וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני עומד פה לפניכם, ביום הזה בחיל ורעדה ובחרדת קודש"

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 13:12

בצלאל סמוטריץ' בנאום ראשון כשר האוצר של מדינת ישראל: מבטיח לטפל ביוקר המחיה, לא מסתיר את כוונתו לבצע רפורמות שיובילו לשוק חפשי ומבטיח: "אומת הסטארט-אפ תמשיך לזרוח ולהתפתח"

בצלאל סמוטריץ', דיון השבעת הממשלה, כנסת, 29 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
ממלכתי ומרגיע. בצלאל סמוטריץ' בנאום ראשון כשר האוצר החדש של מדינת ישראל/ראובן קסטרו

"מאז ומעולם עם ישראל ידע להתאחד סביב מלחמות, סביב קושי ואסונות, אני רוצה לפתוח את נאומי בתפילה לקב"ה שנלמד בשנים הקרובות להתאחד סביב מדינת ישראל, סביב המשך בניינו של הבית המפואר הזה, סביב הנס העצום הזה שמורכב מהפסיפס האנושי המרהיב שלנו, סביב הבית הלאומי שנבנה בדם יזע ודמעות, דמעות של שמחה וכן לצערנו גם דמעות של עצב, ומגשים את חזון נביאי ישראל.

אני עומד פה לפניכם, ביום הזה בחיל ורעדה ובחרדת קודש, היום הזה אנו מקימים ממשלה שתשרת את אזרחי ישראל כולם.

העם בישראל חכם ומבין שקמפייני ההפחדה הנבזים של החודשים האחרונים אין בהם אמת, אלא חוסר אחריות ושיסוי ציבורים בציבורים, לצערי יש מי שמתפרנס מלשסות ציבור בציבור.

אנחנו נשרת את כולם. באחריות, ומתוך תחושת שליחות לכל אחת ואחד מכם.

יוקר מחיה ומדיניות כלכלית

היום אכנס בע"ה למשרד האוצר ובפנינו אתגרים עצומים. כשכלכלות העולם בטלטלה, בימים של פוסט הקורונה ומשבר עולמי, כשהאינפלציה וההאטה מאיימים לזעזע את העולם,

אנו נשאף למדיניות אחראית ולפעמים לא פשוטה של אחריות פיסקלית וריסון תקציבי, מדיניות של שוק פתוח של הסרת חסמים ומכסים, מדיניות שתשאף להגדיל את שיעור ההשתתפות בשוק התעסוקה במדינה בכלל האוכלוסיות, שתגדיל את הפיריון, ומדיניות שלא תרמוס אף ציבור, שתראה את מעמד הביניים ותדע להיות עם חמלה כלפי מי שבאמת צריך,

ואף תדע להקל על השחקנים שהם הקטליזטור של המשק ושל הכלכלה הישראלית. בים הסוער של הכלכלה העולמית נהיה בעזרת השם אי של יציבות בו אומת הסטארט-אפ תמשיך לזרוח ולהתפתח!

גזרתי על עצמי שתיקה בשבועות האחרונים והקדשתי את ימיי ולילותיי ללמידה משרי אוצר לשעבר, מנכ"לים מובילים במשק, במגזר הפרטי והציבורי, בהיי טק ובתעשייה.

אני מתכוון להמשיך ולהעמיק וללמוד, ובחודשים הקרובים לעבוד עם שותפיי על תקציב מדינה אחראי ומוטה צמיחה ופיתוח תשתיות, ועל רפורמות כלכליות משמעותיות שבע"ה יזניקו את מדינת ישראל קדימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully