וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאל על לתנובה: איציק אליאב מונה לסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של הקבוצה

29.12.2022 / 17:44

אליאב ינהל ויוביל בתנובה את כל מערך הכספים והרכש, יהיה אחראי על חברות הבנות והשותפויות של קבוצת תנובה, וכן על תחום הפיתוח העסקי של החברה

איציק אליאב. אוהד רומנו,
איציק אליאב/אוהד רומנו

דירקטוריון תנובה, בראשות חיים גבריאלי, אישר היום (ה') את מינויו של רו"ח איציק אליאב לסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של קבוצת תנובה. איציק אליאב, אשר משמש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של אלעל, ינהל ויוביל בתנובה את כל מערך הכספים והרכש, יהיה אחראי על חברות הבנות והשותפויות של קבוצת תנובה, וכן על תחום הפיתוח העסקי של החברה. אליאב אשר יחליף את יעקב חן, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של הקבוצה אשר מונה כמנכ"ל חברת עלבד הבורסאית, יכנס לתפקידו בסוף הרבעון הראשון של 2023.

איציק אליאב הוא רואה חשבון בעל ניסיון רב של כ-20 שנה בניהול וגיוס כספים בחברות ציבוריות, לרבות עבודה מול שוק ההון בארץ ובחו"ל, וכן רכישות ומיזוגים וניהול ותפעול גלובלי. בשנתיים האחרונות שימש כסמנכ"ל הכספים בהנהלת אלעל החדשה, לאחר שהגיע לחברה בתקופת הקורונה, והתמודד עם אחד האתגרים המורכבים ביותר, בעקבות עצירת שוק התעופה הכלל עולמי. בין היתר הוביל באלעל את המו"מ מול הממשלה ומול לווים וספקים, וכן את תוכנית ההתייעלות והשקעת חברת הפניקס ב-FLY CARD של אלעל. קודם לכן שימש במשך כ-6 שנים כסמנכ"ל הכספים והתפעול של חברת אבגול הבורסאית, העוסקת בייצור בדים לתעשיית ההיגיינה, וכן כסמנכ"ל כספים בחברות תעשיה וריטייל גלובליות מובילות בהן קבוצת פוקס, וקבוצת בגיר פולגת.

חיים גבריאלי יו"ר דירקטוריון תנובה, מסר כי הוא מברך על המינוי ואמר "איציק מביא עמו ניסיון רב בשוק ההון ובחברות ציבוריות, והתמודד כסמנכ"ל כספים עם אתגרים מורכבים. אני מאמין שיחד איתו הנהלת החברה והדירקטוריון יצלחו היטב את השנים הקרובות, ויאפשרו את העמקת פעילותה של תנובה בתחומי ההשקעות, הפיתוח העסקי ושוק ההון".

אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה מסר "אני מאחל לאיציק הצלחה רבה בתפקידו החדש, ומאמין שהצטרפותו לקבוצה ולצוות ההנהלה תאפשר את המשך השיפור של ביצועי החברה וחברות הבנות, וחיזוק מערך השותפויות של החברה. ניסיונו הרב בפיתוח עסקי יאפשרו לחברה לפתח מנועי צמיחה חדשים לתנובה, אשר נחוצים לה כדי להמשיך לצמוח ולממש את אסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה".

אליאב בעל תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בשיווק ומימון מהמכללה למנהל, ובעל תואר ראשון בראיית חשבון וכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון. "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לצוות הנהלת תנובה ועובדיה" אמר, "לתרום מניסיוני הניהולי והמקצועי למען הצלחת תנובה, תאגיד המזון הגדול בישראל, לשנים הבאות. אני מסיים באל על בגאווה עם הזכות שניתנה לי לסייע לחברת התעופה הלאומית של ישראל לצאת מחוזקת ממשבר הקורונה, ומאחל לה ולעובדיה להמשיך להמריא אל על".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully