וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל במחיר מוזל? 'אלקטרה פאוור' תספק חשמל לצרכן הפרטי

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 13:09

במסגרת הרפורמה שפתחה את אספקת החשמל לתחרות, נקבע כי צכנים פרטיים יוכלו לעבור בין ספקי החשמל ולהוזיל עלויות צריכה, בדומה לרפורמת הסלולר. כעת, 'אלקטרה פאוור' (סופרגז) מכריזה כי תספק חשמל לצרכנים פרטיים בהיקף נרחב ובמחיר מוזל. כמה מוזל? כל המחירים בפנים

גבר מבואס מחזיק בחשבון חשמל. ShutterStock
חשבון החשמל גבוה? אלקטרה פאוור מכריזה כי תספק חשמל במחיר מוזל/ShutterStock

באופן יחסי לרפורמה שנוגעת לכיס של כולנו, קצת מוזר שרבים מאתנו לא יודעים עדיין שלא חייבים לקבל את אספקת החשמל הביתית שלנו מחברת החשמל.

במסגרת רפורמת החשמל הארצית, אשר בין היתר פתחה את מקטע אספקת החשמל לתחרות, נקבע כי צרכנים פרטיים יוכלו לבחור ספק חשמל פרטי בעל רישיון ולעבור בין הספקים השונים, ובכך להוזיל את עלויות החשמל, בדומה לרפורמה שיושמה בעבר בשוק הסלולר.

אולי זו הסיבה לכך שהיום הכריזה חברת סופרגז (שמעדכנת על שינוי שמה ל"אלקטרה פאוור"), על מהפכת חשמל לצרכן הפרטי, והיא התחילה למכור ולספק לראשונה בהיקף נרחב חשמל ללקוחות פרטיים ובמחיר מוזל.

במסגרת זאת, הוקם מוקד שירות לקוחות עבור צרכנים פרטיים, המעוניינים לבצע מעבר מחברת החשמל ולצרוך חשמל בתעריף זול יותר. בחודשים האחרונים החלה החברה לספק חשמל לעשרות צרכנים פרטיים במסגרת פיילוט מוצלח שערכה.

כחלק משינוי פניה מחברה המספקת גז לחברה המספקת פתרונות אנרגיה ללקוחותיה, חברת "אלקטרה פאוור", מקבוצת אלקו, תציע ללקוחות, בין היתר, סל שירותי אנרגיה משולב ומותאם אישית של חשמל וגז, לפי בחירתו של הלקוח, בהתאם למאפייני הצריכה הביתית, מה שיאפשר לטענת החברה, הפחתה משמעותית בעלות האנרגיה הכוללת עבור הצרכנים.

בנוסף, שינוי השם והפעלת החברה תחת המותג "אלקטרה", שהינו מותג צרכני וקמעונאי מוביל בישראל הנהנה ממוניטין רב שנים, אמינות וסטנדרט שירות גבוה, יאפשר ללקוחות בהמשך ליהנות מהשתייכות לקבוצה, שיש לה נגיעה בתחומי פעילות צרכניים רבים.

מתח חשמלי. ShutterStock
כבר לא מונופול: לקוחות חברת חשמל יוכלו לבחור לעבור לספק אחר ולהוזיל עלויות/ShutterStock

האנרגיה יקרה - לא רק לכיס

חן מלמד, מנכ"ל אלקטרה פאוור (לשעבר סופרגז): "אנו גאים להוביל את מהפכת החשמל הצרכנית ולחנוך מוקד לקוחות ייעודי, שיאפשר למי שמעוניין לצרוך מאיתנו חשמל וליהנות ממחיר הוגן לצד שירות לקוחות ברמה גבוהה, לעשות זאת כבר עתה".

"אנחנו קוראים ללקוחות שהאנרגיה יקרה להם, ולא רק לכיסם, להצטרף למהפכה אותה אנו מובילים בשעה שתעריפי החשמל עולים בשנית היום. החיבור לקבוצת אלקטרה יניב ערך מוסף ללקוחות, ויבסס את מעמדה של אלקטרה פאוור כחברה מובילה בשוק האנרגיה. אנחנו בטוחים שחברת החשמל תקל על הצרכנים במעבר ושגם היא ערוכה ורתומה לנושא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
עובדי חברת החשמל מתקנים קו מתח גבוה בנתניה, 26 בינואר 2016. פייסבוק "חברת החשמל", צילום מסך
עובדי חברת החשמל מתקנים תקלה ברשת. פתיחת התחרות בתחום אספקת החשמל תאפשר הוזלה בעלויות הצריכה/צילום מסך, פייסבוק "חברת החשמל"

מסלולי הצטרפות: כח, הייטק ודאבל

מסלול POWER (הנחה לאורך כל היום): שנה ראשונה - 5%, שנה שנייה - 6%, שנה שלישית - 7%.

מסלול הייטק (הנחה בין 23:00 ל- 17:00 למחרת): שנה ראשונה - 8%, שנה שנייה - 9%, שנה שלישית - 10%.

מסלול דאבל (מסלול משולב ללקוחות הצורכים מהחברה גז וחשמל): בנוסף לאחד ממסלולי החשמל המוצעים, תוענק הנחה בסך של 120 שקל בשנה בחשבון הגז.

ההנחות ניתנות מתוך התעריף הביתי האחיד, לפני מע"מ (כיום 53.42 אגורות לקוט"ש), ויכנסו לתוקף רק לאחר ניוד של חוזה הלקוח.

חברת אלקטרה פאוור (לשעבר סופרגז), הוקמה בשנת 1953 והשליטה בה נרכשה ב-2019 על ידי קבוצת אלקו. לחברה כ-400 אלף לקוחות פרטיים וכ-5,000 לקוחות עסקיים ומוסדות. החברה עוסקת בתחום של שיווק והפצה של גז ביתי (גפ"מ), שיווק והפצה של גז טבעי מוזרם ודחוס לתעשייה ולתחבורה, ייזום, הקמה, והפעלה של תחנות כוח קטנות מבוססות גז טבעי (קוגנרציה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully