וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערבליך מכנס

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 13:50

גדי נוימן, יוסי ערבליך, בני שטיינמץ ויוסף פרס. אבי בלומנטל,
גדי נוימן, יוסי ערבליך, בני שטיינמץ ויוסף פרס/אבי בלומנטל

רופאים, מדענים, ומנהלים בכירים מהתחום הרפואי, ובהם מנהלי המרכזים הרפואיים בישראל, מנהלי קופות החולים, וראשי בתי הספר לרפואה באוניברסיטאות, השתתפו בוועידת החדשנות הרפואית של ארגון 'למענכם', שנערך בחמישי האחרון ב'בית הירוק' בתל אביב.

ארגון 'למענכם' מעניק יעוץ והכוונה רפואית על בסיס וולנטרי. הנוכחים קיבלו סקירה מקיפה על הפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים בתחום הבריאות - וגם על האתגרים המורכבים שעמם מתמודד עולם הרפואה. הנואם המרכזי בכינוס היה פרופ' האג, המנכ"ל והמנהל הרפואי של מרכז MedAustron לטיפול ולחקר הסרטן בווינה, מהמכונים החשובים והמובילים בעולם בתחומו, שסקר בפני המשתתפים את מאפייניה הייחודיים של הקרנת הפרוטונים, שמצמצמת משמעותית, את הקרינה שסופג החולה באיברים וברקמות התקינים בגופו, ומונעת את הפגיעה בהם.

הוא הסביר כי הטיפול החדשני לא מתמקד בחיסול הגידול הסרטני אלא בריפוי החולה, כשהמטרה היא לאפשר לו איכות חיים טובה לצד הסרטן כמחלה כרונית.

עוד לקחו חלק: פרופ' רן בליצר שהקדיש את הרצאתו לשימוש שעושה הרפואה בבינה המלאכותית, שבעתיד הלא רחוק תאפשר חיזוי מחלות ובעיות בריאות אחרות - וטיפול בהן מבעוד מועד; וגיל שויד - מייסד משותף ומנכ"ל צ'ק פוינט, שסקר את איומי הסייבר על מוסדות רפואיים. הוועידה נערכה בברכת נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג, ששיבח את יו"ר 'למענכם', הרב יוסי ערבליך, חתן אות הנשיא להתנדבות. עוד נכחו: נשיא 'למענכם', פרופ' יוסף פרס - לשעבר מנהל מרכז שניידר לרפואת ילדים; סגן הנשיא של הארגון ד"ר גדי נוימן; יו"ר אגודת הידידים של הארגון, איש העסקים בני שטיינמץ; חתן פרס נובל לכימיה, פרופ' דן שכטמן; ראש השב"כ, רונן בר; ומנהל המרכז הרפואי שיבא תל השומר, פרופ' יצחק קרייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully