וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': "מחוייב לכלכלת ישראל וטובת אזרחיה"

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 14:59

ח"כ בצלאל סמוטריץ' נכנס היום לתפקידו כשר האוצר. בטקס חילופי השרים שנערך היום נשאו דברים גם השר היוצא אביגדור ליברמן ומנכ"ל המשרד רם בלינקוב. כיאה למעמד, הדגישו השרים את המשותף בין תפיסות עולמם

חילופי שרים במשרד האוצר\ סמוטריץ' מחליף את ליברמן. רפי בן חקון, לע"מ,
זה שהולך, אביגדור ליברמן, וזה שבא, בצלאל סמוטריץ': "מסכימים על הרבה מאוד דברים"/רפי בן חקון, לע"מ

השר הנכנס, בצלאל סמוטריץ', אמר בנאומו כי: "עם כניסתי למשרד האוצר כעת, אני מחוייב למשימה אחת - כלכלת ישראל וטובת מדינת ישראל ואזרחיה. השר אביגדור ליברמן ואני מסכימים על הרבה מאוד דברים.

אני איש של כלכלה חופשית שמעוניין להסיר חסמים, ולשכלל את השוק החופשי והתחרות כמה שיותר. במשרד האוצר יושבת הסיירת של המגזר הציבורי, ואני בא לכאן עם המון ענווה ורצון ללמוד כדי לקדם את מדינת ישראל, לחזק את הכלכלה ואת הכנסות המדינה
, ולאחר מכן גם לאתר את האוכלוסיות שזקוקות לסיוע.

אנחנו עומדים לפני תקופה מאתגרת, של אירועים כלכליים כמו האינפלציה והעלאת הריבית, ואני מאמין שאנחנו נצלח אותה ונביא לישראל אמון במערכת הפיננסית וכפועל יוצא מכך משקיעים. אני חושב שכולנו פועלים בהמשכיות, וכחלק מכך גם אני. השר ליברמן עשה פה עבודה טובה מאוד והוביל צעדים אמיצים ותקדימיים, ואני מקווה להמשיך אותו ולבנות את הקומה שלי, ולהשאיר כאן משרד אוצר חזק יותר גם לשר שיגיע אחריי".

בצלאל סמוטריץ' נכנס לתפקיד שר האוצר. רפי בן חקון, לע"מ,
השר הנכנס בצלאל סמוטריץ'. מעכשיו ולשנתיים הבאות, הוא ינווט/רפי בן חקון, לע"מ

השר היוצא, אביגדור ליברמן, איחל הצלחה לשר החדש ואמר:

"אני רוצה להודות לכל עובדי משרד האוצר, זה משרד ייחודי שבו אנשים זמינים 24/7 ומוכנים ומחוייבים לשירות הציבורי בכל עת.

בצלאל סמוטריץ', השר הנכנס, דיברנו במשך שעה, ואם תצטרך עוד, אני כאן בשבילך. אני רוצה להזכיר את האמור "בלי לחם אין תורה",

משרד האוצר הוא משרד חשוב והכלכלה היא הבסיס של המדינה, וכמו זאת גם, "אין רווחה בלי רווחים". תפקידו של שר האוצר כפי שאני רואה זאת, היא לא 'לשמור על הקופה', אלא לייצר הרבה הכנסות ולאחר מכן לפעול בחופשיות יותר בקבלת החלטות תקציביות.

יש כאן אתגרים אדירים ובראשם בניית התקציב. עצתי הראשונה, תעבוד עם אנשי המשרד - אנשים חכמים עם ראש פתוח וניתן לקדם כאן דברים. שיהיה בהצלחה".

מנכ"ל משרד האוצר, רם בלינקוב, בירך את השרים ואמר:

"תודה רבה לשר האוצר היוצא, על האמון הרב שנתת בנו ועל ההנהגה והרפורמות שהצלחנו לקדם בזכותך לטובת מדינת ישראל לשנים הבאות. אני מזכיר את פרשת ויגש מהשבת האחרונה, לפיה אנחנו צריכים לשמור את העודפים שצברנו לזמנים קשים, ולא להוציא מיד ולחלק את הכספים. אני מאחל לך שתמצא את הדרך הנכונה, גם להטיל מסים ולא רק להקל במסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully