וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיקה הלפרין פותחת שני סניפים ומגייסת עשרות עובדים

1.1.2023 / 17:34

מתרחבת ומודיעה על פתיחת שני סניפים חדשים לרשת אשר יפתחו בקניון הדר בירושלים ובקניון קריית אונו. הרשת מגדילה את כוחה ל-127 סניפים וממצבת עצמה כרשת האופטיקה הגדולה בארץ

אופטיקה הלפרין. יחצ,
אופטיקה הלפרין/יחצ

אופטיקה הלפרין, רשת האופטיקה הגדולה בישראל, מתרחבת ומודיעה על שדרוג 2 סניפים ברשת אשר יפתחו בקניון הדר בירושלים ובקניון קריית אונו.

החנות ב-"קניון הדר" ירושלים, הוקמה בעלות של כחצי מיליון שקל ותשתרע על שטח של כ- 50 מ"ר. לצד השקת הסניף החדש בירושלים, מודיעה הרשת על סניף נוסף שייפתח בקריית אונו, בקניון המרכזי בעיר. הסניף יוקם בהשקעה של כ-600,000 שקל וישתרע על שטח של כ-65 מ"ר. לסניפים החדשים תגייס הרשת עשרות עובדים לתפקידי שירות, מכירה וקשרי לקוחות.

הסניפים החדשים יעוצבו בסגנון עכשווי ויציעו חדרי בדיקות ראייה מתקדמים ושלל גדול של משקפי ראייה, משקפי שמש, קולקציית אופטיקה הלפרין חדשנית, עדשות מגע ואביזרים של מיטב המותגים העולמיים: קרולינה הררה, הוגו בוס, לקוסט, דיור, מייקל קורס ועוד.

חיה הלפרין, מנכ"לית רשת "אופטיקה הלפרין": "העובדה שאנחנו ממשיכים לשדרג את חווית הלקוח, השירות והעברת סניפנו למיקומים איכותיים יותר, תוך השקעה בעיצוב ומכשור מתקדם, ועומדים ביעדי הגדילה אשר הצבנו לעצמנו בשנה האחרונה משמחת מאוד. לצד פתיחת הסניפים החדשים אנחנו ממשיכים להרחיב את מגוון הקולקציות המוצעות בסניפים אשר נותנות מענה איכותי, אופנתי ובמחיר נוח עבור הלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully