וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדם שלהם: מאות מנות דם נתרמו במסגרת פעילות של בן & ג'ריס ישראל

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 10:23

מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל החל בפעילות חברתית משותפת עם שירותי הדם של מד"א, במטרה להעלות מודעות בקרב צעירים להצטרף למאגר תורמי הדם הקבועים. במסגרת הפעילות הוצבו עמדות לתרומות דם במרכזים מובילים ברחבי הארץ כשלצידן עגלות גלידה ממותגות שחילקו מנות לתורמים

תרומת דם. ShutterStock
תרומת דם/ShutterStock

מלאי דם תקין בישראל, דורש תרומה של כ-1,000 מנות דם ביום ועל מנת שזה יקרה, דרושה פעילות חברתית ענפה לעידוד והעלאת המודעות.

בדיוק למען מטרה זו, החל מותג הגלידה בן אנד ג'ריס ישראל בשיתוף שירותי הדם של מגן דוד אדום, ביוזמה משותפת הפועלת ברחבי הארץ עם עמדות התרמה וצוות שמעודד את עוברי האורח להצטרף למאגר תורמי הדם הקבועים של מד"א בישראל.

במסגרת הפעילות, הוצבו עמדות התרמה במוקדים מרכזיים והשיגו מנות דם מתורמים ששמחו על הזכות, הנתינה ותחושת השליחות שהוצגה בפניהם והגיעה עד אליהם. לצד עמדות ההתרמה, הוצבו עגלות ממותגות של בן אנד ג'ריס אשר חילקו מנות גלידה לתורמים.

עד כה, נתרמו 390 מנות דם שבכוחן לסייע להציל את חייהם של כאלף בני אדם בפחות מחודשיים והיד עוד נטויה - שכן הפעילות צפויה להמשיך במהלך חודש ינואר במוקדים נוספים הודות ליוזמה המבורכת.

תורמים דם במכללת רופין. אסף לוי,
תורמים דם במכללת רופין/אסף לוי

מלאי דם תקין מצריך 1,000 מנות דם ביום

מספר המנות שנתרמו בכל עמדה: קניון דיזינגוף סנטר תל אביב עם 71 מנות, עיריית ראשון לציון עם 119 מנות, המכללה האקדמאית רופין עם 80 מנות, ומוקד התרומות אשר הצליח לגייס את מספר מנות הדם הגבוה ביותר הוא כנסת ישראל בירושלים עם 120 מנות דם.

פרופ' אילת שנער, סמנכ"לית שירותי הדם במד"א מסרה: "על מנת לשמור על מלאי דם תקין במדינת ישראל נדרשים שירותי הדם של מד"א להתרים מדי יום כ-1,000 מנות דם מתורמי דם מתנדבים. אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם בן & ג'ריס ואנו מקווים להמשיך עם פעילות זו במקומות נוספים ברחבי הארץ ולעודד עוד ועוד אנשים לתרום דם ולהציל חיים".

לדברי רועי דון סמנכ"ל השיווק של בן & ג'ריס ישראל: "אנו רואים חשיבות רבה בגיוס תרומות דם העשויות להציל חיים, ואנו נמשיך עם פעילות זו למשך כל השנה במוקדים מרכזיים כמו: אוניברסיטאות, מכללות, עיריות, קניונים ומרכזי קניות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
משמאל אבי זינגר מנכ"ל בן אנד ג'רי ורועי דון סמנכ"ל שיווק תורמים דם. אסף לב,
משמאל אבי זינגר מנכ"ל בן אנד ג'רי ורועי דון סמנכ"ל שיווק תורמים דם/אסף לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully