וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: החידושים שעוד לא הכרתם מתחום הלייף סטייל

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 18:02

מוצרי הטיפוח החדשים שהושקו לאחרונה לצד הקולקציות לעונת סתיו-חורף 22-23, נוחתים על המדפים. הכירו את כל מה שחדש מתחום הביוטי ועוד לא פגשתם

מסקרה לוריאל פריז xxl pro 80שח מומלץ לצרכן. יח"צ חו"ל,
מוצרים חדשים של יופי, אופנה וטיפוח, המסקרה החדש של לוריאל פריז/יח"צ חו"ל

* * * * טיפוח * * * *

SABON לפנים

הקולקציה החדשה GLOW FACE CARE מורכבת ממינרלים ייחודים מים המלח ורכיבים מורד דמשק, צמח בעל סגולות טיפוח. מדובר בסדרת מוצרים ראשונה של SABON בעלת תו תקן אורגני בינלאומי.

ירון לוי, מנכ"ל SABON ישראל ומזרח אירופה: "אנו גאים להשיק את קולקציית טיפוח הפנים היוקרתית GLOW FACE CARE, המעניקה חווית טיפוח איכותית עם ניחוחות נעימים לרגעים בלתי נשכחים. 25 שנים עברו מאז הושק הפילינג האייקוני של חברת SABON ואנו שמחים להמשיך ולחדש את מוצרינו, בעזרת הסגולות המיוחדות של מינרלים מים המלח, עם יתרונות הביוטי של ורד דמשק".

על מנת להתאים לכל סוגי העור ולאורח החיים של כל אישה, יצר המותג קו מוצרים מינימליסטי עם יתרונות חיוניים לטיפוח העור ולהשגת זוהר, טיפוח והנאה משילוב של ארבע מוצרים המשלימים זה את זה.

Rose Steam - טיפול אדים המעניק תחושה של ספא פנים בבית. עשוי מתערובת של מלחי ים המלח ועלי כותרת של ורד דמשק מיובשים, לטיהור העור וניקוי רעלים.הנוסחה הטבעונית, העשויה מ-93% מרכיבים טבעיים, מסייעת בפתיחת הנקבוביות ומאפשרת הסרת תאי עור מתים, זיעה, לכלוך וזיהומים אחרים כדי להשאיר את העור רענן ונקי. המחיר: 99 שקל.

Rose Water in Oil - תמצית עשירה לעור, שנועדה לספק לעור לחות וזוהר בריא. מועשרת במי ורדי דמשק, מינרלים מים המלח ואלוורה אורגנית יחד עם 3 שמנים בוטניים אורגניים להזנה והגנה על העור.

Rose Soft Cream - קרם טיפוח לעור, המתאים גם ליום וגם ללילה ועשוי מ-99% רכיבים טבעיים. מועשר במי ורדי דמשק, מינרלים מים המלח ושמן ורד דמשק. נוסחת ה- Cocooning המיוחדת מותירה את העור עשיר בלחות, מחודש וזוהר. הקרם מכיל פיגמנטים מחזירי אור טבעיים, המספקים לעור אפקט זוהר מידי. כך בשימוש יומיומי, העור נראה חלק, אחיד יותר ובעל נפח. המחיר: 259 שקל.

סבון משיקים סדרת מוצרים לפנים. רונן מנגן,
SABON משיקים סדרת מוצרים לפנים, טווח מחירים למוצרים: 99-259 שקל/רונן מנגן

עוד 7 ימים לקמטים

חברת הרבלייף משיקה קרם לחות רב-תכליתי המשפר את הזוהר הטבעי של העור ומסייע לו להיראות קורן אפילו ללא איפור.

קרם הלחות מסייע בהפחתת מראה קמטי הבעה וקמטי גיל תוך 7 ימים בלבד. העור נראה זוהר, רך וחלק יותר, העור לח יותר פי 2, מתאים לכל סוגי העור ולשני המינים.

הנוסחה הייחודית מכילה: ויטמין B3, ויטמינים נוגדי חמצון C ו- E אלוורה, שמן זרעי חמניות, תמצית אקמלה, שמן מקדמיה, שמן זית, שמן שומשום.

מחיר מומלץ לצרכן: 253 שקל. תכולה: 50 מ"ל. ניתן להשיג באתר החברה (דרך המפיצים): https://herbalife.co.il/

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הרבלייף- קרם לחות לעור קורן מחיר 253 שקל. סטודיו דיטיילס,
הרבלייף, קרם לחות לעור קורן מחיר 253 שקל/סטודיו דיטיילס

מקוריאה ועד ישראל

מותג הטיפוח הקוריאני erborian, עושה עלייה לישראל. רכיבי על וטכנולוגיה קוריאנית שמשנות את כללי המשחק ואת שגרת האיפור והטיפוח שלך לנצח.

erborian (אירבוריאן) - שמשמעות השם היא עשבי מרפא מהמזרח, מותג טיפוח קוריאני שנקנה בשנת 2012 על ידי קבוצת לאוקסיטן העולמית ומשווק בלמעלה מ-45 מדינות ברחבי העולם וברשתות גדולות כמו: ספורה, בלומינגדלייס ועוד.

erborian (אירבוריאן) היא מותג טיפוח קוריאני בשיטה היברידית ומתמחה ביצירת מוצרי טיפוח בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המשלבת בין איפור לטיפוח. מוצרי החברה מעוטרים בפרסים מהמגזינים המובילים בעולם. ההיברידי משתלט על העולם, החברה שנמצאת בבעלות חברת לאוקסיטן העולמית נוחתת בישראל.

החברה משלבת קוסמטיקה ואיפור בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך עם רכיבי על קוריאניים. המותג מייצר דור חדש של SKINCARE - מוצרים היברידיים המשלבים איפור וקוסמטיקה ביחד. מוצרים חדשניים בטכנולוגיה מתקדמת לצד מסורת קוריאנית עתיקת יומין עם רכיבים מסורתיים. מטרת העל היא להנגיש ולפשט את שגרת הטיפוח.

השיטה הקוריאנית דוגלת בשלושה שלבים - דיטוקס, בוסט, ופיניש -
1. DETOX - החלק החשוב ביותר- ניקוי יסודי.
2. BOOST - לחות והזנה נכונה לעור.
3. FINISH - צבע, לחות והגנה לעור מושלם.

טווח מחירים למותרי המותג: 49-349 שקל. ניתן להשיג: באתר החברה בישראל https://il.erborian.com/ בחנות החדשה בעזריאלי שרונה בתל אביב ובחנויות לאוקסיטן ברחבי הארץ.

אירבוריאן קרם סיסי לעור בהיר 199 שקל. יח"צ,
אירבוריאן קרם סיסי לעור בהיר 199 שקל/יח"צ

הקוויאר השחור של סקארה

בימי החורף הקרים זה הזמן לאמץ קרמים עשירים יותר בלחות העוזרים לשמור על עור הפנים, גם בעונה היבשה בשנה.

רשת SACARA (סקארה) מציעה לחורף 2023 קרם הזנה אקטיבי, מסדרת החומצה ההיאלרונית, העוזרת לעור הפנים להתמודד עם נזקי מזג האוויר.

חומצה היאלורונית היא בעצם מולקולה המיוצרת באופן טבעי בגוף האדם, האחראית על שמירת רמת הלחות בעור וכמות המים שבו. החל מגיל 30, יכולת הגוף לייצר ולשמור על רמות של חומצה היאלורונית טבעית יורדת באופן משמעותי וכתוצאה מכך מתקבל מראה עייף, מקומט ולא צעיר. על כן, חשוב ביותר להזין את עור הפנים במוצרים עתירי חומצה היאלורונית כבר מגיל צעיר על מנת לספק לחות לעור ולהשיג מראה צעיר לאורך זמן.

קרם ההזנה האקטיבי, המתאים לשימוש ביום, מועשר בחומצה היאלורונית, קוויאר שחור בתוספת מינרלים ים המלח ומרכיבי לחות מתקדמים - כל אלו מסייעים בחידוש לחות הפנים ושמירה על עור פנים רענן וזוהר לאורך זמן. המרכיבים חודרים לשכבות העמוקות של העור ונספגים בקלות ובכך תורמים לצמצום אבדן המים ולהשגת מראה עור זוהר, רענן וצעיר יותר.

המחיר לצרכן: 50 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות סקארה

סקארה - קרם הזנה סדרה היאלורונית מחיר 50 שקל. קית גלסמן,
סקארה - קרם הזנה סדרה היאלורונית מחיר 50 שקל/קית גלסמן

טיפולי וחדשני לעור הפנים

מותג הקוסמטיקה מעבדות GIGI, משיק סדרת מוצרים טיפולית חדשנית לעור הפנים RETIN A, עם חומרים פעילים לשיפור משמעותי של נזקי גיל וסביבה, ולעור חיוני וזוהר החל מהשימוש הראשון
חורף, הוא זמן נפלא לחדש את עור הפנים ולתקן עד כמה שניתן את הנזקים שהשאירה החשיפה לשמש בימי הקיץ.

הסדרה החדשה RETIN A הושקה בנובמבר האחרון, והיא מכילה מגוון תכשירים טיפוליים לניקוי וחידוש העור בסיוע שילוב חדשני של חומצות הפועלות בסינרגיה, ומסייעות לשיפור משמעותי במראה העור ותפקודו.

החומרים הפעילים במוצרים, משפרים את תהליכי ההתחדשות בתאי העור על ידי שחרור אנרגיה זמינה שמגינה עליהם בעזרת נוגדי חמצון חזקים. כמו כן, מוצרי הסדרה מסייעים ביצירת סיבי קולגן התורמים לגמישות העור, כך שבשימוש קבוע מראה העור הופך גמיש, חיוני וצעיר יותר.

בין המוצרים בסדרה: קרמים טיפוליים ותכשירים המסייעים להבהרת פיגמנטציה המבטיחים תוצאות מהירות ומשמעותיות.

PREPАRING LOTION - תחליב פנים הכולל מכלול חומצות וממריץ את תהליכי התחדשות העור. התכשיר מיועד לוויסות האיזון החומצתי בעור.מתאים לניקוי עמוק ולעידוד החדרה והגברת פעולתם של כל הרכיבים הפעילים בהמשך הטיפול.

MELANO BLOCK - קרם יום המונע היווצרות כתמי פיגמנט חדשים, ומפחית פיגמנטציה. מחדש ומחליק את מבנה העור.

MELANO TRI CORRECTOR - קרם ערב בעל פעולה משולשת: הבהרה והפחתת כתמים, ירידה מיידית בייצור מלנין ומניעת היווצרותם של כתמים חדשים. מחליק את מרקם העור על ידי קילוף עדין, ומעניק גוון אחיד לעור, וברק.

לאיתור קוסמטיקאית הקרובה לאזור מגורייך: https://gigi.co.il/cs/

GIGI. יח"צ,
מותג הקוסמטיקה מעבדות GIGI, משיק סדרת מוצרים טיפולית לעור הפנים/יח"צ

ריסים ב-3 צבעים

מותג האיפור הבינלאומי L'OREAL PARIS משיק סדרת מסקרות מקצועיות דו-צדדיות בגוון שחור
PRO XXL סגולה (להארכה), כסופה (לנפח) ואדומה (להרמה) עם פריימר לעיבוי הריסים.

Mascara PRO XXL LIFT (RED) - מסקרה פרו XXL להרמה (מסקרה אדומה) - מועשרת בפרו קרטין, עמידה ל24 שעות, לא נמרחת, לא מתפוררת ואינה מותירה גושים.

Mascara PRO XXL EXTENSION (PURPLE) - מסקרה פרו XXL להארכה (מסקרה סגולה) - עם 72% אפקט הארכת הריס. עמידות לאורך כל היום, לא נמרחת ואינה מותירה גושים.

Mascara PRO XXL VOLUME (SILVER) - מסקרה פרו XXL לנפח (מסקרה כסופה) - מועשרת בפנתנול. עם 72% אפקט הארכת הריס. עמידות לאורך כל היום ולא נמרחת.

PRO XXL מסקרה דו צדדית: למסקרה שני צדדים הפועלים יחד. צד ראשון הינו פריימר לעיבוי הריס, מעניק מראה מחוזק, וצד שני הכולל מברשת מעוגלת אשר מניחה על ריסייך סיבים עשירים בפיגמנט שחור לכיסוי שכבת הבסיס והרמת הריסים.

המחיר המומלץ לצרכן: 80 שקל. את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

מסקרה לוריאל פריז XXL PRO. יח"צ חו"ל,
מסקרה לוריאל פריז xxl pro 80שח מומלץ לצרכן/יח"צ חו"ל

מור ומור לעיניים

אשת העסקים מור ממן (27) מי שהייתה מלכת היופי של ישראל לשנת 2014 , בעלת המותג Mor Maman - Honor Yourself , הקימה את מותג היופי והטיפוח שמבוסס על Feel Good והאהבה שלה לאידיאל היופי הטבעי ב 2019 .

מור מביאה את הטרנדים החמים של הביוטי בעולם ומייצרת אותם בארץ ובשנת 2020, אף הקימה את חברת הטיפוח לאם ולתינוק הנקראת "לה בבה פיור". לה בבה פיור הנה חברה לטיפוח תינוקות, ילדים ואימהות הראשונה מסוגה בארץ.

המחיר: 159 שקל. ניתן להשיג: באתר המותג https://mormamancosmetics.com/ בדיוטי פרי, ב"מרכזה" מתחם הקניות הגדול ביותר במזרח התיכון הנמצא בנוף הגליל.

מור ממן אייליינר 159 שקל. מייגן מימון,
מור ממן, אייליינר חדש. המחיר: 159 שקל/מייגן מימון

If You Know, You Know

השמן הטיפולי של Moroccanoil, המוצר האייקוני המהווה את סימן ההיכר של החברה וזה שיצר את הבאז סביב שמן הארגן, מושק כעת באריזה חדשה ומרעננת לזמן מוגבל ובמהדורה מיוחדת! זאת לרגל דירוגו כמוצר הטיפוח המועשר בשמנים מספר 1 בארה"ב* .

הסיפור של Moroccanoil התחיל מפה לאוזן עם מוצר מהפכני זה, שהופך את השיער לחלק וקל לסידור, נלחם בקרזול ומגביר ברק עד 118%**. בעשר שנים האחרונות, השמן הטיפולי מסדרת Moroccanoil הפך מסודם של מעצבי השיער, למוצר בינלאומי נחשק הנמכר ב-70 מדינות ברחבי העולם.

Moroccanoil יצרה שיתוף פעולה עם האמנית המוערכת אסיה פייטרייק, שעיצבה לבקבוק ולאריזתו עיצוב מחודש ואומנותי במהדורה מוגבלת, המתאר נשים החולקות את סוד היופי האהוב עליהן.
המסר דרך העיצוב המחודש , הנו שאנשים המכירים את השמן הטיפולי, אוהבים אותו ולא יכולים לחכות "להעביר את זה הלאה" לחברים שלהם. אם אתה יודע, אתה יודע! זה בא לידי ביטוי בקמפיין מודעות חדש המציג את פלטת הצבעים הססגונית ברחבי העולם.

"השמן הטיפולי הוא המוצר שסלל את הדרך שלנו לפני שנים, ואנחנו נרגשים להכניס חיים חדשים לאריזה ולרתום לקוחות שלא השתמשו במוצר המדהים הזה בעבר", אומרת מייסדת שותפה של Moroccanoil, כרמן טל. "זהו אחד הקמפיינים הגדולים ביותר שהשקנו, המדגיש את ליבת המותג ומגיע ללקוחות חדשים בדרכים חדשות".

שמן טיפולי (100 מ"ל):
● מועשר בשמן ארגן, נוגדי חמצון וויטמינים המעניקים תוספת ברק.
● חיוני לכל עיצוב שיער , לריכוך וגימור.
● מזין את השיער והופך אותו נוח לעיצוב וגמישות.
● מאץ את זמן ייבוש השיער במייבש שיער.
● שימוש אחד בלבד מגדיל את הברק עד ל-118%.**

שמן טיפולי לייט (100 מ"ל):
● מיועד לשימוש על שיער מובהר דק או דליל.
● מועשר בשמן ארגן , נוגדי חמצון וויטמינים המעניקים תוספת ברק.
● חיוני לכל עיצוב שיער , לריכוך וגימור.
● מזין את השיער והופך אותו נוח לעיצוב וגמישות.
● מאץ את זמן ייבוש השיער במייבש שיער.
● שימוש אחד בלבד מגדיל את הברק עד 118%**

מחיר שמן טיפולי מקורי/שמן טיפולי לייט: 170 שקל ל-100 מ"ל. את מוצרי חברת Moroccanoil® (מורוקנאויל) ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ, טלפון לבירורים: 03-9511086 ולרכישה באתר החברה : https://www.moroccanoil.com/il/

moroccanoil מהדורה מיוחדת, שמן טיפולי לייט ושמן טיפולי מקורי. המחיר: 170 שקל ל-100 מ"ל. יח"צ,
moroccanoil מהדורה מיוחדת, שמן טיפולי לייט ושמן טיפולי מקורי. המחיר: 170 שקל ל-100 מ"ל/יח"צ

* * * * אופנה * * * *

אופנת ספורט לשורדת

מותג אופנת הספורט JUV משיק את החיבור עם הפרזנטורית החדשה מאיה קיי

מותג הספורט JUV הוא אחד המותגים הצומחים בעולם בקטגוריית ה-Activewear וכיום נמכר אונליין בארצות הברית ובישראל. המותג משדר אופנה עכשווית, צבעים קלאסיים ונוחות מקסימלית ומציע מבחר רחב של פריטי אופנת ספורט: טייצים ארוכים, קצרים, פוטרים, גוזיות, חולצות ומגוון אקססוריז.

קולקציית החורף משלבת את הדגמים בסגנון האהוב והשימושי בעשרות וריאציות יצירתיות ובמקביל, מביאה פרשנויות עכשוויות לטרנדים חזקים בעונה. המידות באתר נעות בין XS-L.

טווח המחירים באתר-140-270 שקל. לינק לאתר https://juv-activewear.co.il/

המותג juv ומאיה קיי. בת שחר ניסן,
מותג אופנת הספורט JUV משיק את החיבור עם הפרזנטורית החדשה מאיה קיי/בת שחר ניסן

פולו בחדש בפקטורי

קולקציה חגיגית וקסומה מבית פולו ראלף לורן לפקטורי 54 , נחתה בחנויות הדגל של המותג בקניון רמת אביב ובקניון הזהב ובאתר https://factory54.co.il/

polo ralph lauren dress, המחיר: 4,390 שקל. יח"צ חו"ל,
polo ralph lauren dress, המחיר: 4,390 שקל/יח"צ חו"ל

50 שנה לפרצוף המחייך

אתר האופנה TERMINAL X משיק קולקציית סמיילי לציון 50 שנים להמצאת הסימן האייקוני. הקולקציה הבלעדית תכלול פריטים טרנדיים בקטגוריית בייסיק המשלבים את הסמל המחייך לצד אביזרים משלימים.

הסימן האהוב והמוכר הסמיילי חוגג 50 שנים מאז המעצב הגרפי האמריקאי הארווי בל פיתח את הפרצוף שמסמל חיוך. לרגל ציון המאורע משיק אתר TERMINAL X קולקציה בלעדית שתימכר תחת מותג הבית של אתר האופנה, לצד למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים.

הקולקציה מיועדת לנשים ולגברים מורכבת מפריטי בייסיק וסטרייט כמו מכנסי טרנינג, סווטשרטים, טישרטיים וג'קטים. בנוסף הקולקציה כוללת גם אביזרים משלימים כמו כובעים, תיקים וגרביים כאשר בכל הפריטים קיים הלוגו האייקוני של סמיילי.

הפריטים משלבים צבעים טרנדיים המייצגים את ה DNA של המותג. טווח המידות הינו S-XL לגברים ו- XS-XL לנשים, והמחירים נעים בטווח המחירים: 40-250 שקל. את כל הפריטים ניתן להשיג באתר TERMINAL X, להזמין היום ולקבל מחר עם שליח עד הבית.
https://www.terminalx.com/collections/smiley-collection

קולקציית-סמיילי לטרמינל איקס. דימה טליאנסקי,
קולקציית-סמיילי לטרמינל איקס/דימה טליאנסקי

מהפכת האייר ג'ורדן

אייר ג'ורדן, מותג נעלי הספורט הנחשק בארץ ובעולם שהופך לסולד אאוט תוך זמן קצר מעלייתו על המדפים הגיע לזמן מוגבל לרשת עולם הבית המובילה בישראל - ACE.

לשורותיו, צירפה הרשת גם את מותגי הספורט והאופנה האהובים טומי (Tommy), נייק (Nike) והוגו בוס Hugo Boss ). מדובר במהלך של ייבוא מקביל במסגרתו משווקים המותגים במחירים שוברי שוק בשני סניפי הרשת - סניף הדגל בראשון לציון וסניף אשדוד, עד לגמר המלאי.

איציק אוזנה מנכ"ל מולטי ריטייל גרופ: "זיהינו ביקושים הולכים וגדלים בקרב קהל הצרכנים למותגי ספורט ואופנה נחשקים במחירים אטרקטיביים, ונפלה בידינו ההזדמנות לתת את המענה באמצעות ייבוא מקביל וכך להנגיש את המותגים לכלל לקוחותינו במחירים שוברי שוק"

בין הפריטים במבצע:

עלי Jordan 1 Mid במחיר 499 ₪ במקום 999 ₪.

מעיל Tommy Hilfiger לגברים במחיר 199 ₪ במקום 399 ₪.

נעלי Nike דגם Revolution 6 next Nature לנשים, גברים ונוער במחיר 199 ₪ במקום 299 ₪.

חולצות Hugo Boss - מארז של 3 חולצות טי-שירט במחיר 99 ₪ במקום 229 ₪.

מארז 3 תחתוני בוקסר Tommy Hilfiger לגברים במחיר 99 ₪ במקום 149 ₪

נעלי אייר ג'ורדן ב 499 במקום 999 ace. באדיבות יחצ אייס,
נעלי אייר ג'ורדן ב 499 שקל במקום 999 שקל, ACE/באדיבות יחצ אייס

* * * * אביזרי אופנה * * * *

קולקציה מטאלית וקוף

המותג הבלגי הבינלאומי KIPLING משיק קולקציית תיקים מטאלית מלאה סטיילינג. נשיאת תיק מטאלי מלווה בתחושת התרגשות, והיא חלק מהאמירה האופנתית שלנו. תיקים טרנדים מתוחכמים המשלבים פונקציונאליות מקסימלית. בקולקציה החדשה כל אחת יכולה להביא את הסגנון האישי עם תיק ייחודי מבד הקרינקל המפורסם של קיפלינג, שישתלב היטב בכל אאוטיפיט שתבחר.

תיק צד גדול ART Bright Metallic - תיק יד ורסטילי עם סגנון קז'ואל חכם, עוצב במיוחד לפעילות היומיומית, קל לנשיאה ומכיל הרבה מקום אחסון עבור כל הפריטים החיוניים שלך. אחזי אותו באמצעות שתי ידיות עליונות או לבשי את הרצועה הארוכה על הכתף או באלכסון לגוף. אם תרצי לשנות את הגודל או המראה שלו פשוט סגרי את כפתורי הטיקטק שבצידי התיק ואת מוכנה. המחיר: 499 שקל.

תיק צד קטן GABBIE S Bright Metallic - בחרי בפשטות ופונקציונאליות עם GABBIE S שמציע כיסים ותאים רבים לאחסון כל הפריטים החשובים שלך. עם רצועה מתכווננת וקוף שובב, יש לך את הליווי המושלם לכל היום. המחיר: 479 שקל

פאוץ' / תיק צד ABANU MULTI Bright Metallic - כמה מושלם 2 ב-1 ABANU MULTI תיק הניתן לשינוי גם כפאוץ' וגם כתיק צד. עם שני תאים מרכזיים, תא פנימי וחיצוני. ניתן לנשיאה סביב המותניים, כתיק כתף או באלכסון לגוף. כל מה שצריך לאחסון החפצים החשובים שלך כמו טלפון, כסף, מפתחות וכל דבר אחר לבחירתך. המחיר:399 שקל.

ניתן להשיג ברשת חנויות iBags באתר האינטרנט https://kipling-il.co.il/ ואצל המשווקים המורשים

קיפלינג תיק צד גדול art bright metallic מחיר 499 שקל. קיפלינג vfc,
קיפלינג תיק צד גדול art bright metallic מחיר 499 שקל/קיפלינג vfc

חשבת שלמחזר זה 'תיק'?

מותג הקלין ביוטי LAVIDO (לבידו), משיק לראשונה תיקי רחצה ותיקי איפור, בחמישה גדלים ועיצובים אופנתיים.

התיקים של LAVIDO מיוצרים מחומרים ממוחזרים ומחומרים מתכלים. בין מגוון תיקי הרחצה ניתן למצוא תיק רחצה מעוצב בצבע לבן, המיוצר בתהליך ידידותי לסביבה: שאריות פלסטיק שנאספו בים, עברו תהליך של מחזור והפכו לבד הניתן לשימוש. מחיר לצרכן תיק רחצה לבן: 60 שקל.

כמו כן ניתן להשיג תיקי רחצה: תיקי פסים, מעוצבים במגוון גדלים, המיוצרים מצמח הבמבוק ועשויים מבד טבעי, אורגני ואקולוגי ועוברים תהליך ייצור ללא שימוש בכימיקלים וחומרים סינתטיים אחרים.
צמח הבמבוק תורם גם לשמירה על איכות האוויר ויש לו יכולת טבעית לגדול מחדש לאחר שנקצר בלי צורך בהתערבות האדם.

התיקים מגיעים בצבעים רכים: לבן, ורוד וירוק מנטה ובגדלים שונים. מחיר לצרכן תיקי איפור ורחצה: 30-60 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות המותג LAVIDO ובאתר האונליין www.lavido.co.il

תיקי לבידו מחומרים ממוחזרים. אורלי אייל,
תיקי לבידו מחומרים ממוחזרים, טווח מחירים 30-60 שקל/אורלי אייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully