וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקריית גת תצא בשורת הקנאביס הרפואי?

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 14:22

מתקן גידול מקורה לקנאביס רפואי הגדול ביותר במזרח התיכון נפתח בקרית-גת; TRICHOME תייצר מעל ל-6 טון תפרחות בשנה מועשרות ב-THC ובאיכות פרימיום

טוני טריכום. מרי מיקס,
טוני לוי, מנכ"ל TRICHOME/מרי מיקס

חברת TRICHOME הקימה בקרית-גת את מתקן הגידול מקורה (INDOOR) הגדול ביותר בישראל לייצור קנאביס רפואי.

בסביבת גידול אופטימלית, מסוגלת TRICHOME לגדל מספר זנים במקביל. גודל המגרש עליו הוקם המתקן הוא 7000 מר ובעל כושר ייצור של 6 טון תפרחות בשנה. הצוות המקצועי מורכב ממומחי קאנביס בארץ ובעולם, בינהם אגרונומים, מומחי גנטיקה, מגדלים, חוקרים ומשבחי זנים נדירים ומפתחי שיטות מיצוי.

המתקן הממוקם בקרית-גת נבנה במטרה להבטיח אספקה לחברות וקמעונאים של כמות עקבית וזמן אספקה מתוכנן מראש, זאת באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובקרת איכות קפדנית. כלל הזנים שמגדלת TRICHOME מועשרים ב-THC ומיוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובסטנדרטיים בינלאומיים.

טוני לוי, מנכ"ל TRICHOME: "בשני העשורים האחרונים תחום גידול הקנאביס הרפואי מרכז ההתמחות שלי, יחד עם הצוות הטוב והמקצועי ביותר בעולם אנחנו מגשימים חלום, לי ולכל העוסקים בדבר, לפתוח כאן, דווקא בפריפריה בישראל מתקן גידול עשיר בטכנולוגיה, לצד מומחים בעלי שם וידע, את המתקן גידול שאינו רק 'הגדול ביותר' - הוא גם הטוב והאיכותי ביותר. בסופו של דבר המוצרים שלנו יבטיחו שמירה על עקביות טיפולית ואיכות מתמשכת עבור משתמשי הקצה. זאת לצד היכולות שלנו למימוש מלא של פוטנציאל השוק המקומי המתרחב ובעתיד, גם לייצוא".

חממת גידול קנאביס בדרום. מרי מיקס,
עדיין לא חושפים את פרטי הזנים המיוחדים/מרי מיקס

שוק הקנאביס בישראל בפרט ובעולם בכלל ידע תהפוכות בשנים האחרונות, בכל הקשור להיצע, מלאים, עקביות בגידול הזנים ובעיקר באיכות החומר, שהשתנה מעת לעת ויצר אכזבה ודילמה בקרב משתמשים. בישראל לבדה מעל כ - 120 אלף מחזיקי רישיון לצריכת קנאביס רפואי, כאשר חלקם הגדול ידע אכזבות וקושי בהשגת הזנים המתאימים להם לאורך זמן.

היתרונות של TRICHOME באים לידי ביטוי בשיטת הגידול הייחודית, לצד ידע מקצועי וניסיון של מובילי התחום בארץ וקשרים עם מגדלים ומומחים בעולם, כאשר ההבטחה היא לענות על הביקוש ההולך וגדל של השוק ולספק כמות עקבית בזמן אספקה מתוכנן מראש.

בתוך כך, מותגי קנאביס רפואי בישראל כבר החלו לשתף פעולה עם TRICHOME, בין היתר, מותג 'ווייבז' היוצא בשיתוף עם חברת גרין בויז (Green Boyz) וחברת הקנאביס הרפואי טוגדר (Together) פארמה שחתמה על הסכם עם TRICHOME לרכישה בלעדית של שני זני קנאביס רפואי באיכות פרימיום, אשר ימותגו תחת טוגדר, היקף ההסכם עימם עומד על כ-30 מיליון שקל.

בנוסף, בחודשים הקרובים תשיק TRICHOME מותג פרטי, כאשר צוות המומחים של החברה, עם יותר מ-30 שנים של ידע, מקצועיות וניסיון בתחום הקנאביס הרפואי ברחבי העולם, פיתחו זנים מובחרים שיוצעו תחת המותג. פרטי הזנים יחשפו בהמשך והמוצרים ישווקו בבתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully