וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורא מנדל מצטרף להנהלה הבכירה של קבוצת גוליבר

2.1.2023 / 14:01

מנדל, היזם והמייסד של אפליקציית חוליו, יחזור לקבוצת גוליבר כדי לנהל את הפעילות של אתר התיירות גוליבר ושל האפליקציה המצליחה. מנכ"ל קבוצת גוליבר זיו רוזן: "כוח חיזוק מאוד משמעותי לקבוצה"

גיורא מנדל. גוליבר,
גיורא מנדל/גוליבר

קבוצת גוליבר מודיעה היום על הצטרפותו של גיורא מנדל כחבר הנהלה בכיר של הקבוצה. גיורא הוא יזם ומייסד אפליקציית חוליו ו-Hidden Flights שפועלות תחת הקבוצה. בשנים האחרונות הקים מספר סטארטאפים נוספים בעולמות האיקומרס, המרקטינג והתיירות בארץ ובעולם, וכעת שב לקבוצת גוליבר כמנהל הפעילות של אתר התיירות גוליבר ואפליקציית חוליו.

גיורא, 49, נשוי +3, הוא איש עסקים מוביל בתחום התיירות והטכנולוגיה. גיורא מזוהה עם חשיבתו היצירתית והמיוחדת ועם יכולתו לזהות מוצרים ושירותים חדשניים. ב-2012 השיק את אפליקציית חוליו, שהפכה בתקופה קצרה למעצמת טיסות ברגע האחרון עם למעלה מ-1,500,000 הורדות, והכל בצורה ויראלית עם אפס השקעה בתקציבי שיווק ייעודיים. מאז השיק מספר סטארטאפים, שימש כמרצה במכללות ואוניברסיטאות, וגם היווה מנטור לקבוצות של סטודנטים ונערים.

גיורא מנדל: "לפעמים כל הקלפים מסתדרים. כשזיו רוזן מנכ"ל הקבוצה פנה אלי, לא הייתי צריך יותר מכמה דק כדי להחליט שהאתגר, האנשים, השוק והענף שאני כל כך אוהב ומכיר הם המקום שבו אני צריך ורוצה להשפיע ולפעול בשנים הבאות. העבודה עם זיו, עם הנהלת הקבוצה והעובדים אל מול שוק התיירות ששינה את פניו בשנים האחרונות קורצת לי מאוד, כולי תקווה שאת תוצאות המהלך המשותף שלנו אפשר יהיה לראות כבר במהלך שנת 2023".

"אנחנו שמחים מאוד שגיורא מנדל חוזר הביתה לקבוצת גוליבר ויהווה כוח חיזוק מאוד משמעותי בה. זו בשורה משמחת מאוד עבורנו בפתיחת השנה החדשה. אני בטוח שהידע, הניסיון וההיכרות של גיורא עם עולמות התיירות, הדיגיטל-מרקטינג והאיקומרס, והחיפוש המתמיד שלנו אחר טכנולוגיות חדשות ושיפור חווית הלקוח בכל הקשור לחופשה שלו, יחזקו אותנו בהיבט התיירותי והחדשני. אני מצפה מאוד לראות איך החשיבה הייחודית ויכולת הזיהוי המופלאה של גיורא יעזרו לנו להגיע לפסגות חדשות", אמר זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully