וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל"מ (במיל.) אורית אילון פרידמן, מונתה למנכ"לית עמותת איל"ן

2.1.2023 / 14:05

אילון פרידמן שימשה עד לאחרונה ראש מחלקת פרט בחיל האוויר, בין היתר הייתה אמונה על ניהול מערך הרווחה, החינוך, השכר, קשרי החוץ והנפגעים של חיל האוויר וכן הובילה את תחום המגדר בחיל. ב-24.1 יתקיים יום ההתרמה השנתי לאיל"ן

אורית אילון פרידמן. אור פרבוזניק,
אל"מ (במיל.) אורית אילון פרידמן/אור פרבוזניק

אל"מ (במיל.) אורית אילון פרידמן, מונתה למנכ"לית עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים). אילון פרידמן שירתה בחיל האוויר שנים רבות, בתפקידה האחרון שימשה ראש מחלקת פרט ובין היתר הייתה אמונה על ניהול מערך הרווחה, החינוך, השכר, קשרי-החוץ והנפגעים של חיל האוויר כמו כן הובילה את תחום המגדר בחיל. אילון פרידמן הייתה שותפה לקביעת המדיניות החיילית בתחומי העיסוק הרלוונטיים. עוד שימשה ראש-ענף חינוך ויחסי ציבור של החיל, מפקדת טייסת מנהלה בבסיס פלמחים, מפקדת מחנה מטה חיל האוויר בקריה, מפקדת יחידת המיון והמעבר בחיל האוויר ועוד. לאילון פרידמן תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בניהול משאבי אנוש.

אילון פרידמן החליפה את בועז הרמן, אשר כיהן בתפקיד מנכ"ל איל"ן ב-5 השנים האחרונות.
בתקופתו של הרמן נבחרה איל"ן לארגון מייעץ לאומות המאוחדות בתחום אנשים עם מוגבלות פיזית. בנוסף, פיתחה העמותה מגוון רחב של שירותים ותחומים ביניהם קידום מדיניות ומיצוי זכויות לרבות שותפות מלאה לחקיקת חוק שירותי רווחה לאנשים עם מוגבלות ותיקון תקנות נגישות, קידום הספורט השיקומי והתחרותי הארצי לאנשים עם מוגבלות, פתיחת מרכזי יום שיקומיים חדשים לבוגרים והקמת קמפוס איל"ן און ליין לאנשים עם מוגבלות. במהלך מגפת הקורונה, הרמן הוביל מאבקים ציבוריים לקידום רווחתם של ילדים ובוגרים עם מוגבלות, תוך פיתוח פרויקטים למתן מענה מותאם לצרכים המשתנים ויוזמות תומכות למקבלי השירות ולבני-משפחה בתחומי השיקום והפנאי.

ב-24.01.23 יום שלישי, יתקיים יום ההתרמה השנתי לעמותת איל"ן במסגרתו תלמידים מבתי-הספר התיכוניים בכל רחבי הארץ יצאו להתרים מדלת לדלת עבור ילדים ובוגרים עם מגבלה פיזית. עמותת איל"ן מעניקה מעטפת תמיכה רחבה לשילוב ילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות בחברה ולחיים עצמאיים בקהילה, מאז שנת 1952, עם התפרצות נגיף הפוליו (שיתוק ילדים).

איל"ן עושה הכול בִּשביל לְהגשים את החלומות של אלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלות באמצעות: הפעלת מרכזי-יום שיקומיים ומתן מענים פרא-רפואיים ומעטפת תומכת לבוגרים, הפעלת מרכזי ספורט שיקומי ותחרותי ופרויקטים לקידום ספורט נכים ברחבי הארץ ובמגזר הערבי והבדואי, תמיכות בילדים ובני-משפחה באמצעות עו"ס במסגרות החינוך המיוחד הייעודיות, פעילויות פנאי מותאמות להעצמה וללכידות משפחתית, ביניהן - טיולים ונופשונים נגישים, הפעלת קמפוס איל"ן אונליין עם מגוון קורסי ידע והעשרה להעצמת תחושת המסוגלות ולגידול במענים החברתיים לבוגרים עם מוגבלות פיזית.

דרכים לתרומה: אתר איל"ן: ILAN-ISRAEL.CO.IL ובאפליקציית PayBox או בטלפון 03-5248141

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully