וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה בז'ז'ינסקי, סמנכ"לית השיווק של הטוטו, נבחרה לאשת השיווק של דצמבר

2.1.2023 / 14:29

איגוד השיווק הישראלי בחר בהילה בז'ז'ינסקי, סמנכ"לית השיווק של המועצה להסדר ההימורים בספורט, לאשת השיווק של חודש דצמבר 2022, הודות להפיכת ה-Winner לחלק טבעי מחגיגת הגביע העולמי בישראל, עשרות אלפי משתמשים חדשים ושיאי מכירות מטורפים

הילה בז'ז'ינסקי. עדי לם,
הילה בז'ז'ינסקי/עדי לם

איגוד השיווק הישראלי בחר בהילה בז'ז'ינסקי, סמנכ"לית השיווק של המועצה להסדר ההימורים בספורט, לאשת השיווק של חודש דצמבר 2022, הודות להפיכת ה-Winner לחלק טבעי מחגיגת הגביע העולמי בישראל, עשרות אלפי משתמשים חדשים ושיאי מכירות מטורפים.

אחת לארבע שנים, עולם שלם עוצר את נשימתו למשך חודש שלם, מתפנה מכל עיסוק וצופה בחגיגת הכדורגל הגדולה בתבל - המונדיאל. כי מונדיאל זה כיף. מונדיאל זה התרגשות. זה הפתעות. זה שיחת היום לחודש ימים. זה רגעים בלתי נשכחים. מונדיאל זה לברוח מהעבודה ולהספיק למשחק. זה חברים. מונדיאל זה כשפתאום גם אשתך מתעניינת (או אפילו צופה במשחקים). לכן ה-Winner, שהינו חלק אינטגרלי מהספורט בישראל, חייב להיתפס כטבעי גם בחגיגת הגביע העולמי, להעצים את החוויה, הריגוש והכיף.

על מנת לעשות זאת, לחבר קהלים חדשים למותג ולהשריש את העובדה שה-Winner משדרג את חוויית הצפייה, בטוטו פעלו בארבעה מישורים: קמפיין פרסום בזמן המשחקים עם 9 סרטונים שונים כדי ליצור גיוון ולא לשחוק את הצופים; פעילויות תוכן בתוכניות הספורט הפופולריות כך שהמותג תמיד יהיה חלק מהשיח סביב המונדיאל וכן בערוצים המסחריים כדי למשוך את הקהל המזדמן; RTM - תגובה בזמן אמת לתוצאות המשחקים והתפתחויות הטורניר, במיוחד במונדיאל בו ישנן הפתעות רבות שזוכות לסיקור רב דוגמת ההפסד של מסי וארגנטינה לערב הסעודית; ולבסוף פרסומת סופרבול במחצית הגמר ולפני ההארכה שמזכירה לכולם שרווחי ה-Winner חוזרים בסוף אל הספורט הישראלי ומסייעים לו להשתדרג ולהתקדם.

מנימוקי ועדת השיווק: "ה-Winner הפך לחלק טבעי ובלתי נפרד מחגיגת המונדיאל בישראל. בכל יום הישראלים ביצעו ניתוח מעמיק ליחסי ההימורים לקראת המשחקים ודנו עליהם, המשפט מהפרסומת "אם לא תשלח, איך תיקח?" הפך למטבע לשון. המועצה להימורים בספורט שברה שיא מכירות אי פעם לטורניר -גידול של 32% לעומת מונדיאל 2018, שיא מכירות באונליין (גידול של 83% לעומת מונדיאל 2018) ושיא מכירות יומי (גידול של 22% ביחס לגמר מונדיאל 2018). 36,000 משתמשים חדשים פתחו חשבון בפלטפורמות הדיגיטליות ושיא רווחים צפוי של כל הזמנים בהעברת הרווחים למדינה -ב-2022".

בתפקידיה הקודמים שימשה בז'ז'ינסקי כמנכ"לית משרד פרסום יורו RSCG, סמנכ"לית שיווק בחברת רקיט בינקזר ישראל ומנהלת השיווק של חטיבת הסלטים אחלה בחברת שטראוס.

  • עוד באותו נושא:
  • שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully