וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר ברכה מונה לשותף מוביל פרקטיקת הענן של Deloitte ישראל

2.1.2023 / 15:32

תפקידו האחרון קידם את תחום מערכות המידע, הטרנספורמציה הדיגיטלית, החדשנות הטכנולוגית, הגנת סייבר, דאטה ושיפור השירות לאזרח, בכל משרדי הממשלה

שחר ברכה. יחצ,
שחר ברכה/יחצ

פירמת הייעוץ וראיית החשבון, Deloitte, מודיעה על הצטרפותו של שחר ברכה כשותף ומינויו לתפקיד מוביל פרקטיקת הענן של הפירמה. ברכה מצטרף לפירמה לאחר שהשלים תקופת צינון מתפקידו כמנכ"ל רשות התקשוב הממשלתי (בפועל), שם הוביל יזם ופיתח את קידום מעבר ממשלת ישראל לענן הציבורי (פרויקט "נימבוס"). בנוסף, בתפקידו האחרון קידם את תחום מערכות המידע, הטרנספורמציה הדיגיטלית, החדשנות הטכנולוגית, הגנת סייבר, דאטה ושיפור השירות לאזרח, בכל משרדי הממשלה.

ברכה מגיע בסמוך לרכישה של Deloitte ישראל את חברת OPS LABS המתמחה בשירותי ענן, ובכך למעשה מרחיבה את יכולותיה במתן שירותי מחשוב ענן ו- DevOps לארגוני Enterprise, חברות קטנות ובינוניות וסטארטאפים.

מינוי שחר ברכה למוביל פרקטיקת הענן בישראל ורכישתה של OPS LABS, לצד היותה של Deloitte ישראל חלק אינטגרלי מהפירמה האמריקאית, המובילה העולמית בשירותי הענן, מחזקים
את הצעת הערך של Deloitte ללקוחותיה ומאפשרים לה לספק מענה ייחודי ומוביל בשוק המקומי, במעבר לטכנולוגיית ענן ופתרונות ענניים מקצה לקצה.

"ערך מוסף אדיר, תחרותי וייחודי"

ברכה (43), נשוי + 2, מביא עמו לתפקיד למעלה מ-20 שנות ניסיון. במסגרת תפקידו ברשות התקשוב הממשלתי היה אחראי על בניית האסטרטגיה הטכנולוגית והדיגיטלית הממשלתית, קידום המדיניות והטמעתה בכל משרדי הממשלה. ברכה הנחה והיה אמון על פעילות ממשלתית בהיקף של מיליארדי שקלים וניהל באופן ישיר תקציב בהיקף של מאות מיליוני שקלים, לצד ניהול של מאות עובדים.

טרם תפקידו כמנכ"ל, שימש כסמנכ"ל תכנון ואסטרטגיה של רשות התקשוב, שם היה אמון על הובלת התכנית האסטרטגית למחשוב של ממשלת ישראל. במהלך התפקיד ברכה הוביל פעילויות פורצת דרך, בינהם: Ask once, מעבר לקוד פתוח, אימוץ פתרונות ענן, קידום שימוש במידע ואנליטיקה ועוד.
בנוסף, כיהן כסגן יו"ר דירקטוריון ה-ICA, ארגון בינלאומי לחילופי ידע, רעיונות ותובנות בין רשויות טכנולוגיות ודיגיטליות ממשלתיות.

ברכה בוגר תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ובנקאות מהמרכז ללימודים אקדמאיים. בנוסף, הוא בוגר תכנית ניהול בכיר למנמ"רים CIO של הטכניון, תכנית המנהלים לבכירים בשירות הציבורי של קרן וקסנר מאוניברסיטת הרווארד ותכנית להב להכשרת דירקטורים בחברות ממשלתיות של אוניברסיטת תל אביב.

משחר ברכה נמסר: "אני שמח וגאה להצטרף לפירמת הייעוץ הגדולה בעולם ויחד להוביל את שוק שירותי הענן לגבהים חדשים. שילוב הפרקטיקות העסקיות והנסיון הרב של Deloitte יחד עם ידע שנצבר מהעשיה בשטח יציע ללקוחותינו ערך מוסף אדיר, תחרותי וייחודי בתחום הענן בישראל ובשוק הגלובלי".

מDeloitte נמסר: "אנו שמחים ונרגשים לצרף לשורותינו את שחר, שיוביל את הפרקטיקה האמונה על הובלת ארגונים במסע ענני מקצה לקצה. הצטרפות שחר, איש מקצוע משכמו ומעלה, יחד עם מהלכים נוספים אשר הובלנו בחודשים האחרונים, כמו רכישת חברת OPSLABS, מובילים להצעת ערך ייחודית וחזקה של נבחרת מקצועית מובילה אשר מעניקה את המסע המלא, הדרוש לארגון במעבר לענן: מייעוץ, דרך יישום ועד אופרציה ובמגוון הדיסציפלינות הנדרשות : דאטה, דיגיטל, סייבר ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully