וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרזנטור החדש של תנובה: אסי ישראלוף יגלם את עצמו כאבא לצד בתו

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 15:51

אסי ישראלוף נבחר לפרזנטור החדש של תנובה ויגלם את עצמו כאבא, לצד בתו ירדנה. לפרסומת הראשונה שתקדם את סדרת היוגורטים החדשה GOLD לגיל השלישי, תצטרף השחקנית ריטה שוקרון בתפקיד אמא של אסי

אסי ישראלוף וריטה שוקרון לפרסומת הראשונה של סדרת היוגורטים GOLD לגיל השלישי. גבע טלמור,
אסי ישראלוף וריטה שוקרון לפרסומת הראשונה של סדרת היוגורטים GOLD לגיל השלישי/גבע טלמור

אסי ישראלוף, קומיקאי, שחקן וזמר, נבחר לפרזנטור של "תנובה", ויוביל את הפרסומות של המותג תחת השפה המוכרת והותיקה שלו - "לגדול בבית ישראלי", אשר שמה במרכז את המשפחות הישראליות, וסיטואציות החיים שמאפיינות אותן.

ישראלוף, הידוע בשלל הדמויות שהוא משחק והיכולות הקומיות שלו, יגלם הפעם את עצמו, אבא של ירדנה וגידי, אבא פעיל בחייהם של ילדיו, כאשר בחלק מהפרסומות תופיע לצידו בתו ירדנה בת ה-11. מעת לעת יהיו הופעות אורח מפתיעות, והצופים יקבלו הצצה משעשעת לרגעים קסומים ואינטימיים, שניתן לראות בכל בית ישראלי.

תנובה לגילאי 65+, משיקה יוגורטים מועשרים לגיל השלישי תחת המותג 'תנובה GOLD'. יח"צ,
תנובה משיקה יוגורטים מועשרים לגיל השלישי תחת המותג GOLD/יח"צ

האמא של אסי

לפרסומת הראשונה בכיכובו של ישראלוף, שתעלה לאוויר ב-11.1, תצטרף הפעם השחקנית ריטה שוקרון, שזכתה בפרס אופיר לתפקיד השחקנית הטובה ביותר לשנת 2022.

בפרסומת, שמשיקה, את סדרת היוגורטים החדשה GOLD לגיל השלישי, תגלם שוקרון את אמו הפעלתנית של אסי שלא נותנת לשום דבר לעצור אותה.

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה: "אסי הוא אחד האמנים האהודים בישראל, שהאבהות המעורבת שלו הפכה לחלק מסימן ההיכר שלו. הוא מציג פן נוסף ומרגש במשפחתיות הישראלית, שמתיישב עם ערכי המותג והשפה שלנו, "לגדול בבית ישראלי", שמציבים את המשפחה הישראלית במרכז. אנו נרגשים לעבוד עם אסי ובתו ירדנה, שימחישו סיטואציות משפחתיות, משעשעות, שכולנו יכולים להזדהות איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully