וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי חזן מונה למנהל הפעילות האסטרטגית של אורקל ישראל מול החברות הפיננסיות בארץ

2.1.2023 / 15:40

חזן, לשעבר בכיר בויזה כאל ובמייקרוסופט ישראל עובר להוביל את הפעילות העסקית מול חברות פיננסיות בחטיבת הלקוחות האסטרטגיים של אורקל ישראל; מינויו הוא חלק ממהלך רחב לחיזוק פעילותה של אורקל מול החברות הגדולות בישראל

איתי חזן. סיון פרג',
איתי חזן/סיון פרג'

היום (שני) חברת אורקל ישראל הודיעה על מינויו של איתי חזן למנהל הפעילות האסטרטגית של אורקל ישראל מול חברות פיננסיות בארץ. חזן כיהן בשורה של תפקידים ניהול בכירים בחברות פיננסיות, קמעונאות ותוכנה. בתפקידו האחרון ניהל את מערך הנתונים והדיגיטל של חברת האשראי כאל. בעברו כיהן כמנהל האסטרטגיה, הפיתוח העסקי והחדשנות בכאל, וכמנהל המחלקה הכלכלית של מיקרוסופט ישראל. חזן שימש גם כמנהל חטיבת התכנון והאסטרטגיה של מגה קמעונאות.

מינויו של חזן ותחומי ההתמחות בהן צבר ניסיון וידע רב מהווים המשך ישיר למהלך האסטרטגי שמובילה אורקל בהובלתו של מנכ"ל אורקל ישראל ערן פיינגבאום, לחיזוק הפעילות מול החברות הגדולות בישראל בעולמות הענן, הטכנולוגיה, החדשנות. אורקל מתמקדת כיום בטכנולוגיות בעולמות הסייבר והענן עבור התאמה מקסימלית לצרכים העסקיים תוך שמירה על הובלה בתחום האבטחה.

חזן (47), נשוי לחמוטל ואב לשלוש, בעל תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות חשבונאות ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות במימון מהמכללה למנהל.

איתי חזן מסר: "אני נרגש להיכנס לתפקידי החדש כדי לעזור לארגונים מובילים בישראל להשיג את שאיפותיהם העסקיות. אני מאמין שהמומחיות הטכנולוגית, ההיכרות העמוקה שלי עם מגוון הסקטורים, הנוכחות הגלובלית והשורשים המקומיים החזקים שלנו, מציבים אותנו במיקום ייחודי במתן ערך משמעותי ללקוחות שלנו. בנוסף, ארגז הכלים הניהולי והמקצועי שאספתי לאורך הדרך יסייע לי לעמוד ביעדים שהחברה מציבה לעצמה. אני מודה להנהלת אורקל על האמון."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully