וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמיקה משפצת ופותחת שמונה סניפים ומגייסת עשרות עובדים

2.1.2023 / 17:36

רשת דינמיקה, הרשת הגדולה בישראל בעולם המובייל, פותחת ומבצעת מתיחת פנים ל 8 סניפים, בהשקעה של 4 מיליון שקל

חנות דינמיקה. יחצ,
לא שוקטים על השמרים. דינמיקה/יחצ

בהשקעה של כ-4 מיליון שקל: דינמיקה מכריזה על שיפוץ ופתיחה של 8 סניפים ברחבי ישראל. דינמיקה הינה היבואנית הגדולה ביותר של אפל וסמסונג, ומונה 50 סניפים ברחבי ישראל, ובבעלותה רשת המעבדות הגדולה בישראל עם תיקונים עד הבית.

דינמיקה מכריזה על סניף נוסף בטיילת אילת, שיצטרף ל-5 סניפים הקיימים, ופותחת דוכן בקניון אייס מול אילת בקונספט חדשני. עוד החברה תפעיל דוכן בבת ים, חולון, רמת אביב, לב הנגב, אייס מול אילת, בילו סנטר וערים כפר סבא. הסניפים החדשים יביאו קונספט חדשני המשלב אזורי תצוגה של מכשירי המובייל והגאדג'טים המתקדמים ביותר, לצד אזורי המתנה חווייתיים.

אלי אדדי. רמי זרנגר,
ממשיכים לחזק את החנויות הפיזיות. אלי אדדי/רמי זרנגר

אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה: "כחלק מהצמיחה המהירה שלנו אנחנו ממשיכים לחזק את החנויות הפיזיות לצד המשך ההשקעה והובלה בדיגיטל. הסניפים החדשים מביאים קונספט חדשני, ובעזרתם נמשיך להציע חוויה טובה יותר, מחירים משתלמים וכמובן שירות ברמה הגבוהה ביותר".

בתוך כך, דינמיקה ממשיכה לגייס עובדים לסניפים ולחנויות החדשות. בחברה מדווחים על עשרות משרות פתוחות, החל מנציגי מכירות, ועד מנהלים בחברה. "כחלק מהצמיחה העקבית שלנו, אנחנו ממשיכים לגדול ולגייס עוד ועוד עובדים.

"כחלק מהתרחבות דינמיקה, אנחנו יוצאים לגיוס רחב של עובדים ומנהלים בכל רחבי הארץ. אם אתם מחפשים עבודה בסביבה דינמית, צעירה, וטכנולוגית, אנחנו מזמינים אתכם להגיש קורות חיים באתר שלנו. עוד יצאנו בקמפיין חבר מביא חבר, במהלכו העובדים נהנים ממענקים של אלפי שקלים", אמרה רות דרהי, מנהלת משאבי אנוש בדינמיקה.

פתיחת הסניפים מתבצעת לצד אתר הסחר המקוון שבבעלותה שרושם צמיחה דו ספרתית מדי שנה. חלק מהסניפים כוללים מעבדות עם תיקונים על המקום. הפריסה של דינמיקה בכל רחבי ישראל, לצד אתר הסחר המקוון, מאפשרים לצרכן לפגוש את דינמיקה במקום שנוח לו: באינטרנט, או במקום שקרוב לביתו, ולקבל שירות בכל רחבי הארץ, עם המומחיות של דינמיקה, המחירים האטרקטיביים והמשלוחים המהירים.

  • עוד באותו נושא:
  • דינמיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully