וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי חדש בקרן תימורה: עו"ד סיון רוזנברג מונתה ליועצת המשפטית ומנהלת תחום ההשבחה

3.1.2023 / 8:50

רוזנברג היא יוצאת משרדי עוה"ד מובילים המתמחים בנדל"ן, פישר-בכר-חן ועמית-פולק-מטלון בהם עבדה 6 שנים

סיון רוזנברג. לילך אוזן,
עו"ד סיון רוזנברג/לילך אוזן

מינוי חדש בקרן ההשקעות בנדל"ן "תימורה": עו"ד סיון רוזנברג (31) מונתה ליועצת המשפטית של הקרן ומנהלת תחום ההשבחה. רוזנברג היא יוצאת משרדי עוה"ד מובילים המתמחים בנדל"ן, פישר-בכר-חן ועמית-פולק-מטלון בהם עבדה 6 שנים.

קרן "תימורה" מתמקדת ברכישה, השבחה וניהול של נכסי תעסוקה, תעשיה ולוגיסטיקה בישראל, ובכוונתה לבנות פורטפוליו בהיקף של כמיליארד שקל וחצי. את הקרן מובילים כמנכ"לים משותפים המייסדים דודי נג'מי ועו"ד גיא שעיה. נג'מי הוא בעל ניסיון של 20 שנה בתחום הנדל"ן המניב בישראל, ניהול ובינוי פנים בנכסי תעשיה ולוגיסטיקה וכן השבחת נכסים. עו"ד שעיה הוא גם כן בעל ניסיון של 20 שנה ובעברו כיהן במשך 7 שנים בתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי בבסר אירופה וכן ייסד את "גאיא ייזום ובינוי" הפעילה מזה עשור בפרויקטים של התחדשות עירונית.

רוזנברג, שסיימה את לימודי המשפטים שלה באוניברסיטת בר אילן בהצטיינות, הספיקה ללוות חברות נדל"ן מובילות במשק הישראלי בעסקאות נדל"ן מורכבות ובעסקאות מימון ומתמחתה בהסדרת שימושים מול רשות מקרקעי ישראל ורשויות מקומיות. בין החברות שעבדה מולן ניתן לציין את קבוצת תדהר, ריט 1 וכלל ביטוח.

במסגרת תפקידה החדש בקרן תימורה, רוזנברג תרכז את התחום המשפטי על כלל היבטיו, וכן תהיה אמונה על ניהול העסקאות והפרויקטים החל משלב בחינתם על ידי הקרן, יועציה וועדת ההשקעות שלה, ועד להשלמת העסקה ותפעולה השוטף. בכובעה הנוסף והמשמעותי בקרן, רוזנברג תנהל את תחום השבחת הנכסים אותם תרכוש הקרן, במטרה להגדיל את תשואת המשקיעים כחלק מאסטרטגיית פיתוח והנבת הנכסים של תימורה כקרן העוסקת, בין היתר, בפיתוח והשבחת נדל"ן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully