וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 9 שנים: איילת צרפתי רוזן הודיעה על פרישתה מתפקיד מנכ"לית משותפת של אייקון גרופ

3.1.2023 / 9:43

צרפתי רוזן נכנסה לתפקידה באייקון גרופ בשנת 2013, לאחר כ-15 שנה בתפקידי ניהול שונים בקבוצת אסם-נסטלה. במהלך שנות כהונתה באייקון גרופ צמח היקף הפעילות של החברה באופן ניכר

איילת צרפתי רוזן. שי קדם,
איילת צרפתי רוזן/שי קדם

איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית משותפת בחברת אייקון גרופ, הודיעה היום על פרישתה מהתפקיד, וזאת לאחר תקופה של 9 שנים. כך מדווחת היום אייקון גרופ, שהינה, בין היתר, המפיצה של מוצרי Apple ו-Lenovo בישראל, והבעלים של רשת החנויות iDigital (איידיגיטל). צרפתי רוזן תפרוש מתפקידה בעוד מספר חודשים, לאחר שיאותר לה מחליף ולאחר תהליך סדור של העברת התפקיד.

צרפתי רוזן נכנסה לתפקידה באייקון גרופ בשנת 2013, לאחר כ-15 שנה בתפקידי ניהול שונים בקבוצת אסם-נסטלה. במהלך שנות כהונתה באייקון גרופ צמח היקף הפעילות של החברה באופן ניכר: מהיקף הכנסות של כ-300 מיליון שקל בשנת 2013 לקצב של כ-1.4 מיליארד שקל בשנת 2022. מספר הסניפים שמפעילה רשת iDigital גדל מ-9 סניפים בשנת 2013 ל-26 סניפים כיום, כולל 7 סניפים של רשת iDigital goodiz שהוקמה בשנתיים האחרונות.

בשנים אלו ביססה החברה את מעמדה כמובילת שוק בעולמות Apple הן בתחום ההפצה והן בתחום הקמעונאות ואף נכנסה לפעילויות חדשות באמצעות פתיחת רשת חדשה לתחום אביזרי הסלולר ורכישה של חברת הפצה נוספת.

איילת צרפתי רוזן מסרה: "לאחר 9 שנים מלאות עשייה, עניין וסיפוק אדיר, הבשילה בי ההחלטה לפרוש מתפקידי ולהמשיך לאתגרים חדשים בחיי הפרטיים. אלו היו שנים אינטנסיביות מאוד עם שינויים רבים בשוק שלא מנעו מהקבוצה להמשיך לגדול ולהתפתח ואף לקבע את מקומה כמובילה בתחומה ".

צבי יוכמן, יו"ר אייקון גרופ, מסר: "אני רוצה להודות לאיילת על פועלה הרב , על תרומתה המשמעותית לצמיחתה של אייקון גרופ בכלל ורשת החנויות של איידיגיטל בפרט. פעילותה בחברה יצרה תשתית איתנה ובריאה לקראת המשך מגמת הצמיחה גם בשנים הבאות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully