וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: קורס לאנשים עם צרכים מיוחדים שהוכשרו להיות עוזרי אימון גופני בשכר

3.1.2023 / 10:28

ארגון "איתן כל אחד יכול" בשיתוף בנק הפועלים הובילו את הקורס, המכשיר מתאמנים במסגרת 'איתן' והופך אותם לעוזרי אימון גופני בתוך קבוצות שנמצאים אנשים עם צרכים מיוחדים ומקבלים שכר שעתי על עבודתם

ארגון כל אחד יכול. יחצ,
היוזמה המשותפת של "כל אחד יכול" ובנק הפועלים/יחצ

ארגון "איתן כל אחד יכול" בשיתוף בנק הפועלים הובילו קורס לאנשים עם צרכים מיוחדים שהוכשרו להיות עוזרי אימון גופני מועסקים בשכר. הקורס הייחודי מכשיר מתאמנים במסגרת 'איתן' והופך אותם לעוזרי אימון גופני בתוך קבוצות שנמצאים אנשים עם צרכים מיוחדים ומקבלים שכר שעתי על עבודתם - מתחביב למקצוע.

קורס ה-"איתנים" בשיתוף בנק הפועלים, כלל 10 מפגשים, בו למדו המשתתפים את עקרונות הבסיס באימון גופני, אנטומיה, פיזיולוגיה, קינסיולוגיה והמון כלים פרקטיים להדרכה אישית וקבוצתית לאנשים עם וללא צרכים מיוחדים. מסלול ההכשרה בקורס של "איתן - כל אחד יכול" העניק למשתתפים ציוד ראשוני כדי לצאת לדרך ונתן להם הזדמנות להפוך את התחביב היום יומי למקצוע, דבר המשפר מאוד את תחושת המסוגלות שלהם ואיך להפוך ממובל - למנהיג.

בטקס הסיום של הקורס שנערך לאחרונה, הוענקו תעודות הסמכה מטעם "איתן - כל אחד יכול" למאמנות והמאמנים החדשים שבימים אלה משתלבים בקבוצות של איתן כעוזרי אימון גופני ומועסקים בשכר.

"איתן כל אחד יכול" (חל"צ) הוא ארגון חברתי המקדם ומעצים אנשים עם צרכים מיוחדים דרך אימוני כושר מקצועיים: "החזון שלנו הוא להקים ולהרחיב את מערך העצמה של אנשים עם צרכים מיוחדים באמצעות שיטת איתן", נמסר מהארגון, "שיטה זו עובדת לפי תכנית העצמה אישית לכל מתאמן או לקבוצה והיא כוללת יעדים ספורטיביים והתפתחותיים המשלבים גישות העצמה בתהליכי אימון. אנחנו מאמינים כי פעילות גופנית מהווה גשר לאינטראקציות שונות שאותן פוגשים במהלך חיי היום יום בין אם זה בסביבה המשפחתית, חברתית, תעסוקתית או ברמת המיומנויות האישיות".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully