וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכרבלים: המדריך לבחירת שמיכה מחממת לחורף קר

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 11:37

הקור בחוץ מזמין להתפנק ולהתכרבל בשמיכה חמה. איך נדע להתאים את שמיכת החורף המושלמת עבורנו, כשההיצע גדול ומבלבל, ומה ההבדל בין חומרי המילוי השונים? קבלו את "המדריך לבחירת שמיכה" שיעשה קצת סדר וגם יכין אותנו למחיר שנאלץ לשלם

אישה בשמיכת פוך. ShutterStock
מתכרבלים: הקור בחוץ מזמין להתפנק מתחת לשמיכה טובה, במיטה חמה/ShutterStock

הימים קצרים, הלילות ארוכים, החורף והקור שמתלווה אליו, מזמינים אותנו להתכרבלות ממושכת עם משקה חם בין האצבעות, סדרה טובה בטלוויזיה ושמיכה שתעטוף אותנו בחום.ה

ההעדפה שלנו להתכרבלות במיטה או על הספה בסלון לא עקרונית כמו השאלה עד כמה נוחה ומחממת תהייה השמיכה.

אם אתם מתכוונים להתחדש בכזו, אבל לא בטוחים איך לבחור את השמיכה שתתאים באופן מדויק לצרכים שלכם, אם המבחר של חומרי המילוי מבלבל אתכם (פוך עם נוצות, פוך עם פלומה או בכלל פוף במילוי סינטטי) ולא ברור לכם הפער הגדול במחירים, באנו לעשות לכם סדר.

אילוסטרציה. ShutterStock
כך תבחרו שמיכת פוך שתתאים באופן מדויק לצרכים שלכם/ShutterStock

טבעי או סינתטי?

שמיכת פוך קיימת בשלל הרכבים המתחלקים ל-2 סוגים עיקריים: פוך סינתטי בעל סיבים אנטי אלרגניים או שמיכת פוך במילוי טבעי של פלומה או נוצות.

שני סוגי הפוך נותנים מענה איכותי לחימום בחורף ופינוק אמיתי בשינה, אם כי כל סוג מילוי עונה על דרישה שונה הודות למאפייני הבידוד שלו, להרכב הבד העוטף ולטכנולוגיה ממנה עשויה השמיכה.

שמיכה מחומרים טבעיים - שמיכה כזו תהייה נעימה ואיכותית יותר, שמיכות פוך ממולאות בנוצות אווז מספקות מרקם נעים, כאשר יש שמיכות המשלבות גם פלומה, שהיא חלק רך ונעים למגע, וככל שתהיה נוכחת יותר תהפוך את השמיכה למבודדת יותר, קלת משקל וכמובן מחממת יותר.

שמיכת פוך סינתטית - מהווה בחירה מתאימה בעיקר למי שמעדיף לרכוש מוצר שלא נעשה עבורו שימוש מן החי ועלותו נמוכה משמעותית.

בין אם בחרתם בשמיכת פוך במילוי פלומה או נוצות ובין אם בחרתם שמיכת פוך במילוי סינתטי, חשוב לבדוק מה הרכב הבד העוטף את הפוך, כשהעדיפות היא לבד עשוי 100% כותנה ובצפיפות גבוהה לטובת בידוד איכותי, חשוב להשקיע זמן לבחירה נכונה של שמיכה שתשרת היטב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אישה ישנה במיטה חמימה. New Africa, ShutterStock
בוחרים שמיכה לחורף: המבחר של חומרי המילוי מבלבל אתכם? המדריך הזה יעשה לכם סדר/ShutterStock, New Africa

מה עוד חשוב להכיר לפני רכישה?

הסיפור של הבד - לבד שעוטף את שמיכת הפוך משמעות חשובה באיכות השמיכה, לכן רצוי שמרקם הבד יהיה עשוי 100 אחוז כותנה. בד כזה יעזור לספוג זיעה ונוזלים שאנו מפרישים לעיתים במהלך שנת הלילה. שמיכת פוך במרקם כזה תנעים את זמן השינה, תחמם היטב ותהיה גם פשוטה יותר לניקוי.

להתאים את השמיכה למיטה - כמובן שיש להקפיד להתאים את שמיכת הפוך לגודל המיטה שלנו. שמיכת פוך קיימת ב-2 גדלים עיקריים השונים ברוחבם: שמיכת פוך לילדים ושמיכת פוך יחיד יגיעו בגודל אחיד של 150/200 ס"מ. שמיכה כזו תתאים לילדים במיטת יחיד ועד למיטה וחצי. שמיכת פוך זוגית מגיעה בגודל 220/200 ס"מ. שימו לב, שכאשר אתם רוכשים סט מצעים, קיימת גם התאמה בין מידת השמיכה למידות של הציפה.

שמרו על הפוך - ניתן לשמור על איכות שמיכת הפוך שלנו שנים קדימה, כך שתשמש אותנו חורפים רבים, ולצורך כך יש לדאוג לאחסון אותה כראוי. אסור בתכלית האיסור לשמור על שמיכה כזו במקומות לחים העלולים לייצר עובש. על מנת לנקות כהלכה את השמיכה יש להפריד ממנה את הציפוי, רצוי להמעיט ככל הניתן בכיבוס ועדיף ניקוי יבש וללא גיהוץ. החלטתם לכבס? השרו את השמיכה באמבטיה.

FROZEN LAKE 799.50-599.50  ערד טקסטיל. עדי גלעד,
FROZEN LAKE 799.50-599.50 ערד טקסטיל/עדי גלעד

שמיכת פוך במילוי פלומת אווז

המשקל: שמיכה במילוי טבעי של פלומת אווז תעניק הרגשה מפנקת ותחושה המדמה שינה על ענן. היא קלת משקל, רכה במיוחד, נעימה ומחממת.

סוג המילוי: חשוב לדעת שקיים הבדל בין הרכבי מילוי השמיכה, דבר המשפיע הן על נוחות ואיכות השמיכה והן על המחיר. ככל שהרכב הפלומה גבוה ואיכותי, למשל פלומת אווזים טהורה ונוצות לבנות שעברו תהליכי ניקוי וסטריליזציה, כך השמיכה תיחשב לאיכותית יותר.

הרכב המילוי: קיימות שמיכות במילוי 90% פלומת אווז או כאלה עם 70% פלומת אווז, כאשר יתר המילוי הוא נוצות לבנות שעברו תהליכי ניקוי וסטרליזציה. ככל שאחוז מילוי הפלומה גבוה יותר, כך הבידוד הטרמי שמקנה השמיכה טוב יותר.

איכות הבידוד: שמיכת פוך במילוי מירבי של פלומת אווז תהייה בדרגת בידוד טרמי 10, בעוד שהשמיכה עם מילוי פלומה נמוך יותר עומדת על דרגה 8 בסולם הבידוד הטרמי.

ניקוי: שמיכות מהסוג הזה מומלץ לשלוח לניקוי יבש ללא גיהוץ.

המחיר:
שמיכת פוך במילוי פלומת אווז SNOW WIND, עטופה בבד העשוי 100% כותנה, 90% מילוי פלומת אווזים ו-10% נוצות לבנות שעברו תהליכי סטריליזציה, דרגת בידוד טרמי 10, תעלה: 799.50 -999.50 שקל.

שמיכת פוך במילוי פלומת אווז FROZEN LAKE, הרכב בד חיצוני 100% כותנה פרקל downproof עם צפיפות גבוהה של חוטים. 70% מילוי פלומת אווזים ו-30% נוצות לבנות שעברו תהליכי סטרליזציה. דרגת בידוד טרמי 8 תעלה: 799.50-599.50 שקל.

SNOW WIND ערד טקסטיל מחיר 799.50-999.50 שקל. עדי גלעד,
SNOW WIND ערד טקסטיל מחיר 799.50-999.50 שקל/עדי גלעד

שמיכת פוך נוצות

שמיכת פוך נוצות מיועדת לאנשים שמעדיפים שמיכה קצת יותר כבדה על הגוף במילוי מלא של נוצות שעברו תהליכי סטריליזציה.

המחיר: שמיכת פוך נוצות LAPLAND עם 100% כותנה פרקל downproof, דרגת בידוד טרמי 8 תעלה: 349.50-249.50 שקל.

LAPLAND  ערד טקסטיל  מחיר  349.50-249.50. עדי גלעד,
LAPLAND ערד טקסטיל מחיר 349.50-249.50 שקל/עדי גלעד

שמיכה לטבעונים

שמיכות פוך במילוי סיבים סינטטיים חלולים הן היפו אלרגניות, מחממות, נעימות ומתאימות במיוחד לאנשים שאינם משתמשים במוצרים מן החי.

השמיכה הזו נותנת מענה לסובלים מאלרגיה לנוצות ולמי שמחפש אלטרנטיבה לשמיכת פוך מחממת במחיר נגיש.

יתרון נוסף של שמיכת פוך במילוי סיבים סינטטיים שהיא קלה יותר לניקוי.

המחיר: שמיכת פוך KING עשויה 100% כותנה פרקל downproof, במילוי סיבים סינתטיים חלולים היפו-אלרגניים. דרגת בידוד 10 תעלה: 449.50-349.50 שקל.

449.50-349.50 שקל ערד טקסטיל,  KING. עדי גלעד,
449.50-349.50 שקל ערד טקסטיל, KING/עדי גלעד

הפריטים והמחירים המוצגים נמסרו מטעם 'ערד טקסטיל' מהחברות הוותיקות בישראל לייצור טקסטיל, הספקית הגדולה ביותר בשוק בתי המלון בארץ כבר למעלה מארבעה עשורים שמשווקת את מוצריה למגוון מלונות יוקרה בארה"ב ובאירופה.

ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין
https://www.aradtextile.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully