וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לזה? המותג Alo Yoga פותח את החנות הראשונה בישראל

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 15:41

קהל צרכנים רחב חיכה לזה: מותג הלייפסטייל Alo Yoga פותח החודש (26.1) חנות ראשונה בישראל. המותג האמריקאי, עומד כבר שנים בחזית קטגוריית ה-Activewear בעולם בזכות איכות הבדים והעיצוב החדשני. ההחלטה על הכניסה לישראל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של המותג

המותג alo yoga פותח חנות ראשונה בישראל. יח"צ חו"ל,
המותג alo yoga פותח חנות ראשונה בישראל/יח"צ חו"ל

המותג Alo Yoga הכריז לאחרונה על קבוצת 911 אופנה כבעלת הזיכיון הישראלי, שתפתח במהלך 2023, חנויות במיקומים מרכזיים וכך קורה: החנות הראשונה של מותג מיועד להיפתח בקניון TLV תל אביב בסוף החודש, 26.1.23. החנות השנייה תיפתח בקוננספט של "חנות-בתוך-חנות" גם היא בתל אביב, בחנות הדגל של story בכיכר דיזנגוף. במקביל מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים.

Alo Yoga הוא מותג לייפסטייל פרימיום הצומח ביותר בעולם בקטגוריית ה-Activewear, שחרט על דגלו לקדם יוגה בעולם, להפיץ את תנועת המיינדפולנס, להעניק השראה של wellness ולפתח קהילתיות. uvut נחשק בקרב סלבריטאיות/ים ומשפיעניות/ים כמו טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר, היילי בולדווין, סלינה גומז ואחרות.

מאז שנוסד, הוא צבר פופולריות רבה ועקבית בקרב צרכנים, הוא עומד בחזית קטגורית ה-Activewear בזכות העיצובים החדשניים שלו והבדים המזוהים שאותם הוא מפתח ומדורג כאחד ממותגי האופנה הפעילים ביותר ברשתות החברתיות.

ההחלטה על כניסה לישראל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של המותג, שבמרכזה כניסה לטריטוריות חדשות מחוץ לארצות הברית והשקה של קולקציות מגוונות, מבגדי ספורט אופנתיים ונוחים ועד פריטי athleisure.

alo yoga מגיע לישראל. יח"צ חו"ל,
alo yoga מגיע לישראל/יח"צ חו"ל

עובר בקלות מהסטודיו לרחוב

Alo - שם המותג הוא ראשי התיבות של Air, Land, Ocean (אוויר, אדמה ואוקיינוס) דוגל בסגנון שעובר בטבעיות מהסטודיו לרחוב, שילוב של אופנה ולייפסטייל שמתחיל במזרן וממשיך הלאה, אל שאר תחומי החיים.

החדשנות הטכנולוגית של Alo תומכת בקהילת המתאמנות והמתאמנים עם צוות של מהנדסות ומהנדסים שחוקר ומפתח פריטים חדשים שלוקחים את אופנת האקטיב בכל פעם צעד קדימה. כל פריט מעצב את הגוף, שומר על השרירים מחוממים ומאפשר לכל אחד ואחת להתאמן עם יכולת מקסימלית ועם מינימום הפרעות הקשורות לבגדי האימון.

החנויות של Alo מציעות חווית קניה חדשנית והן מהוות השראה ללקוחות במסע שלהם. אורחות ואורחים יכולות ויכולים לחוות באופן ישיר את התחושות שבגדי המותג מעניקים ואת הכוח המשפיע של האופנה שמציע Alo, שילוב של פרפורמנס ועיצוב.

החנויות בישראל יעמדו בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ועם הפילוסופיה שעומדת מאחוריהן ויעניקו את החוויה ההוליסטית המלאה של Alo לקהל המקומי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
alo yoga. יח"צ חו"ל,
סגנון העיצוב של המותג עובר בקלות מהסטודיו לרחוב, Alo yoga/יח"צ חו"ל

דבקים באג'נדה הסביבתית

הזכיינית הבלעדית של המותג בישראל, קבוצת 911 אופנה, הוקמה ב-2001 על ידי אורי רייז מתוך חזון לייצג את המותגים הטובים בעולם ובישראל לקהל המקומי, ביניהם מותגים בעלי אג'נדה סביבתית שתומכים בקיימות ובאחריות חברתית, סחר הוגן וטבעונות.

בין המותגים שהיא מייצגת ומפיצה בבלעדיות אפשר למצוא את: Scotch & Soda ,Veja, Herschel, Nudie Jeans, Vagabond ואחרים.

911 אופנה מפעילה מערך ריטייל המונה 23 חנויות ביניהן, רשת :story, word" וחנויות המותגים Scotch & Soda ו-AllSaints והיא מפעילה גם את אחד מאתרי הסחר הפופולריים ביותר בישראל בתחום האופנה והלייפסטייל.

Alo תופעל בישראל על ידי 911 אופנה בשיתוף פעולה מלא ותוך שמירה על הקווים המנחים של המותג. עיצוב החנויות יבוצע בשיתוף פעולה בין שני הגופים וישמור על החזון של Alo ועל הסטנדרטים הגבוהים שמציב המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully