וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד האוצר, רם בלינקוב, הודיע על סיום תפקידו

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 15:47

מנכ"ל משרד האוצר, רם בלינקוב, ביקש משר האוצר, בצלאל סמוטריץ', לסיים את תפקידו. בלינקוב, שמונה לתפקיד על ידי אביגדור ליברמן, היה אחראי להעברת תקציב המדינה בימי "ממשלת השינוי" ולשורה של החלטות הקשורות לרפורמות שונות

רם בלינקוב מנכ"ל משרד האוצר במסע"ת משרד החקלאות. ראובן קסטרו
המנכ"ל במסכה: בלינקוב היה אחראי לרבות מהתקנות הכלכליות שליוו את שחרור המשק מההגבלות שהוטלו בימי הקורונה/ראובן קסטרו

החלפת מנכ"ל של משרד ממשלתי על ידי שר חדש, היא כמעט נוהל שבשגרה, אך במקרה של רם בלינקוב - ולאור ההצהרות של שר האוצר הנכנס, בצלאלא סמוטריץ', על היותו שותף לרבות מהתפיסות הכלכליות של בנימין נתניהו, יש מי שסברו שבמקרה של רם בלינקוב, מנכ"ל משרד האוצר, תהיה רציפות ניהולית.

אלא שהיום נודע כי בלינקוב, ביקש משר האוצר, בצלאל סמוטריץ', לסיים את תפקידו. בלינקוב, שמונה לתפקיד על ידי שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן, הביא ליציבות הנהלת משרד האוצר ולשיתוף פעולה פורה בין חבריה. במהלך תפקידו הוביל שורה של פעולות להפסקת החלת וביטול הסגרים והביא לירידה מהירה בשיעור האבטלה.

עם כניסתו לתפקיד הוביל בלינקוב לגיבוש חוק ההסדרים הגדול ביותר מאז 1985 ובמסגרתו רפורמות פורצות דרך ובהן גיל הפרישה לנשים, רפורמה באג"ח מיועדות, רפורמה בייבוא, רפורמה בחקלאות, בנקאות פתוחה, הפרטת הדואר והפרטת נמל חיפה ועוד.

עם סיום תפקידו אמר בלינקוב כי "הדבר היחיד שהנחה אותי בעבודה הציבורית הוא אהבת המדינה שלנו ולכן אני מאחל הצלחה רבה לממשלה החדשה ולשר האוצר הנכנס ולמחליפי בתפקיד".

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הודה לבלינקוב על עבודתו וביקש ממנו להישאר בתפקיד עד לסוף השבוע הבא במטרה להשלים את תהליך הפרטת נמל חיפה. סמוטריץ', שעבד עם בלינקוב עוד בתקופתו במשרד התחבורה, ביקש לציין את מקצועיותו של בלינקוב ואת מסירותו בשליחותו הציבורית.
השר סמוטריץ מסר כי: "רם הוא נכס למדינת ישראל ואין לי ספק שימשיך לעשות גדולות ונצורות למען מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully