וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפניקס בית השקעות (לשעבר אקסלנס) ימנה את תמיר פרדר למנהל השקעות ראשי

3.1.2023 / 16:29

ניהול ההשקעות בחברה יבוסס מערכות מחקר ואנליזה חדשניות

תמיר פרדר. ענבל מרמרי,
תמיר פרדר/ענבל מרמרי

הפניקס בית השקעות (לשעבר אקסלנס בית ההשקעות) הודיע היום (רביעי) על מינוי תמיר פרדר לתפקיד מנהל השקעות ראשי ולחבר הנהלה בבית ההשקעות.

מחלקות ההשקעות והמחקר יחוזקו ויכללו את מחלקות ניהול ההשקעות של קסם, ניהול התיקים ואת יחידת המחקר ופעילות קרנות הנאמנות של אפסילון (עם השלמת עסקת הרכישה).

המהלך יבליט את כל ניהול ההשקעות בחברה על בסיס מחקר וניתוח ברמות הגבוהות ביותר, באמצעות יחידת מחקר שתאפיין אנליזה למחלקות ההשקעות של הבית.

תמיר פרדר ימונה לתפקיד מנהל השקעות ראשי בבית ההשקעות ולחבר הנהלה. לתמיר ניסיון של למעלה מ-30 שנה בניהול השקעות ובתפקידי ניהול בכירים בשוק ההון. הוא הצטרף לבית ההשקעות לפני כשנתיים. לתמיר תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, מאוניברסיטת תל אביב.

אבנר חדד, מנכ"ל הפניקס בית ההשקעות: "מהלך אסטרטגי ובתוכו שימת דגש על מחקר ואנליזה מתקדמת לניהול ההשקעות, כחלק מצעדים לשיפור העבודה מול המשקיעים. מטרתנו להיות הבחירה הראשונה לכל פעולה בשוק ההון.

מינוי תמיר מצטרף לשורה של מינויי מנהלים מתוך הבית המהווה חיזוק נוסף לתרבות הארגונית הייחודית בבית ההשקעות, בה למנהלים מצוינים ומוכשרים המתמידים לאורך זמן ישנן הזדמנויות להתקדם ולהתפתח".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully