וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירה חדשה בסנופלייק ישראל: קרן גוז קריזה

4.1.2023 / 8:09

גוז קריזה מונתה לתפקיד מנהלת קבוצת Solution Engineering בסנופלייק ישראל. מערך הנדסת המכירות יהיה באחריותה תוך ניהול והובלת צוות המחלקה

קרן גוז קריזה. תום ברטוב,
קרן גוז קריזה/תום ברטוב

קרן גוז קריזה מונתה לתפקיד מנהלת קבוצת Solution Engineering בישראל בחברת הדאטה קלאוד Snowflake. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מערך Solution Engineering, וכן ליווי וקידום פתרונות טכנולוגיים וארכיטקטוניים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים עבור החברה, לאורך כל מסע דרכו של הלקוח.

מאחוריה ניסיון עשיר בעולמות הדאטה, עם ניסיון במגוון תפקידים מעשיים וניהוליים מזה כ-12 שנים, בהם סיפקה פתרונות מבוססי דאטה. היא עיצבה מוצרי דאטה וניהלה צוותים בתחום בפלייטק, הובילה את קבוצת הייעוץ לבינה עסקית ב- Sisense, ואף הקימה את מחלקת הData בזומין. בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ממכללת שנקר.

"אני שמחה להצטרף לחברה הנחשבת למובילת שוק עולמית בתחומי הדאטה שמבינה את הערך האסטרטגי של השוק הישראלי", מדגישה קרן גוז קריזה ומוסיפה: אנו רואים חשיבות משמעותית לפעילות המקומית, ואנו נעזור ללקוחותינו למנף את השקעתם בסנופלייק, על ידי בניית פתרונות ומוצרים מבוססי דאטה בענן".

"קרן מביאה עמה ניסיון עשיר במגוון תפקידי ניהול ופיתוח שיסייעו לצמיחת החברה בישראל. אנו בטוחים שהצמיחה של צוות הנדסת המכירות בניהולה תסייע ביצירת קשרים משמעותיים תוך הגברת הנוכחות בתחום בשוק הישראלי", אמר ירון בן שלוש, מנכ"ל Snowflake Israel.

Snowflake מאפשרת לכל ארגון לנייד את הנתונים שלו באמצעות ה-Data Cloud של Snowflake. הלקוחות משתמשים ב-Data Cloud כדי לאחד נתונים מבודדים, לגלות ולשתף נתונים באופן מאובטח ולבצע מגוון ניתוחים של עומסי עבודה (analytic workloads). בכל מקום שבו הנתונים או המשתמשים נמצאים, Snowflake מספקת חוויית נתונים זהה המתפרשת על פני עננים ומיקומים רבים. אלפי לקוחות בענפי תעשייה רבים, כולל 543 מתוך רשימת ה-2000 הגלובלית (G2K) של Fortune לשנת 2022 נכון ל-31 באוקטובר 2022, משתמשים ב-Snowflake Data Cloud כדי להניע את העסקים שלהם. מידע נוסף ניתן למצוא ב-snowflake.com.

הפלטפורמה של החברה פועלת על Microsoft Azure, AWS ו-Google Cloud כדי להעניק ללקוחות גמישות מלאה בתשתית הענן. פלטפורמת Data Cloud של Snowflake מפשטת באופן קיצוני את האופן שבו הנתונים מנוהלים ומנהלת מגוון רחב מאוד של משימות נתונים בפלטפורמה מאוחדת, כגון: Collaboration, Cybersecurity, Data Warehouse, Data Lake, Data Engineering, Data Science & ML, Applications, and Unistore.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully