וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבוגרים בלבד: תנובה משיקה את GOLD, יוגורט לגיל השלישי

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 10:15

מחצית מבני +65 מרגישים אנרגטיים וחיוניים אך חוששים לאבד את עצמאותם. בתנובה מקשרים בין הנתון הזה, לצורך הגובר בקרב בני הגיל השלישי, בהעלאת כמות החלבון כחלק מהתזונה היומית. התוצאה: סדרת היוגורטים GOLD

גבר ואישה מבוגרים קופצים בשמחה על מיטה. ShutterStock
מחצית מבני +65 מרגישים אנרגטיים וחיוניים אך חוששים לאבד את עצמאותם/ShutterStock

על פי מחקר שערכה חברת KANTAR בשיתוף עם תנובה, ניכר כי 70% מבני השלישי, בגילאי 65 ומעלה, עושים ספורט פעמיים בשבוע ויותר ממחצית מהם מרגישים אנרגטיים וחיוניים אך חוששים לאבד את עצמאותם.

תנובה התחברה לנתון הזה ותרגמה אותו למוצרים המיועדים לגיל השלישי. החברה משיקה את סדרת 'תנובה GOLD' הכוללת יוגורטים מועשרים ייעודיים לחתך גילאים זה.

סדרה היוגורטים GOLD פותחה בשיתוף מומחים לתזונת הגיל השלישי, הכולל דיאטניות, פיסיולוג מאמץ, דיאטן ספורט ורופא והיא מכילה בין היתר רכיבים תזונתיים, המסייעים בשימור מסת שריר ועצם, בהם חלבון ברמה גבוהה, סידן, מגנזיום, ויטמין D, וסיבים תזונתיים, התורמים לספיגת הסידן.

סדרת היוגורטים GOLD של תנובה לבני הגיל השלישי. יח"צ,
סדרת היוגורטים GOLD של תנובה לבני הגיל השלישי/יח"צ

פונים למיליון איש: בני 65+ מהווים 12% מהאוכלוסייה בישראל

מחקרים הוכיחו כי על-מנת לשמור על מסת שריר באופן מיטבי בגילאי 60 פלוס, נדרשת העלאת כמות חלבון איכותי בתזונה היומיומית, כפי שנדרשת העלאת כמות החלבון בקרב ספורטאים.

בישראל, גילאי 65 ומעלה מהווים 12% מהאוכלוסייה (כמיליון איש) ו-74% מבני הגיל השלישי צורכים ויטמינים ותוספי תזונה, וכן, מודעים לתהליכים הפיזיולוגיים של הגוף ושואפים שמר רמת איכות החיים גבוהה מבחינה זו.

על פי פרסומי החברה, סדרת היוגורטים 'GOLD' של תנובה, היא היחידה שכוללת 15.3-17 גרם חלבון בגביע. בנוסף, היא דלת נתרן ומועשרת במגנזיום המסייע לבניית העצם ותפקוד השריר, מועשרת בוויטמין D ובעלת רמה גבוהה של סידן, החיוניים לבניית העצם, וכן מועשרת בסיבים תזונתיים מסוג אינולין, התורמים לספיגת הסידן. הסדרה מכילה גם חיידקי ביפידוס (BIO), והיא דלת לקטוז, היות ובגילאים המבוגרים שיעור הרגישות ללקטוז עולה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זוג מבוגר מתאמן. ShutterStock
בני הגיל השלישי כיום, שומרים על תנועה וחיוניות אך חוששים לאבד מעצמאותם/ShutterStock

שומרים על חיוניות: פעילים, טסים לחו"ל, מטיילים ואפילו עובדים

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה: "בני ה-65 ומעלה אליהם אנו פונים בסדרת GOLD, מהווים כיום כ-12% מהאוכלוסיה בישראל (כמיליון איש). הם דינמיים, עוסקים בספורט ובפעילויות חברתיות, טסים לחו"ל ומטיילים בארץ ורבים מהם עדיין עובדים, ולצד זה חלקם עדיין תומך בהורים מבוגרים ובילדים בוגרים".

"על-פי מחקר שערכנו עם חברת KANTAR, כ-70% מבני ה-65 ומעלה עושים ספורט פעמיים בשבוע; 58% מבני ה- 65 ומעלה על אף שמרגישים חיוניים, חוששים לאבד עצמאות ואת יכולת התנועה שלהם. סדרת היוגורטים החדשה GOLD תורמת לצרכים התזונתיים הנדרשים ומכילה רכיבים חיוניים לשימור העצם ומסת השריר, כמומלץ עבור אוכלוסיית גיל זו".

מיכל בצר. רמי זרנגר,
מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה/רמי זרנגר

88% לא מגיעים לתצרוכת הסידן המומלצת

לפי סקר של משרד הבריאות, אוכלוסיית בני 65 ומעלה אינה מגיעה לתצרוכת היומית המומלצת של ויטמינים ומינרלים, המסייעים גם הם לשימור העצם ומסת השריר, החשובים לתנועתיות, על פי הנתונים שנצפו:

88% לא מגיעים לתצרוכת הסידן היומית המומלצת
60% לא מגיעים לתצרוכת המגנזיום המומלצת
92% לא מגיעים לתצרוכת ויטמין D


עם הגיל נשחקת היעילות של תהליכים פיסיולוגיים ותהליכי ניצול החלבון לשם בניית שריר, ובני הגיל השלישי עלולים לאבד 30% ואף יותר ממסת השריר עם ההתבגרות. על-מנת לשמור על מסת שריר באופן מיטבי בגיל השלישי, מחקרים וניירות עמדה מקצועיים ממליצים על העלאת כמות החלבון האיכותי בתזונה היומיומית, למעל הכמות היומית המומלצת. ארגון הגג האירופאי לתזונה, למשל, מחזק וממליץ לבני הגיל השלישי, לצרוך לפחות 1 גרם חלבון לקילוגרם ממשקל הגוף.

תנובה לגילאי 65+, משיקה יוגורטים מועשרים לגיל השלישי תחת המותג 'תנובה GOLD'. יח"צ,
תנובה לגילאי 65+, משיקה יוגורטים מועשרים לגיל השלישי תחת המותג 'תנובה GOLD'/יח"צ

סדרת תנובה GOLD BIO עם 170 גרם בגביע, כוללת:

טבעי, 3% שומן ו-17 גרם חלבון
תות, 2.7% שומן ו-15.3 גרם חלבון
פירות יער, 2.7% שומן ו-15.3 גרם חלבון

טווח מחירים ע"פ אתר פרסייז: 5.60-6.50 שקל. ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully