וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישראכרט לרובי קפיטל - חשבונאית ראשית חדשה לחברת מימון הנדל"ן

4.1.2023 / 10:53

ג'סיקה מורלי שימשה במשך 13 שנה כחשבת של חברת "גלובל פקטורינג", חברת בת של ישראכרט. כמו כן שימשה כמנהלת כספים של שתי חברות בנות, בחברת הביטוח הפניקס

ג'סיקה מורלי. איליה לוקשין,
ג'סיקה מורלי/איליה לוקשין

חברת מימון הנדל"ן רובי קפיטל מתברכת בחשבונאית ראשית חדשה, ג'סיקה מורלי. מורלי, רואת חשבון בעלת תואר שני בחשבונאות מאוניברסיטת בר אילן, בעלת ניסיון נרחב בתחום הכספים בכלל ובתחומי המימון לעסקים והמימון החוץ בנקאי בפרט. מורלי שימשה במשך 13 שנה כחשבת של חברת "גלובל פקטורינג", חברת בת של ישראכרט. כמו כן שימשה כמנהלת כספים של שתי חברות בנות, בחברת הביטוח הפניקס, ולפני כן עבדה לאורך שנים כמרכזת תיקים באשכול הפיננסי בפירמת רואי החשבון המובילה BDO וכן בבנק ירושלים.

יעקב ניצן, מנכ"ל ושותף ברובי קפיטל: "מברך על הצטרפותה של ג'סיקה מורלי לחברה. היא מביאה עמה ניסיון רב כרואת חשבון עם ידע נרחב בענף המימון לעסקים. היא צפויה לסייע רבות לצמיחה של רובי קפיטל בשנה הקרובה".

ג'סיקה מורלי הוסיפה: "שמחה להצטרף לאחת החברות המובילות בתחום המימון העסקי לנדל"ן. מודה להנהלת החברה על האמון ומחכה להתחיל בעבודה".

רובי קפיטל, המתמחה במימון והשקעות בנדל"ן בישראל, מנוהלת על ידי השותפים גרשון שפירא, יעקב ניצן ועומר אלפרן. החברה מנהלת כיום מסגרות אשראי בהיקף מצטבר של מעל 6 מיליארד ₪. החברה מאפשרת קבלת מימון, תוך מתן פתרונות משפטיים ומסחריים לצורך השלמת הפרויקט ובהם שיתופי פעולה עם הגופים המוסדיים וחברות הביטוח המובילות במשק.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully