וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' החליט למנות את שלומי הייזלר למנכ"ל משרד האוצר

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 11:33

פחות משבוע לתוך התפקיד החדש, מינה בצלאל סמוטריץ' את עו"ד שלומי הייזלר למנכ"ל משרד האוצר. הייזלר עמד בתקופת הממשלה הקודמת בראש מטה התכנון הלאומי, תחת איילת שקד ונחשב למי שהוביל לשיא של תכנון יחידות דיור

יו"ר מטה התכנון הלאומי, שלומי הייזלר. לשכת העיתונות הממשלתית
עו"ד שלומי הייזלר. בקרוב: מנכ"ל משרד האוצר/לשכת העיתונות הממשלתית

אפשר לבנות עליו? שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' החליט למנות את עורך הדין שלומי הייזלר למנכ"ל משרד האוצר במקומו של רם בלינקוב שהודיע אמש על רצונו לסיים את תפקידו.

במינויו של הייזלר ניתן לראות כוונה של השר הנכנס לטפל בנושא הדיור, שכן הייזלר מגיע לתפקיד עם רקורד של מי שאחראי למספר שיא של תכנון יחידות דיור, בעת כהונת הממשלה הקודמת, כראש מטה התכנון הלאומי.

שר האוצר ח"כ בצלאל סמוטריץ': "שלומי הוא מנהל ערכי, מוכשר וחכם, שמגיע עם ניסיון רב בעשיה הממשלתית ועם יכולת מוכחת בהובלת תהליכים מורכבים הדורשים תכלול ורתימה של גורמים רבים. הרקע וההבנה המעמיקה שלו בתחומי המקרקעין, התכנון והתשתיות יסייעו לנו בקידום מואץ של רפורמות בתחום התשתיות תומכות הצמיחה והדיור. אני מודה לשלומי על התגייסותו למשימה.

אנחנו מתחילים את העבודה על בניית תקציב מדינה אחראי ומוטה צמיחה ותשתיות ועם הרבה בשורות לאזרחי ישראל, ומצמידים לו שורה של רפורמות מבניות במשק להסרת חסמים, מאבק בריכוזיות, וקידום תחרות ומנועי צמיחה.

אני מבקש לאחל למנכ"ל המיועד הצלחה גדולה. יחד בעזרת השם נעשה הרבה טוב למען מדינת ישראל".

המנכ"ל המיועד עו"ד שלומי הייזלר: "אני מודה מאוד לשר על האמון שניתן בי. המשימה העומדת לפניי מאתגרת וחשובה מאין כמוה, ובע"ה, ומתוך שיתוף פעולה עם כלל ראשי המשרד ועובדיו המסורים, נפעל להצלחת מדינת ישראל ולרווחת אזרחיה".

בצלאל סמוטריץ' נכנס לתפקיד שר האוצר. רפי בן חקון, לע"מ,
המינוי הגדול הראשון של סמוטריץ'. איתות לכוונתו לטפל במשבר הדיור/רפי בן חקון, לע"מ

שלומי הייזלר, תעודת זהות

עו"ד שלומי הייזלר, בעל תואר ראשון ושני במשפטים.

הייזלר החל את שירותו הציבורי בפרקליטות המדינה במחלקה האזרחית בפרקליטות מחוז ירושלים ובמחלקה הפיסקאלית בפרקליטות המדינה.

מאז צבר הייזלר ניסיון רב בניהול והובלת תהליכי רוחב מורכבים. הייזלר ניהל במשך שש שנים את הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין במשרד המשפטים, והוביל את המהפכה המקוונת בטאבו.

בשנה וחצי האחרונות שימש הייזלר כיו"ר מטה התכנון הלאומי, ובתקופת תפקידו נשבר שיא של תכנון יחידות דיור ותשתיות וקודמה חקיקה משמעותית לקיצור הליכי רישוי בנייה.

הייזלר, תושב בית שמש, נשוי למיכל ואב לחמישה והוא יכנס לתפקידו לאחר חפיפה מסודרת עם המנכ"ל היוצא, רם בלניקוב, שנענה לבקשתו של השר להישאר עוד כמה ימים עד להשלמת הליך המכירה של נמל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully