וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מתחיל מהבית: מותג מוצרי החשמל GRUNDIG משקיע בקמפיין וקיימות

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 16:50

עם חדירתו של מותג מוצרי החשמל גרונדיג (GRUNDIG) לישראל, עולה קמפיין חדש עם מסר ברור המעודד קיימות ודאגה לסביבה. את הקמפיין מוביל הסלוגן הבינלאומי של המותג: "קיימות לעתיד טוב יותר - זה מתחיל בבית" וההשקעה בו נאמדת בכ-3 מיליון שקל

המותג גרונדיג בקמפיין ישראלי ראשון

המותג גרונדיג בקמפיין ישראלי ראשון/יח"צ

מוצרי החשמל הלבנים של גרונדיג (GRUNDIG) מגיעים לישראל: אחרי שבשנות ה-90 הטלוויזיות של המותג נמכרו כאן בהצלחה רבה ולאחר מכן גם מוצרי חשמל קטנים של המותג, כעת מגיע גרונדיג עם מוצרי חשמל ביתיים גדולים: מקררים, מכונות כביסה, מדיחי כלים, כיריים, תנורי בילט-אין, וקולטי אדים.

'גרונדיג' מפתחת מוצרים בטכנולוגיות ידידותיות לסביבה כחלק מהמחויבות לקיימות ולשמירה על כדור הארץ ועל כן, המסרים המרכזיים שהיא מעבירה סובבים את נושא הקיימות ודאגה לסביבה, ובייחוד מדגישים את נושאי המחזור ומניעת בזבוז המזון.

כחברה המחויבת לקיימות, את הקמפיין החדש שלהם בישראל כמו כל קמפיין של החברה בעולם, מוביל הסלוגן: "גרונדיג, קיימות לעתיד טוב יותר - זה מתחיל בבית" ומוזכרים בו המוצרי שמשלבים טכנולוגיות ירוקות, בהם: מכונת כביסה עם תוף שמיוצר מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים ותנור שמונע קצוות שרופים של האוכל - לצמצום בזבוז מזון.

מייבשי כביסה של גרונדיג. יח"צ,
מייבשי כביסה של 'גרונדיג'/יח"צ

"יוקרה בשילוב עם ערכים של קיימות"

גיהן ישין, מנכ"ל גרונדיג ישראל: "קבוצת ארצ'ליק, חברת האם של גרונדיג שמחה להציע לצרכנים הישראלים בשיתוף עם ראלקו מוצרי צריכה, היבואנית הרשמית של המותג בישראל, את הטכנולוגיות, החדשנות והיוקרה של גרונדיג בשילוב ערכים של קיימות, ייצור ירוק יותר ומוצרים שמשלבים טכנולוגיות ידידותיות לסביבה שמסייעות בהתמודדות עם משבר האקלים".

ההשקעה בהחדרת 'גרונדיג' לשוק הישראלי נאמדת בעשרות מיליוני שקלים כשההתמקדות תהיה בעיקר במוצרי חשמל ביתיים אינטגרליים, כגון: מקררים, מדיחי כלים, תנורי אפייה, כיריים, קולטי אדים, כמו כן, גם מכונות ומייבשי כביסה.

גרונדיג מאמינה שעתיד בר קיימא מתחיל בבית וכדי לתמוך בחזון זה, השיקה החברה את יוזמת 'Respect Food', שמטרתה לעודד את הצרכנים לאמץ אורך חיים בר קיימא ולעורר את מודעותם למניעת בזבוז מזון. גרונדיג ממלאת את אחריותה לפרקטיקה עסקית בת קיימא ומפתחת טכנולוגיות חדשניות ומוצרים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מקרר גרונדיג 4 דלתות. יח"צ,
מקרר 'גרונדיג' 4 דלתות/יח"צ

גרמני בן 77, בעל תודעה אקולוגית

גרונדיג (Grundig) מותג מכשירי החשמל הביתיים הבינלאומי מבית קונצרן ארצ'ליק (Arçelik), הוא אחד מהיצרנים המובילים בעולם של מוצרי אלקטרוניקה, מכשירי חשמל ביתיים (מכשירים לבנים) ומכשירי חשמל קטנים.

'גרונדיג' הוא מותג גרמני עתיר ידע וניסיון שנצברו במהלך 77 השנים מאז נוסד ולאורך כל שנותיו הוא נאמן לערכי התודעה האקולוגית ומציג סטנדרטים גבוהים ובקרת איכות בלתי מתפשרת לצד עיצוב ידידותי ואלגנטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully