וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון לעצמאים: האפליקציה שתחבר בין עסקים עצמאיים

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 10:22

יוקר המחיה שובר שיאים ועליות המחירים בכל תחומי החיים מטרידות את כלל אזרחי ישראל. מי שסובלים מכך פעמיים הם העצמאיים, פעם אחת כצרכנים ופעם נוספת כבעלי עסקים שנאלצים לייקר מחירים או להרוויח פחות. על הרקע הזה הוקמה האפליקציה "מועדון העצמאים"

אפליקציה שיתופית "מועדון העצמאים". יח"צ,
אפליקציה שיתופית "מועדון העצמאים"/יח"צ

על רקע מציאות של יוקר מחייה והאתגרים העומדים בפני העצמאיים בשוק העבודה וניהול העסק הפרטי שלהם, הוקם "מועדון העצמאים", המונגש לקהל היעד כאפליקציה שיתופית המרכז הנחות של עצמאים למען עצמאים.

מי שעומד מאחורי היוזמה, הוא דותן סופר, ממובילי מחאת העצמאים ומי שהקים את מפלגת העצמאים "עצמנו" במטרה להנגיש הפרייה הדדית של עצמאים לעצמאים.

"מועדון העצמאים", הוא כאמור, אפליקציה שיתופית ייעודית לאנשים שהעסק הפרטי שלהם הוא כל עולמם, אלו שמתמודדים עם לבטים ואתגרים במציאות של יוקר מחייה, לפי, עליהם להעלות מחירים כמו בכל תחומי החיים, או להישאר קצת מאחור ולהרוויח פחות.

הרעיון שמאחורי היוזמה מעביר מסר של קהילתיות, דאגה ואכפתיות לעצמאים: אם להכנסות שלהם, לא בכוחה של יוזמה כזו לדאוג, אז לפחות שתנסה להקל על ההוצאות שלהם.

אפליקציה שתחבר בין עצמאיים לטובת הנחות והפרייה הדדית. יח"צ,
האפליקציה שתחבר בין עצמאיים לטובת הנחות והפרייה הדדית, מועדון העצמאים/יח"צ

תנאי קבלה: הנחה של 10% על שירות ומוצרים

באמצעות האפליקציה "מועדון העצמאיים" יוכלו המשתמשים בה, לרכוש שירותים מעצמאים אחרים ובמקביל להציע את שירותיהם בהנחה. מטרתו הייחודית של המועדון היא בכך שכל עצמאי שרוצה להשתתף במועדון עליו להעניק הנחה מינימלית בסך 10% על שירותיו השונים לעצמאים אחרים שכך יוכלו לרכוש בזול יותר ביחס למחירים הנהוגים בשוק.

האפליקציה מאפשרת לעצמאים לפתוח עמוד אישי הכולל רקע עליהם ועל העסק ובמסגרתו להעניק את ההנחה על השירות או המוצרים שהם מוכרים. בנוסף, מי שיעניקו הנחות גבוהות יותר מ-10% (ואז להיות מקודמים לעמודים ראשונים) ועוד.

על פי המפתחים של האפליקציה, היא קלה לתפעול וניתן לערוך בה חיפושים של אנשי מקצוע, חנויות מסוימות, עסקים לפי ערים ועוד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לחיצת יד. ShutterStock
הנחות הדדיות בין עצמאים, יוזמה פרטית לאפליקציה שיתופית, מועדון העצמאים/ShutterStock

המודל: תן וקבל

דותן סופר, יזם "מועדון העצמאים": "הגיע הזמן שהעצמאים ידאגו לעצמאים. כמי שכבר 3 שנים עומד בחזית המאבק לשינוי מצבם של העצמאים בישראל הגיע הזמן שגם לעצמאים יהיה מועדון לקוחות שבו יוכלו לרכוש מוצרים מעצמאים אחרים ובכך כולנו נסייע אחד לשני. כל בעל עסק במועדון הוא גם המוכר וגם הלקוח - תן וקבל קלאסי".

כניסה לאתר "מועדון העצמאיים": https://businesses-together.com/

סופר משתף כי: החזון שלו ל"מועדון העצמאיים", שבעוד כשנה המועדון יכיל מאות אלפי עצמאים שקונים זול יותר מעצמאים אחרים וכן, שיהווה כוח משמעותי לבעלי העסקים בתחומים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully