וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ביוזמה לעסקים קטנים: הלוואה ברבית נמוכה

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 10:54

בבנק הפועלים משיקים מבצע שלישי, על רקע עליות הרבית במשק. אחרי שנדרשו לנושא המשכנתאות בשני מהלכים שונים, מציע הבנק הלוואות מיוחדות בריבית נמוכה, לעסקים קטנים

בנק הפועלים מאיר באדום למאבק באלימות נגד נשים. אביב גוטליב,
בנק הפועלים. עליית הריבית במשק הולידה שורה של מבצעים יצירתיים/אביב גוטליב

בנק הפועלים משיק מהלך נוסף שנועד, על פי הודעת הבנק, להקל על הלקוחות על רקע העלאות הריבית: בנק הפועלים משיק קרן הלוואות מסובסדות לעסקים קטנים

על רקע העלאות הריבית האחרונות של בנק ישראל ובהמשך לשורת צעדים לטובת הלקוחות עליהם הודיע הבנק השבוע, בנק הפועלים מודיע הבוקר (ה') על צעד נוסף שנועד להקל על הלקוחות ומשיק קרן הלוואות מסובסדות לעסקים קטנים.

במסגרת הקרן, יוכלו לקוחות עסקים קטנים (עצמאיים, חברות בע"מ ועוסקים מורשים) עם מחזור פעילות שנתי של עד 25 מיליון שקל, העונים על תנאי הבנק לקבלת הלוואה זו, לקבל הלוואה בסכום של עד 100 אלף ש"ח לתקופה של עד 60 חודשים (עם גרייס של עד 6 חודשים) בריבית פריים + 1.5% - הנמוכה מהריבית הנהוגה בהלוואות דומות לעסקים קטנים.

בבנק הפועלים מדגישים כי קבלת ההלוואה תהיה בהתאם לשיקול דעת הבנק והליכי חיתום וכי על המעוניינים בה לפנות באמצעות הגשת בקשה דיגיטלית ייעודית באתר הבנק עד לתאריך 31.3.23.

המהלך מצטרף לפתרונות נוספים שהבנק הכריז עליהם לאחרונה - כדוגמת היוזמה מחודש נובמבר האחרון, במסגרתה הוא מאפשר ללקוחות המעוניינים בכך להאריך את תקופת מסלול הפריים בהלוואה לדיור שלהם, תוך שמירה על יתר תנאי מסלול ההלוואה המקוריים - וזאת כדי לסייע ללקוחות ולהפחית את ההחזר החודשי במסלול זה (בכפוף לתנאי השירות), וכן למהלך ספיגת עליית הריבית על המשכנתאות במסלול פריים (ללקוחות העומדים בקריטריונים) עליו הודיע הבנק בתחילת השבוע הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully