וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובומטיקס: ירידה של 11% מהכנסות הרבעון הקודם ל-1.6 מיליון דולר והפסד נקי של 160 אלף דולר

שירלי יום-טוב

27.2.2003 / 14:24

הכנסות הרבעון השלישי עלו ב-14% לעומת המקביל; ברבעון הקודם דיווחה על הפסד נקי של 20 אלף דולר; בקופה כחצי מיליון דולר - מהם 270 א' ד' בלבד במזומן



חברת רובומטיקס (סימול RBMXF), שבשליטת צביקה בארנבוים הישראלי, מדווחת היום על תוצאות הרבעון השלישי שלה המצביעות על הכנסות של 1.6 מיליון דולר - עלייה של 14% מהרבעון המקביל - אך ירידה של 11% מהרבעון השני של השנה. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ההכנסות ב-6.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-7.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה.



בשורה התחתונה מדווחת החברה על הפסד נקי של 160 אלף דולר, או סנט אחד למניה, בהשוואה להפסד של 780 אלף דולר, או 5 סנט למניה ברבעון המקביל - והפסד של 20 אלף דולר, או סנט אחד למניה, ברבעון הקודם.



רובומטיקס מחזיקה כיום בכל מניותיה של יצרנית ערכות העזרה הראשונה הגרמנית, פראנץ קאלף, ובחלק מחברת eLady היפאנית - פורטל למסחר אלקטרוני לנשים. בימים האחרונים דיווחה רובומטיקס כי פראנץ קאלף חתמה על הסכם למכרית מגרש בתמורה ל-3.5 מיליון דולר, כחלק מאסטרטגיית החברה האם לממש נכסים כדי להגדיל את אמצעיה הכספיים של החברה, ואת נזילותה.



את הרבעון השלישי סיימה רובומטיקס עם כ-270 אלף דולר בלבד במזומן, ו-260 אלף דולר נוספים בניירות ערך סחירים. לחברה גם 2.6 מיליון דולר בהשקעות לטווח ארוך. בצד ההתחיבויות מדובר על חוב לטווח קצר של כ-800 אלף דולר, ו-3.8 מיליון דולר בחוב לטווח ארוך.



רובומטיקס נסחרת ברשימת הבולטין בורד, הכוללת חברות בעלות שווי שוק זעום. בהתאם, שווי השוק שלה נמוך כיום ממיליון דולר - ומחיר המניה עומד על 20 סנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully