וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן הניג מונה לסמנכ"ל חטיבת הדאטה באלעד מערכות

8.1.2023 / 9:19

במסגרת תפקידו, יטמיע הניג כלי דאטה מובילים בעולם ובהם AWS ו-GCP על מנת להרחיב את המענה העסקי והטכנולוגי ללקוחות

אורן הניג. יחצ,
אורן הניג/יחצ

אלעד מערכות מודיעה על מינויו של אורן הניג לתפקיד סמנכ"ל ומנהל חטיבת ה Data באלעד מערכות. במסגרת תפקידו, יטמיע הניג כלי דאטה מובילים בעולם ובהם AWS ו-GCP על מנת להרחיב את המענה העסקי והטכנולוגי ללקוחות.

הניג מביא עימו תפיסת עולם עסקית רחבה שתאפשר לחברה לצמוח אל סקטורים חדשים בעיקר בעולמות האנטרפרייז, תוך בקרה צמודה על יעדיהם העסקיים של הלקוחות, כדי לוודא שהלקוח קיבל ערך משמעותי ומובהק מהעבודה עם אלעד דאטה.

להניג חלק משמעותי בגדילת אלעד דאטה, ששילשה בתקופת ניהולו הן את מספר הפרויקטים והן את מספר העובדים העומד היום על כ-100 אנשי מקצוע בתחומי הדאטה, והיא היום החברה הגדולה בישראל לפתרונות BI ודאטה במספר העובדים והפרויקטים המנוהלים בה.אלעד דאטה בניהולו היא שותף טכנולוגי שאינו מוכוון טכנולוגיה בלבד ומעניק ללקוחות מענה גמיש בהתאם לצרכי הלקוח הנוכחיים ואלו שמשתנים לאורך הדרך.

הניג החל את דרכו באקסלנדו (שנרכשה ע"י אלעד מערכות) בשנת 2018 כמנהל מחלקת הפרויקטים בתקופה בה מנתה החברה כ-15 עובדים, הוא ארכיטקט פתרונות דאטה עם ניסיון של מעל 15 שנים בליווי וייעוץ ללקוחות ביישום פתרונות דאטה. לאחר שמילא תפקידים בחברות כמו מטריקס BI, טאו טכנולוגיות ופנורמה, שם כיסה קשת תפקידים רחבה, מפיתוח ועד ניהול, גם היום הוא איש שטח, הלוקח חלק פעיל בייעוץ בפרויקטים מתוך אמון בפיתרון ובכלים הטכנולוגיים. כמו כן, הוא מרצה במסגרת אלעד קמפוס ומכשיר את הדור הבא של האנליסטים בישראל.

הניג מאמין בחזון אלעד, שמעניקה ללקוחותיה מענה הוליסטי תוך שיתוף פעולה בין צוותי החטיבות השונות. לדבריו : "נקדם את הלקוחות שלנו להיות Data driven organization. לקוחות מגוונים שהולכים איתנו יד ביד כבר שנים ארוכות, לצד לקוחות שמאמינים בנו ומצטרפים לדרך שאנחנו מתווים. תובנות מנתונים אינם קלישאה עבורנו, זה היומיום שלנו. ניישם עם הלקוחות את האידיאולוגיה, לפיה ארגון שאינו מוכוון נתונים יישאר מאחור". הניג מחליף בתפקידו את עידן כהן, שהחל לכהן כדירקטור בחטיבת הדאטה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully