וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית אושרה: אצטדיון טדי ומתקנים אחרים יעברו שיפוץ בירושלים

8.1.2023 / 13:47

חברת "אריאל" המפעילה את מתקני הספורט בירושלים אישרה את תכניתה ל-2023, במסגרתה אצטדיון הכדורגל יותאם למשחקים במפעלים אירופיים

דירקטוריון החברה העירונית "אריאל", בהובלת יו"ר הדירקטוריון וראש העיר ירושלים משה ליאון, אישר את תכנית העבודה של "אריאל" לשנת 2023 בהיקף כספי של כ-250 מיליון שקל. החברה מנהלת ומפעילה בין היתר את מתקני הספורט והתרבות הגדולים של העיר ובהם אצטדיון טדי, שישופץ באופן משמעותי כחלק מהתכנית החדשה. השיפוץ יאפשר לאצטדיון טדי לארח משחקים בינלאומיים בשלב הבתים של ליגת האלופות, הליגה האירופית ומשחקי נבחרות בסטנדרטים אירופיים.

בשנה האחרונה הוחלפה מערכת התעודה באצטדיון, וכן שודרג מערך מצלמות האבטחה עם כ-120 מצלמות חכמות חדשות ברחבי האצטדיון. בנוסף על כך הותקנו כ-6,700 כיסאות חדשים ביציע הצפוני.

אצטדיון טדי. ארנון בוסאני,
שיפוץ בקרוב. אצטדיון טדי/ארנון בוסאני

משה ליאון, ראש העיר ירושלים ויו"ר חברת "אריאל": "תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023 היא בעלת ערך לשדרוג וקידום התרבות והספורט בעיר. גם בשנת 2023 כמו בשנים שעברו, נמשיך לפתח ולהשקיע רבות באירועים ובמופעי תרבות לכלל האוכלוסיות בעיר".

אורי מנחם, מנכ"ל חברת "אריאל": "תכנית העבודה לשנת 2023 משקפת את הפעילות והעשייה הענפה של חברת 'אריאל' לטובת פיתוח וקידום תחומי התרבות, הספורט והפנאי בירושלים. נמשיך לפעול ולהשקיע רבות לקידום מגמת הצמיחה גם בשנים הקרובות, לטובת תושבי העיר והבאים בשעריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully