וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקים: מינויים חדשים במשרד ש.פרידמן אברמזון ושות'

8.1.2023 / 15:04

עו"ד שמרית גולן, לשעבר יו"ר ועדת המשנה לעררים של המועצה הארצית לתכנון ובנייה, מצטרפת למשרד; עוה"ד לירון קורן וגיא סספורטס מונו לשותפים

שמרית גולן. אפרת כהן,
עו"ד שמרית גולן/אפרת כהן

מינויים חדשים במשרד ש.פרידמן אברמזון ושות': עו"ד שמרית גולן, לשעבר יו"ר ועדת המשנה לעררים
של המועצה הארצית לתכנון ובנייה, מצטרפת למשרד. עוה"ד לירון קורן וגיא סספורטס מונו לשותפים.

עו"ד שמרית גולן, שכיהנה בעברה כיו"ר ועדת המשנה לעררים של המועצה הארצית לתכנון ובנייה וכממלאת מקום של שר המשפטים במועצה, מצטרפת למחלקת המקרקעין במשרד ש.פרידמן אברמזון ושות', ותכהן כראש תחום תכנון ובנייה לצדו של עו"ד אסף עירוני.

לשמרית גולן ניסיון רב בתחום התכנון והבנייה, שאותו רכשה במהלך שנים של עבודה במחלקת הייעוץ והחקיקה במשרד המשפטים ובפרקליטות המדינה. לאחר מכן הייתה שותפה במחלקת תכנון ובנייה ומיסוי מוניציפלי במשרד הרצוג פוקס נאמן.

לירון קורן. תומר יעקובסון,
עו"ד לירון קורן/תומר יעקובסון
גיא סספורטס. רמי זרנגר,
עו"ד גיא סספורטס/רמי זרנגר

בנוסף הודיע המשרד על מינוי שני שותפים חדשים: עו"ד לירון קורן המרכזת את תחום הקניין הרוחני במשרד ומדורגת כאחת מעורכות הדין הבולטות בישראל בתחום סימני המסחר על פי מדריך הדירוג הבינלאומי WRT, ועו"ד גיא סספורטס, שהוגדר על ידי המדריך היוקרתי Legal 500 כ"כוכב עולה" בתחום המשפט המסחרי והמיזוגים.

משרד ש. פרידמן אברמזון ושות' הוא מהמשרדים המוערכים והבולטים בתחום המשפט המסחרי בישראל. המשרד מונה כ-130 עורכי דין מהשורה הראשונה, מתוכם כ-40 שותפים.

ממשרד ש. פרידמן אברמזון ושות' נמסר: "אנחנו פותחים את השנה האזרחית החדשה בהתרגשות ובשמחה בהודעה על השותפים החדשים בפירמה. בזכות המינויים החדשים אנחנו מרחיבים את יכולות המשרד ומאפשרים ללקוחותינו לקבל מענה מקיף למגוון האתגרים וההזדמנויות בתחומי הליבה שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully