וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אילוז מונה ל-VP Marketing של חברת Revuze

8.1.2023 / 15:35

Revuze המפתחת מערכת לניתוח שוק ותובנות צרכניות בזמן אמת, מודיעה על מינויו של יובל אילוז חברת כ- VP Marketing של החברה

יובל אילוז. חיים ורסנו,
יובל אילוז/חיים ורסנו

Revuze המפתחת מערכת לניתוח שוק ותובנות צרכניות בזמן אמת, מודיעה על מינויו של יובל אילוז חברת כ- VP Marketing של החברה.

אילוז, נכנס לתעשיית ההייטק בתפקידו האחרון כמנהל שיווק של סטארטאפ צעיר, לאחר ששימש במגוון תפקידי מפתח בתחומי השיווק, מיתוג, אי-קומרס ודיגיטל. התחנה הראשונה הייתה בצוות השיווק של נייקי, לאחר מכן סמנכ"ל לקוחות ואסטרטגיה במשרד המיתוג רה-לבנט, בהמשך הצטרף לקומרס-טק Shookit. לפני המעבר להייטק, הוביל בחברת שסטוביץ את פיתוח ערוצי הקומרס והדיגיטל לצרכן הסופי.

Revuze פיתחה מערכת שמנתחת באופן אוטומטי דעות צרכנים על מוצרים, ומאפשרת לחברות ללמוד מה בדיוק חושבים עליהן ועל המתחרים שלהן. הפיתוח שמציעה Revuze מבוסס על AI, ועל פי החברה, הוא מסוגל לבצע ניתוח עמוק ומשמעותי יותר מכל מוצר הקיים בשוק, ולספק תובנות מבוססות נתונים כפי שלא היה ניתן עד כה.

בין היתר סורק המוצר של Revuze מיליוני דעות צרכנים באופן יומיומי ממגוון מקורות מידע ציבוריים ופנימיים, ובאמצעות למידת מכונה, בינה מלאכותית ניתוח סמנטי של טקסט, הוא מחלק ומארגן את כל המידע לנושאים הרלוונטיים ביותר לכל מותג ומוצר. המוצר של החברה מוצע כיום במודל SaaS. לאחרונה הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 12 מיליון דולר בהובלת קרן PSG.

יובל אילוז, מנהל השיווק של החברה מסר: "המוצר והטכנולוגיה של Revuze מאפשרים למגוון לקוחות להפיק ערך ותובנות שוק חכמות בזמן אמת בעזרת מידע שכבר קיים ונמצא ברחבי הרשת. כמות אתרי האי-קומרס בכל העולם שמוכרים מוצרי צריכה מכל הסוגים הוא אינסופי וכך גם כמות הביקורות וחוות הדעת. בלי כלי דאטא חכם אין באמת סיכוי להגיע לכל המידע ובטח לא לנתח אותו בצורה מקצועית ומדויקת בלי השקעת משאבים ענקית. אני שמח מאוד להצטרף לחברה בשלב קריטי של צמיחה עם אתגר של בניית המותג, וגידול הלקוחות בחדירה לשווקים בינלאומיים חדשים והעמקה בשווקים קיימים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully