וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם החזקות מגייסת עובדים למספר תחומים

8.1.2023 / 15:46

גשם החזקות מודיעה על קבלת היתר לפרויקט התחדשות עירונית במתחם העלייה השנייה בחדרה ומגיייסת עובדים למגוון תחומים. ההיתר ניתן על שטח של כ-7.5 דונם הממוקם על רחוב העלייה הישנה ועליו יוקמו כ-400 יחידות דיור בחמישה מבנים חדשים במקומן של 64 דירות קיימות

חברת גשם. הדמיה - סטודיו לומו,
הפרויקט של גשם החזקות/הדמיה - סטודיו לומו

גשם החזקות בונה ומתכננת למעלה כ-15,000 יח"ד בבנייה חדשה, מחיר למשתכן ושוק חופשי, וכן פעילות נרחבת בתחום ההתחדשות העירונית. לטובת המשך הצמיחה, מגייסת החברה כ-20 עובדים במגוון תפקידים כמו מנהל שיווק, רפרנט שיווק, מהנדסים, מנהלי פרויקטים, הנדסאים, מנהלי ביצוע ועבודה, מפקחים ועוד.

בנוסף, מודיעה היום החברה כי קיבלה היתר במתחם העלייה השנייה בחדרה. מדובר על תוכנית רחבת היקף של התחדשות עירונית אשר אושרה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובניה חיפה עוד בשנת 2021 והיא הממוקמת על רחוב העלייה השנייה, בין הרחובות הרצל והרב קוק שבמרכז העיר. התוכנית כוללת הריסת 64 דירות ב-7 מבנים בני 2-4 קומות ועליהם הקמת חמישה מבנים חדשים אשר ישלבו מגורים, מבני ציבור ומסחר בני 18-25 קומות וכ-400 יחידות דיור.

בפרויקט ייבנו כ-100 דירות קטנות בנות 2-3 חדרים, אשר יענו על הצורך של רווקים, זוגות צעירים, פנסיונרים ויתאימו גם למשקיעים. בנוסף תמהיל הדירות יכלול דירות של 4-6 חדרים שיפנו למשפרי דיור ומשפחות צעירות וכן פנטהאוזים ודירות גן . כלל הדירות בפרויקט ייהנו ממרפסת פרטית בגודל של 20 מ"ר אשר אינה סמוכה אחת לשנייה ותעניק הרגשה של פרטיות לדיירים. בנוסף, בקומת הלובי יבנו מספר חללים משותפים אשר ישרתו את הדיירים ויכללו מועדון, חדרי עגלות ועוד.

לשליחת קורות חיים לחצו כאן.

בתיה מזרחי אלדד סמנכ"לית השיווק של גשם החזקות מסרה: אנו נמצאים בפתחה של שנה חדשה עם פרויקטים רבים בתכנון וביצוע של כ-15,000 יח"ד. גשם היא חברה צעירה, דינמית וטכנולוגית אשר גדלה משנה לשנה ועל כן אנו נדרשים להגדיל את מצבת כוח האדם במשרדינו בצפון, במרכז ובאתרים השונים ברחבי הארץ. אנו מברכים על קבלת ההיתר בחדרה ובנקודות נוספות במדינת ישראל וגאים בקצב הגדילה של החברה וכוח האדם האיכותי שעובד בה.

יוסי מזרחי בעלי גשם החזקות מסר: "אנו מברכים על קבלת ההיתר ועל היותנו חלק מהתחדשותה של העיר חדרה. מדובר על פרויקט רחב היקף המונה כ-400 יח"ד בתמהיל ייחודי אשר ייתן מענה למגוון רחב של אוכלוסיות ותכנון עילית הכולל מרפסות לא סטנדרטיות אל נוף פתוח. חדרה גדלה ומתפתחת, מקבעת את עצמה כמרכז החדש ומושכת אליה המוני צעירים אשר בוחרים לרכוש דירות במיקום נגיש, במחירים שפויים ובסטנדרט בנייה גבוה. אנו שמחים להיות חלק מהשינוי הצפוי במרקם של העיר".
החברה ממשיכה לצמוח ולגדול ועל מנת לעמוד בביקושים הרבים אנו נדרשים לגייס כוח אדם איכותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully