וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחו בשבועיים דיוני הסיכום בביה"ד להגבלים עסקיים בערר שהגישה YES נגד מיזוג הכבלים

ערן גבאי

27.2.2003 / 15:44

הדיונים היו אמורים להתקיים ביום שני הקרוב; לפני כחודש נפתח הדיון ושלמה לירן, מנכ"ל YES, הציג את עמדתו לפיה המיזוג פוגע בתחרות בענף



דיוני הסיכום בערר שהגישה חברת הלוויין YES בפני בית הדין להגבלים עסקיים נגד מיזוג הכבלים נדחו בשבועיים. דיוני הסיכום אמורים היו להתקיים ביום שני הקרוב.



לפני כחודש נפתח הדיון בערר ושלמה לירן, מנכ"ל YES, הציג את עמדתו בפני בית הדין. בערר שהגישה YES בפני בית הדין להגבלים עסקיים במאי 2002 טענה החברה שבקשייה של תבל אין כדי להצדיק את אישור מיזוג הכבלים. המיזוג, לטענתה, פוגע בתחרות בענף כל עוד חברת הלוויין לא הגיעה למסה קריטית מבחינת מספר מנוייה שמבטיחה את קיומה של התחרות.



גם חברת בזק הגישה במאי 2002 ערר לבית הדין להגבלים עסקיים, בטענה שיש להשוות את המגבלות הרגולטוריות החלות על חברת הכבלים הממוזגת לאלה החלות עליה. מאז משכה בזק משכה את הערר.



בזק לא התנגדה למיזוג הכבלים עצמו אלא יצאה נגד אי הסימטריה הרגולטורית, לטענתה, הקיימת בתנאי הפעילות שלה בהשוואה לאלו של חברת הכבלים הממוזגת. בזק טענה שקיימת אפליה בתנאים שהשית הממונה על המיזוג בכל הנוגע להפרדה המבנית, לעומת זו המוטלת עליה.



בעקבות המלצות דו"ח ועדת קרול שאומצו על ידי שר התקשורת בעניין ההפרדה המבנית, החליטה, כאמור, בזק למשוך את הערר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully