וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלומה השלימה את רכישת מניות זבלדוביץ' בטמרס

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 15:35

קרן אלומה רכשה מפויו זבלדוביץ' 40% ממניות טמרס טלקום תמורת 40 מיליון דולר. 20 מיליון דולר שולמו במזומן ובתמורה ל-20 מיליון דולר הנפיקה הקרן מניות של הקרן במסגרת הנפקה פרטית. בתום המהלך מחזיק פויו זבלדוביץ' בכ-20% ממניות קרן אלומה

מימין: מולי רבינא, ינון יוגב ואורי יוגב, קרן אלומה. יח"צ,
מולי רבינא, ינון יוגב ואורי יוגב. קרן אלומה/יח"צ

קרן אלומה הודיעה היום על השלמת העסקה לרכישת 40% מהון מניותיה של טמרס טלקום מידי פויו זבלדוביץ' תמורת כ-40 מיליון דולר. לאחר הרכישה תחזיק קרן אלומה כ-81.65% מהון מניותיה של טמרס.

התמורה שולמה כך שסך של 20 מיליון דולר שולם לפויו זבלדוביץ' במזומן ואילו בגין סך של 20 מיליון דולר מהתמורה הנפיקה הקרן לפויו זבלדוביץ' מניות של קרן אלומה במסגרת הנפקה פרטית לפי שווי של 1.275 שקל למניה, כך שפויו זבלדוביץ' הפך לבעל עניין בקרן אלומה ומחזיק המניות בגדול ביותר בה.

במקביל, טמרס השלימה השבוע את התנאים המתלים להשלמת עסקת ההשקעה של עד 25 מיליון שקל בחברת יוניגיאה בע"מ בבעלותו של יוסף שוינפלד.

עסקה זו תאפשר לטמרס להרחיב את פעילותה בתחום הסיבים האופטים היבשתיים על דרך של פריסת תשתיות סיבים אופטיים על ידי יוניגיאה בין חוות השרתים שבבעלות SDS במודיעין, שוהם, פתח תקוה ובית יהושוע, מרכזי העסקים של ישראל לבין אתר הנחיתה של הכבל התת ימי שבבעלות טמרס בטירת הכרמל.

מנכ"ל קרן אלומה, ינון יוגב, התייחס להשלמת עסקת טמרס: וציין כי "השלמת עסקת טמרס מהווה אבן דרך משמעותית במימוש האסטרטגיה של הקרן להשגת שליטה בכל הפלטפורמות של הקרן, מתוך מטרה למקסם את הערך בפעילות הקיימת לצד ניצול פוטנציאל הצמיחה המשמעותי הקיים בתחום תשתיות התקשורת, כחלק מיצירת פלטפורמה מובילת שוק "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully