וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה עבודות שירות, מאסר על תנאי וקנס כספי למנהלת סניף בנק דיסקונט שמשכה במירמה 712 אלף שקל

אסף ברגרפרוינד

27.2.2003 / 16:54

העונש נגזר בהסדר אליו הגיעה עם הפרקליטות; קלות העונש היא לאור מצבה הנפשי של רוני רגב, הסובלת מהפרעת "קנייה כפייתית", והעובדה שמכרה את דירתה לצורך החזרים



שישה חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי לשנתיים וקנס בסך 80 אלף שקל, נגזרו אתמול על רוני רגב, לשעבר מנהלת סניף בנק דיסקונט ברמת אביב - סניף האוניברסיטה.



העונש נגזר על רגב במסגרת הסדר אליו הגיעה עם הפרקליטות, לאחר שהודתה במעילה בכספי הבנק בהיקף של כ-712 אלף שקל. נשיאת בית המשפט השלום בתל אביב, השופטת עדנה בקנשטיין, אישרה את הסדר הטיעון המקל - זאת לאור מצבה הנפשי של רגב הסובלת מהפרעה של "קנייה כפייתית", והעובדה שעם גילוי המעילה מכרה את דירתה על מנת לממן את החזר הכספים לבנק.



מגזר הדין עולה כי רגב, בהיותה מנהלת הסניף, פתחה חשבון בנק פיקטיווי על שם אמה, וסיוגה את החשבון כחשבון של לקוח מועדף; זאת במטרה לקבל בו אשראי גבוה. לאחר פתיחת החשבון הנפיקה רגב כרטיס אשראי מסוג ויזה זהב, וביצעה באמצעותו במשך שנתיים משיכות בהיקף 712 אלף שקל.



רגב, אשר יוצגה על ידי עו"ד רחל תורן-כהן, היא עורכת דין במקצועה. בעברה, עבדה בפרקליטות הפלילית ומשם עברה למחלקה המשפטית של בנק דיסקונט - עד הגיעה לתפקיד מנהלת סניף.



בהחלטתה לכבד את הסדר הטיעון אשר אליו הגיעו הצדדים, אשר מקל מאוד עם הנאשמת, מתייחסת השופטת לחומרת העבירות. מנגד, מתייחסת השופטת לעובדה כי מאז שנתפסה רגב ועוד בטרם החלה חקירה משטרתית , התפטרה מייד מהבנק והחזירה את הכספים שגנבה עם ריבית והצמדה. השופטת אף מתייחסת לכך שהנאשמת הסכימה - במסגרת הסדר הטיעון - שרשיון עריכת הדין שלה יישלל לצמיתות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully