וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחיבים את 'הסטוק': אתר אונליין ראשון מסוגו מתחום הדיסקאונט

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 17:38

רשת 'הסטוק', משיקה לראשונה אתר מכירות אונליין בתחום הדיסקאונט ומקימה מרכז לוגיסטי בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. האתר החדש שנחשב לראשון מסוגו, יעלה לאחר תקופה של פיתוח וחשיבה על חוויית משתמש והא ישלב טכנולוגיה וממשקים ייחודיים

אתר חדש וראשון מסוגו לרשת הדיסקאונט "הסטוק". יח"צ,
אתר חדש וראשון מסוגו לרשת הדיסקאונט "הסטוק"/יח"צ

'לקנות הכול מהכול - כאן ועכשיו'

רשת 'הסטוק' ממשיכה להרחיב פעילותה ופונה לאפיקים חדשים: לאחר פתיחת סניף הדגל בעיר פתח תקווה וסניפיה הראשונים במגזר הערבי, כעת היא משיקה אתר אונליין חדשני, במקביל למרכז לוגיסטי גדול המיועד לרכז את פעילות האריזה וההפצה. ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 1.5 מיליון שקל.

האתר החדש של 'הסטוק' הוא האתר הראשון מסוגו בתחום הדיסקאונט בשילוב של טכנולוגיה מורכבת ביחד עם השקעה וחשיבה עמוקה על חווית משתמש ולקוח מהטובות ביותר - מצד אחד מציגה את המגוון הרחב של המוצרים ומצד שני, ישאר ידידותי למשתמש ונוח להתמצאות וקניה.

התחזקות רשתות הדיסקאונט ניכרת ברחבי העולם, והן אהובות מאוד גם על ידי הצרכן הישראלי, כך שפעילות האתר עתידה לענות על הצורך הישראלי של 'לקנות הכול מהכול - כאן ועכשיו'.

אתר חדש וראשון מסוגו לרשת הדיסקאונט "הסטוק". יח"צ,
מתרחבים: השקעה של 1.5 מיליון שקל בהקמת אתר אונליין ומרלו"ג ריכוזי, הסטוק/יח"צ

מרלו"ג ייעודי ירכז את פעילות האריזה וההפצה של הרשת

בשלב זה, האתר מכיל מאות פריטים ומדי יום מתווספים אליו מוצרים נוספים. בחודשים הקרובים הוא עתיד להכיל אלפי פריטים מכל המגוון והקטגוריות שמציעות חנויות הרשת עצמן כגון: מוצרי הום סטיילינג, מטבח, ילדים, טקסטיל, כלי בית, בעלי חיים, כושר, יצירה, כלי עבודה ועוד מגוון רחב של מוצרים, בין אם ממותגים מוכרים ובין אם במותג הבית Cameo.

תהליך הפיתוח וההקמה של האתר ארכה כשנתיים - הוא מורכב מחיבורים למערכות פנימיות, חברי מועדון, מלאים, מחירי מבצע ועוד. לטובת האתר הקימה החברה מרלו"ג ייעודי גדול ומתקדם טכנולוגית אשר יוכל לספק ללקוחות את מגוון המוצרים, האריזה וההפצה לכל רחבי הארץ, בזמן המהיר ביותר.

המחירים והמבצעים באתר יהיו זהים לאלה שבסניפים ועלות המשלוח תהיה במחיר אחיד של 30 שקל לכל רחבי הארץ כאשר לא תהיה התניה של משקל או גודל והאספקה תבוצע עד 5 ימי עסקים, כאשר איסוף עצמי יתאפשר מהסניפים ללא עלות).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מורן רחמים ברכה, סמנכ"לית השיווק של רשת הסטוק. יח"צ,
מורן רחמים ברכה, סמנכ"לית השיווק של רשת 'הסטוק'/יח"צ

תקופת הקורונה האיצה את הצורך באתר איקומרס

מורן רחמים ברכה סמנכ"לית שיווק ודיגיטל של רשת הסטוק מסרה: "תקופת הקורונה האיצה את ההבנה והצורך בבניית אתר איקומרס עבור הרשת ובנקודה הזאת התחלנו לעבוד במרץ על תהליך של הקמת האתר. כסמנכ"לית השיווק, הקמתי והובלתי את תהליך הבנייה מ-א' ועד ת', חיזקתי את הנכסים הדיגיטליים של הרשת בין אם בערוצי הסושיאל שלנו ובין אם דרך משפיענים איתם אנחנו עובדים בקביעות".

"רשת הסטוק היא הראשונה להקים אתר בסדר גודל כזה לרשת דיסקאונט והקמתו צפויה להוות מכפיל כוח עצום עבורנו. חשוב להבין שלבנות אתר שכולל המון ממשקים ואלפי מוצרים אשר מתחלפים מידי יום ועדיין לא לוותר על אתר נוח ומהיר לצרכן זה לא דבר של מה בכך ועל כן לראיה שעד כה לא היה אתר לרשת גדולה בעולמות הדיסקאונט. במהלך השנתיים האחרונות הכנו קרקע יציבה לשיווק מתאים ונכון לאתר, והיום לאחר תקופת הרצה קצרה והביקוש הגבוה, אני יכולה להגיד שזה אתר שאנחנו צופים שיעשה מהפיכה בשוק".

https://hastok-online.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully