וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית חדשה לחברת התרופות יאנסן בישראל

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 10:42

ליאת גוטליב מונתה למנכ"לית חברת התרופות יאנסן (Janssen) בישראל, מקבוצת ג'ונסון אנד ג'ונסון (J&J), שהיא אחת מחברות התרופות הגדולות בעולם

ליאת גוטליב. יח"צ,
ליאת גוטליב/יח"צ

מיוני חדש בענף התרופות בישראל: ליאת גוטליב מונתה למנכ"לית חברת התרופות יאנסן (Janssen) בישראל, מקבוצת ג'ונסון אנד ג'ונסון (J&J).

גוטליב מגיעה ליאנסן עם 25 שנות ותק בתחום הפארמה מתוכם 18 שנים בחברת התרופות MSD בישראל ובאירופה, בה שימשה במגוון תפקידי ניהול ושיווק. בשנת 2017 מונתה למנהלת המסחרית של תחום החיסונים של MSD באירופה, ובשנת 2020 קודמה לתפקיד אירופי בכיר ושימשה כמנהלת השיווקית והמסחרית שלMSD באירופה (MER), במסגרת זו הייתה אחראית על 32 מדינות.

הניסיון המקומי והבינלאומי שצברה, ההיכרות המעמיקה עם מערכות בריאות ארופאיות מגוונות ורבות, והראייה הבינלאומית יהוו יתרון בהמשך המובילות של יאנסן בשוק הישראלי.

"שנות הקורונה חיזקו את ההבנה בקרב מקבלי החלטות והציבור בחשיבות של זמינות תרופות וטיפולים במערכת הבריאות הישראלית, וגם חיזקו את המובילות של ישראל בתחום הבריאות בעולם", אומרת גוטליב.

"אנחנו ביאנסן נמשיך לעשות את מירב המאמצים להוביל חדשנות ולהבטיח את שמירת הנגישות של המטופלים בישראל לטיפולים החדשניים ופורצי הדרך של החברה".

ליאת נשואה+2 ומתגוררת בגבעת ברנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully