וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ה-7eleven: מה תחדש הרשת האמריקאית לקהל הישראלי?

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 14:18

ישראל עשויה להוות קרקע פורייה למיזם קמעונאי כמו זה שמציעה הרשת הבינלאומית 7eleven. במציאות של יוקר מחיה מתפתח, הצרכנים זקוקים לתחושה שחושבים עליהם ולפיכך השאלה היא האם האג'נדה של הרשת תעלה בקנה אחד עם שירות ומחירים סבירים

לקוחות סקרנים ביום הפתיחה של סניף סבן אילבן בדיזנגוף סנטר. יח"צ,
הלקוחות הביעו עניין והסתערו. החוכמה עכשיו היא לגרום להם לשוב. 7eleven בישראל/יח"צ

רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם, שפתחה אתמול (11.1) בשעות אחה"צ את הסניף הראשון שלה בישראל, וגרמה לסקרנות רבה בקרב צרכנים ישראלים, חולמת בגדול - סניף הדגל של 7eleven הבינלאומית, הוא רק הראשון מבין מאות סניפים שמייעדת המפעילה 'אלקטרה מוצרי צריכה' לרשת בישראל.

לדברי בעלי הזיכיון בישראל, 8 סניפים נמצאים כעת בשלבי הקמה מתקדמים ויפתחו במחצית הראשונה של 2023 במיקומים מרכזיים בעיר תל אביב. סה"כ מתוכננים להיפתח בישראל כ-30 סניפים במהלך השנה הנוכחית (שנת 2023).

לדבריו של קן ווקאביאשי, מנכ"ל סבן אילבן אינטרנשיונל: "ישראל נהנית מכלכלה משגשגת וגידול משמעותי באוכלוסייה כך שהיא עשויה להוות סביבה מצוינת לקליטתה של 7eleven כמיזם קמעונאי שמביא ללקוחות פתרון של one stop shop, עם מזון טרי בפורמט קמעונאי שלא מוכר כמותו בשוק הישראלי".

האג'נדה המובילה של הרשת, נולדה עם הסניף הראשון שנפתח בדאלאס ארה"ב בשנת 1927 מפי מייסדה, ג'ו תומפסון: "Give the customers what they want, when and where they want it".
כלומר: לתת ללקוחות את מה שהם רוצים, בזמן ובמקום שבהם הם רוצים.

נראה כי אם המפעילים של 7eleven ידבקו בגישה הנ"ל, ישמרו על מחירים אטרקטיביים, ירחיבו עוד יותר את המגוון המכובד במילא וידייקו את ההתאמות של המוצרים לטעמם של הקהל הישראלי, ניתן יהיה לומר כי 7eleven תרמה למהפכה הצרכנית בישראל.

סניף הדגל של סבן אילבן בדיזנגוף סנטר, תל אביב. יח"צ,
סניף הדגל של 7eleven בדיזנגוף סנטר, תל אביב/יח"צ

מזיגה עצמית, תרופות ותשלום באפליקציה

רשת 7eleven מונה מעל 83,000 חנויות ב-18 מדינות, כאשר ישראל היא המדינה ה-19 בעולם והמדינה הראשונה במזרח התיכון שהרשת נכנסת אליה.

סניפי הרשת בישראל יציעו מגוון רחב של כ-2000 מוצרים שונים, ביניהם מגוון רחב של משקאות: עמדות להכנת קפה, מכונות מזיגה עצמית של סלרפי (ברד בטעמים), סמודי (שייק פירות) וביג גאלפ (משקאות קלים ומוגזים).

בנוסף, הרשת תציע פתרונות הסעדה לכל שעות היום, ביניהם: כריכים, סלטים, אוכל חם (כמו נקניקיות, קובה ופיצה), מאפים וקינוחים.

לצד אלו, ימכרו בסניפי חנויות הנוחות גם מוצרי מזון וצריכה בסייסים לקניית 'השלמה' לבית, כלומר, מוצרים שנתקענו בחסרונם בזמן שהתגלה בהם צורך, מגוון רחב של אביזרים כגון מכונת תספורת, מטען לנייד ועוד ובהמשך, לאחר אישור הפיקוח והרגולציה, גם תרופות ללא מרשם.

האפליקציה של הרשת, שנמצאת בימים אלה בפיילוט, תאפשר הזמנת מוצרים, סריקתם באמצעות השילוט הדיגיטלי על המדף ואפילו תשלום עצמי ומהיר של הלקוח. מי שיבחר אחרת, יוכל לבצע את התשלום באמצעות קופות מתקדמות בשירות עצמי או מול קופאים אנושיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מכונות שתיה בשירות עצמי ברשת סבן אילבן. יח"צ,
מכונות שתיה בשירות עצמי ברשת 7eleven/יח"צ

קטגוריית הקיוסקים וחנויות הנוחות כוללת כ-10,000 נקודות מכירה בישראל

הסניף הראשון של 7eleven בארץ, מושק כשנה לאחר ש'אלקטרה מוצרי צריכה' קיבלה את הזיכיון לפתיחת רשת החנויות בישראל.

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שוימר: "בחרנו לפעול בשוק המזון עם שני מותגים בינלאומיים מהמובילים בעולם: סבן אילבן בחנויות הנוחות וקרפור בסופרמרקטים. המטרה שלנו היא להגדיר מחדש את תחום חנויות הנוחות בישראל, עם קונספט בינלאומי שלא קיים היום בשוק ועם בידול משמעותי הן בחוויית הצריכה, הן באיכות והן במחיר".

"פוטנציאל חנויות הנוחות הוא עצום. בישראל יש כ-10,000 קיוסקים וחנויות נוחות בפריסה ארצית ואנחנו מתכוונים להגדיל את התחרות ולתפוס חלק משמעותי בשוק הזה. הצרכן שיבחר בסבן אילבן יזכה לחוויית צריכה בינלאומית ויקבל ערך שהוא ירגיש מיד בכיס".

צביקה שוימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, ואבינועם בן מוחה, מנכ"ל סבן אילבן בישראל. יח"צ,
צביקה שוימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, ואבינועם בן מוחה, מנכ"ל סבן אילבן בישראל/יח"צ

מינימרקט, פיצרייה, מזון מהיר ובית קפה - במיקסר

לדברי אבינועם בן-מוחה, מנכ"ל סבן אילבן ישראל, "סבן אילבן מביאה לצרכן נוחות אמיתית בפורמט חדשני שלא קיים בישראל. תמהיל המזון והמוצרים ברשת נבנה במטרה לתת פתרונות מקיפים למגוון רחב של צרכים כאשר העיקרון שמנחה אותנו הוא טריות ואיכות ברמה הכי גבוהה ובמחיר הכי אטרקטיבי".

"אנחנו מציעים ארוחות בוקר, ארוחות צהרים, קינוחים, קניות השלמה של מוצרי צריכה לבית והכל במקום אחד. למעשה, סבן אילבן מעניקה פתרון של מינימרקט, פיצרייה, בית קפה, ומסעדת מזון מהיר במקום אחד, כאילו הכניסו את כל סוגי החנויות הנ"ל למיקסר ונולד מוצר חדש - 7eleven".

"הקונספט של הרשת הוא בינלאומי ובנוי על קרוב ל-100 שנות ניסיון של החברה העולמית. יחד עם זאת, ביצענו הרבה התאמות לשוק הישראלי החל מתפריט, דרך תערובת פולי הקפה וכלה במאכלים מקומיים - שכולם מותאמים לטעם ולתרבות הישראלית".

מלבד המגוון, הרשת בישראל מבודלת הן בחוויית הצריכה והן באמצעים דיגיטליים מתקדמים. כך למשל, בחנות יש שילוט דיגיטלי למחירים שמעניק להנהלת הרשת גם מידע בזמן אמת על כמות המוצרים במדפים.

המשקה הפופולרי של הרשת בעולם. יח"צ,
SLURPEE (ברד בטעמים) - המשקה הפופולרי של הרשת בעולם/יח"צ

2.5 דקות בממוצע ללקוח

עיקרון על פיו פועלת הרשת הוא שירות עצמי. לדברי בן-מוחה, "השירות העצמי מקדש את הזמן של הלקוח ומאפשר לו להכין לעצמו את הקפה, הנקניקייה או הגלידה בדיוק כמו שהוא אוהב והכל בזמן קצר מאוד, לקוח חוזר שמכיר את סניפי הרשת, שוהה בחנות כ-2.5 דקות בממוצע מרגע הכניסה לרשת ועד בחירת המוצר שביקש ותשלום עבורו".

עיקרון נוסף של הרשת הוא מחיר אחיד למוצרים עם תוספות או רכיבים שונים, למשל מחיר הקפה עומד על 9 שקל והרשת אינה גובה תוספת תשלום על תחליפי חלב (סויה, שיבולת שועל וכדומה).

נקניקיות: הנקניקייה בלחמנייה מוצעת ב- 14.9 שקל עם מגוון תוספות לבחירת הצרכן (כרוב כבוש, בצל מטוגן, מלפפונים חמוצים, חלפיניו כבוש ומגוון רטבים) ללא תוספת מחיר.

גלידות: ברשת מוצעת גלידה רכה או על גלידת יוגורט במחיר של 7 שקל וזו כוללת מגוון תוספות כמו מרשמלו, שברי עוגיות, סוכריות עדשים ומגוון של סירופים - ללא תוספת תשלום.

מגוון מוצרי מזון המיועדים לטבעוניים: ברשת יוצעו למכירה נקניקייה טבעונית בלחמנייה וכן, מבחר סלטים וכריכים טבעוניים. סלט בורגול או סלט עדשים שחורות יעלו 17.9 שקל, סלט ירוקים במיכל בגודל 1 ליטר, יעלה 37.9 שקל, כריך אנטיפסטי במחיר של 29.9 שקל, כריך חביתה טבעוני במחיר של 28.9 שקל ובוריטו טבעוני במחיר של 25.9 שקל.

בין מבחר של 15 כריכים חלביים, בשריים וצמחוניים שונים ניתן למצוא גם כריכים חדשניים כמו למשל כריך נוטלה, אוריאו וסוכריות עדשים במחיר של 21.9 שקל.

מבצעי רשת 7ELEVEN. יח"צ,
מבצעי מזון ומשקאות ברשת 7ELEVEN/יח"צ

רעבים לא תצאו משם

לדברי בן-מוחה, סבן אילבן מציעה "מקום בילוי והסעדה לכל משפחה בישראל. משפחה של זוג ושני ילדים יכולה לצאת לבלות ולאכול אצלנו ארוחה במחיר של כ-130 שקל בלבד לארוחה עבור כולם, מה שבטוj הוא, שמסניפי 7eleven, תצאו שבעים".

ארוחות חמות נוספות המוצעות ברשת: שניצלונים (14.9 שקל), אצבעות מוצרלה (16.9 שקל), מאפים (11.9 שקל), קובה בשרי (19.9 שקל), חצי פיצה (19.9 שקל), מאפים עם תוספות (9.9 שקל).

כריכים נוספים: כריך חביתה (25.9 שקל), פלוט ברי (28.9 שקל), כריך מנצ'גו מלחם כוסמין (28.9 שקל), כריך ביצים (29.9 שקל), כריך גאודה (28.9 שקל), בוריטו עוף (28.9 שקל), כריך קורנביף (29.9 שקל), כריך עוף בג'בטה (29.9 שקל), פלוט סלמון (29.9 שקל), כריך טונה (29.9 שקל), בוריטו מקושקשת (25.9 שקל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully