וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכם, אלגנטי ומריח טוב: הגרסה המתקדמת של מפיץ הריח הטכנולוגי

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 11:33

MIYO SCENT, חברה ישראלית שמתמחה במפיצי ריח טכנולוגיים מתקדמים, משיקה את סופר קיו 2.0, גרסה מתקדמת למפיץ הריח החכם שלה (וגם הכי יפה ושקט שפגשנו). המוצר, שאפשר להשוויץ בו ולהניחו בכל פינה של הבית או המשרד, מציע 50 ריחות שונים, נעימים ו-אקולוגים כבר אמרנו?

סופר קיו 2.0: מפיץ ריח חכם וחשמלי הפועל על גבי גלי קול, MIYO SCENT. יח"צ,
סופר קיו 2.0: מפיץ ריח חכם וחשמלי הפועל על גבי גלי קול, MIYO SCENT/יח"צ

אלגנטי, שקט וחכם

החברה הישראלית MIYO SCENT, המתמחה במפיצי ריח טכנולוגיים מתקדמים ומוצרי בישום אקולוגיים, מציגה את סופר קיו 2.0, מפיץ ריח חכם הפועל בטכנולוגיית ננו אולטרא סוניק ייחודית שפותחה על ידי החברה ומפיץ ניחוח נעים בחללי הבית על גבי גלי קול בצורה שקטה לחלוטין. המכשיר משולב טכנולוגיית בלוטות' ונשלט ממרחק באמצעות אפליקציה ייעודית בטלפון הנייד.

הגרסה המתחדשת, סופר קיו 2.0 מביאה את קדמת הטכנולוגיה וההייטק לעולם מפיצי הריח. הטכנולוגיה 'ננו אולטרא סוניק', מאפשרת, באמצעות גביש מיוחד הרוטט במהירות על-קולית, לתערובת השמנים הארומתיים האיכותיים בקפסולה, להיפרד לחלקיקים קטנטנים ולהתפזר בצורה אחידה בחלל, ללא צורך בחימום השמן, תוך שמירה על איכותה.

בפעולתו, משמיע המפיץ צליל בתדר שאינו נשמע לאוזן האנושית, מה שגורם לו לפעול באופן שקט במיוחד, כאמור, הכי שקט (ויפה) שפגשנו - בפער.

סופר קיו מפיץ ריח חשמלי חכם, סופר קיו 2.0. סטודיו מוש,
סופר קיו מפיץ ריח חשמלי חכם, המחיר: 350 שקל (במקום 429 שקל) לרגל ההשקה/סטודיו מוש

משלב בלוטות' ואפליקציה לשליטה מרחוק

בקר המכשיר החכם משולב טכנולוגיית בלוטות' ואפליקציה ייעודית תומכת עברית באופן מלא, הניתנת להורדה חינמית לכל סמארטפון (תואמת IOS ואנדרואיד) ומאפשרת לשלוט ולווסת את עוצמת, כמות ותדירות הבישום בכל רגע נתון, לתזמן את ההפעלה, לתכנן כיבוי מראש ועוד, גם מבלי להימצא ליד המכשיר או בסביבת הבית.

המפיץ מתאים לחללים עד לגודל של 120 מטרים ופועל באמצעות חיבור לשקע חשמל או על ידי סוללות, כמו כן מתאים להנחה בחלל או לתלייה על הקיר, בזכות עיצוב נקי ואלגנטי במיוחד.

קפסולת הריח המוזנת במכשיר על ידי המשתמש מגיעה בנפח של 300 מ"ל ועשויה להספיק לחודש עד חודשיים (בהתאם לתדירות השימוש).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קפסולות ריח למכשירי סופר קיו 2.0 במעל ל-50 ריחות שונים. סטודיו מוש,
קפסולות ריח למכשירי סופר קיו 2.0, מעל ל-50 ריחות שונים/סטודיו מוש

לא רק ריח טוב: 100% אקולוגי וניטרול חיידקים

החברה מציעה 50 ריחות מקוריים ושונים לבחירה, בניהם ריחות ההיכר של המלונות המובילים בעולם, כולם עשויים מתערובות של שמנים ארומטיים וחומרים טבעיים 100% אקולוגיים וידידותיים לבריאות המשתמש ולסביבה - כן, גם לחדרי תינוקות ואנשים הסובלים מבעיות נשימה.

כל תמציות הריח עומדות בתקנים המחמירים ביותר של ה- IFRA, הארגון העולמי לבשמים והסמכות העליונה בתחום, ובנוסף, לכל תמציות הריח הוספו אמוניון רבעוני ואתיל אלכוהול שמנטרלים וירוסים וחיידקים ישירות מהאוויר.

חברת MIYO SCENT הפועלת משנת 2010 מתמחה בתחום הבישום, מפתחת טכנולוגיית ננו אולטרא סוניק שיצרה מהפכה בתחום הבישום בישראל עם מערכות ריח מתקדמות ושקטות.

החברה מציעה מגוון רחב של אביזרי בישום נלווים כגון, קטורות ריח, נרות, מבשמי טקסטיל, שמני בישום, פחיות ריח, נוזלי כביסה ומוצרי ניקיון אקולוגיים. כל מוצרי החברה מיוצרים כחול לבן במפעל החברה הנמצא ביבנה.

סופר קיו מפיץ ריח חשמלי חכם עם אפליקציה ייעודית בעברית, miyo scent. סטודיו מוש,
מפיץ ריח חשמלי חכם עם אפליקציה ייעודית בעברית, miyo scent/סטודיו מוש

המחיר: קפסולות הריח ניתנות לרכישה במארזים של 3-6 קפסולות במחיר 375- 199 שקל למארז. המכשיר מגיע בצבעי שחור, לבן או אפור. המחיר: 350 שקל (במקום 429 שקל) לרגל ההשקה, בתוקף עד 28/2/23, ניתן להשיג באתר החברה: https://miyo-scent.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully