וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים רחוק: רשת משקפי השמש Sunglass Hut בכניסה מאסיבית לישראל

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 14:04

הבוקר, 12.1, נפתחה החנות הראשונה בישראל לרשת משקפי השמש הבינלאומית Sunglass Hut. החנות, שתהווה חנות הדגל של הרשת, נפתחה בדיזנגוף סנטר ת"א והיא מתפרסת על פני שטח של 140 מ"ר. קבוצת פוקס, מי שהביאה את המותג לישראל, מצהירה כי תפתח 20 חנויות לרשת במהלך 2023

sunglass hut. יח"צ חו"ל,
רשת משקפי השמש, sunglass hut, בפתיחה מאסיבית של חנויות בישראל/יח"צ חו"ל

HOUSE OF SUN - השמש פה לא שוקעת

רשת משקפי השמש הבינלאומית המובילה, Sunglass Hut, הגיעה לישראל והשיקה הבוקר (חמישי) את החנות הראשונה שלה, חנות הדגל בדיזינגוף סנטר, תל-אביב.

המותג המוכר מעשרות מדינות ברחבי העולם, הגיע לישראל על ידי קבוצת פוקס עם כוונה ברורה של המפעילים, לפתוח 20 סניפים בפריסה ארצית, עוד השנה (2023), כאשר 17 חנויות מתוכם, ייפתחו בחודשיים הקרובים (עד חודש מרץ).

Sunglass Hut מציעה ללקוחותיה חווית קנייה אופנתית משמעותית ומותאמת אישית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב הייחודי של החנות ומגוון רחב של משקפי שמש שנבחרו במיוחד על פי טעמו של הצרכן הישראלי, ממותגי פרימיום של מותגי-על ועד מותגי בסיס פופולריים ומונגשים יותר לקהל הרחב.

sunglass hut. יח"צ חו"ל,
HOUSE OF SUN - השמש של רשת משקפי השמש, Sunglass Hut, לא שוקעת/יח"צ חו"ל

רואים רחוק ומתרגשים להשיק

רשת החנויות Sunglass Hut תציע משקפי שמש מהקולקציות החדשות והמעודכנות ביותר של מותגי האופנה ומותגי העל הבינלאומיים המובילים בעולם, ביניהם: Ray-Ban, Burberry, Dolce & Gabbana, Armani Group, Oakley, Prada Group, Versace, Vogue Eyewear ועוד.

אבי טובול, מנכ"ל SUNGLASS HUT ישראל: "אני שמח ונרגש להשיק היום את המותג SUNGLASS HUT בישראל ואת החנות הראשונה שלנו בדיזנגוף סנטר. במהלך שנת 2023 אנו עתידים לפתוח כ-20 חנויות במיקומים מרכזיים ובפריסה ארצית".

עוד מציין טובול בגאווה כי: "חנויות הרשת יהיו מעוצבות בקונספט חדשני ובינ"ל בהן יוצגו קולקציות משקפי השמש של מותגי האופנה המובילים בעולם. הקולקציות יתחלפו בתדירות גבוהה ויציעו מגוון רחב של דגמים. רשת SUNGLASS HUT תעניק ללקוחות הישראלים חווית קנייה בינלאומית וחדשנית והיא תחבר את הצרכן הישראלי למגמות האופנה המובילות בעולם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
sunglass hut. יח"צ חו"ל,
הרשת תנגיש בסניפי, מגוון מותגי פרימיום לצד מותגי בסיס פופולריים/יח"צ חו"ל

המועדון מתרחב: כוחה של קבוצה

הרשת מצטרפת למועדון הלקוחות Dream Card של קבוצת פוקס, המעניק צבירת Cash Back בכל קנייה במותגי המועדון, כאשר הצבירה נעה בין 15%-10% לבעלי כרטיס האשראי Dreamcard VIP ובנוסף, 30% הנחה בחודש יום ההולדת והטבות נוספות במסגרת כרטיס המועדון.

לרגל הפתיחה, הרשת מעניקה ללקוחותיה הטבה: קונים ב-500 שקל ומשלמים רק 350 שקל (בתוקף עד 11.2.2023, תקף בכפולות, אין כפל מבצעים והנחות, על מגוון פריטים, למעט רכישת כרטיסי מתנה, הצבירה לחברי מועדון מסכום התשלום בפועל).

Sunglass Hut, דיזינגוף סנטר, רחוב דיזינגוף 50, תל-אביב, שעות פתיחה: ראשון-חמישי 09:30-22:00, שישי וערבי חג: 09:00-15:00, שבת וערבי חג: חצי שעה אחרי צאת השבת ועד 23:00.

sunglass hut. יח"צ חו"ל,
מקיוסק בפלורידה לאלפי חנויות בעולם, רשת משקפי השמש Sunglass Hut/יח"צ חו"ל

מקיוסק בפלורידה לאלפי חנויות בעולם

Sunglass Hut החלה את דרכה בשנת 1971 כקיוסק יחיד בפלורידה, ארצות הברית, ומאז גדלה והתפתחה לקמעונאית הגלובלית המובילה עם למעלה מ-3,000 חנויות הפרוסות ברחבי העולם.

אסילור לוקסוטיקה, שהוקמה בשנת 2018 ומעסיקה כ-180,000 עובדים, נחשבת למובילה בינלאומית בעיצוב, ייצור והפצה של עדשות, מסגרות ומשקפי שמש. הפורטפוליו של הקבוצה כולל מותגי משקפיים מובילים כמו: Ray-Ban ו-Oakley, מותגי טכנולוגיות עדשות כמו: Varilux ו-Transitions ומותגים קמעונאיים בינלאומיים לרבות: Sunglass Hut, LensCrafters, Salmoiraghi & Vigano ו-GrandVision.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully