וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילים עם צרכים מיוחדים יתגייסו ליחידת "חושן" של אגף התקשוב וההגנה בסייבר

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 18:43

לראשונה: שישה תלמידים עם צרכים מיוחדים מבית הספר "גשר" ברחובות, התנדבו לשרת בצה"ל. השישה השתתפו בתכנית 'גדולים במדים' של עמותת "יד לילד המיוחד"

מימין: אלוף במיל גבי אופיר יו״ר עמותת יד לילד המיוחד, הילי יהלום מנהלת ביה״ס גשר, עמי שטרמר סמנכ״ל משא״ן סלקום, אוריה זויגי, דניאל ספיר מנכ״ל סלקום, מנדי בלינצקי מנכ״ל יד לילד המיוחד. יעקב דדון,
מימין: אלוף במיל גבי אופיר יו״ר עמותת יד לילד המיוחד, הילי יהלום מנהלת ביה״ס גשר, עמי שטרמר סמנכ״ל משא״ן סלקום, אוריה זויגי, דניאל ספיר מנכ״ל סלקום, מנדי בלינצקי מנכ״ל יד לילד המיוחד/יעקב דדון

בטקס מרגש שהתקיים היום (12.1) התנדבו לצה"ל שישה תלמידים עם צרכים מיוחדים מבית הספר "גשר" ברחובות, אשר השתתפו בתכנית 'גדולים במדים' של עמותת "יד לילד המיוחד".

החיילים יצטרפו ליחידת "חושן" האמונה על הפעלה מבצעית של מערכות ורשתות התקשורת והנתונים הצהליות, בסלולר בלווינות וברשתות הסיבים. החיילים החדשים, עצמאיים בתפקודם ובעלי יכולת חשיבה לוגית-אנליטית, ישרתו בתפקידים טכנולוגיים שונים ביחידה.

גיוסם של השישה יתמך וימומן ע"י חברת סלקום, אשר אימצה את יחידת "חושן" ומקיימת עם חייליה ומפקדיה פעילויות שוטפות.

בטקס המרגש שנערך הבוקר בבית סלקום בהשתתפות בכירי סלקום, מפקדי יחידת "חושן" ומשפחות החיילים הופיעו להקת "גדולים במדים" המלווה את הרמטכ"ל אביב כוכבי בטקסים מיוחדים.

שקד שלו, נציג המתגייסים: "כשהתחלתי את התיכון לא האמנתי שאצא ממנו ליחידת תקשוב. ביחידת חושן קיבלו אותנו כשווים, ובביקורי ההכנה בבסיס כבר הכרתי חיילים וחיילות מדהימים שהיו אדיבים ומכילים. תודה רבה לכל מי שפתח עבורנו את הדלת לחלום שהוא שירות צבאי שווה".

מפקד יחידת חושן, אל"מ ע' אמר: "התכנסנו היום כדי להתחיל מסע מרגש להוביל שינוי חברתי נוסף, צה"ל ידוע ביכולתו לחבר בין אוכלוסיות וקהילות שונות והיום אנו מטמיעים סימנים בכך באמצעות שילוב נוסף של אוכלוסיות מיוחדות ביחידות צבאיות. אני מזהה את ההתרגשות העזה משני צידי הקהל שהיום הופכים לחזית אחת, דבר אשר משקף ומעיד בעיני על גודל המאורע ומשמעותו ליחידת חושן, בברכת ברוכים הבאים , עשייה והצלחה, נמשיך קדימה וביחד."

מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר, אמר בדמעות: "סלקום מלווה את יחידת חושן בפעילויות מגוונות ונרגשת כעת לתת את חלקה בשילוב חיילים עם צרכים מיוחדים ביחידה. כחברה, סלקום מובילה מדיניות של שילוב כלל האוכלוסיות בין עובדיה, ואף מקיימת תכנית הכשרה מיוחדת לעובדים עם צרכים מיוחדים. אני מאחל בהצלחה לחיילים החדשים, עלו והצליחו!".

מנכ"ל עמותת יד לילד המיוחד, הרב מנדי בלינצקי: "לא לחינם הצבע הסגול של סלקום מסמל גם את צבע השילוב. אני מבקש להודות לחברת סלקום שנותנת תמיכה ומימון לפרויקט חשוב מאין כמותו לחברה הישראלית. לחיילינו החדשים אני מאחל הצלחה והמשך התפתחות אישית ומקצועית. אנחנו גאים בכם, ותמיד מאחוריכם!".

האירוע הופק על ידי Margol הפקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully