וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר אורן מונה לסמנכ"ל שירות ותפעול בנספרסו ישראל

13.1.2023 / 0:04

אורן יפעל בשיתוף עם מערך הקיימות לקידום מחויבות החברה לסביבה. הוא החליף את שי דינור, אשר עבר לתפקיד סמנכ"ל החטיבה המסחרית

מאיר אורן. שלומי יוסף,
מאיר אורן/שלומי יוסף

חברת Nespresso הודיעה על מינויו של מאיר אורן לתפקיד סמנכ"ל שירות ותפעול. מערך זה מהווה אחד מעמודי התווך של החברה, המבססת את ערכיה על חוויית לקוח, שירות ברמה הגבוהה ביותר ואיכות בלתי מתפשרת. אורן יפעל בשיתוף עם מערך הקיימות לקידום מחויבות החברה לסביבה. הוא החליף את שי דינור, אשר עבר לתפקיד סמנכ"ל החטיבה המסחרית.

מאיר אורן בעל 17 שנות ניסיון בתפקידים בכירים בחברות גלובליות בתחום מוצרי הצריכה, בהן ניהל את שרשרת האספקה והוביל תהליכי חדשנות, תכנון ופיתוח עסקי. לפני הצטרפותו לנספרסו שימש כסמנכ"ל שרשרת אספקה ופיתוח עסקי בחברת Upfield על בסיס חטיבה שנרכשה מ-Unilever. לפני כן, עבד בחברת Procter & Gamble במשך 14 שנה במגוון תפקידים, כסמנכ"ל שרשרת אספקה, מנהל חדשנות באירופה, מנהל תכנון עסקי וסחר בינלאומי.

סוניה נסטסה מנכ"לית Nespresso ישראל: "אני מברכת על הצטרפותו של מאיר אורן לחברה. בנספרסו, אנו מקפידים על הרמה הגבוהה ביותר של שירות הניתן ללקוחותינו, ואני בטוחה כי בסיוע ניסיונו הניהולי הרב לצד המחויבות לתפקיד, נגיע יחדיו להישגים".

מאיר אורן, סמנכ"ל השירות והתפעול, Nespresso ישראל: "אני שמח על הצטרפותי לנספרסו ומודה לסוניה נסטסה, מנכ"לית החברה ולמטה החברה בחו"ל, על ההזדמנות. אני מאמין במערך השירות והקשר עם הלקוחות ככלי בעל חשיבות גבוהה, ואפעל עם הצוות להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את החוויה המיטבית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully