וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסי בכר מונה לסמנכ"ל לקוחות בקבוצת התוכן Peach

13.1.2023 / 0:07

בכר (32) החל את דרכו בקבוצת התוכן Peach לפני כחמש שנים כמנהל פרויקטים וכיום, מנהל את הפעילות של המחלקה הישראלית. בעבר, שימש כתחקירן ועורך משנה בערוץ 10

נסי בכר. דניאל צאירי,
נסי בכר/דניאל צאירי

נסי בכר מונה לסמנכ"ל לקוחות בקבוצת התוכן Peach. בכר (32) החל את דרכו בקבוצת התוכן Peach לפני כחמש שנים כמנהל פרויקטים וכיום, מנהל את הפעילות של המחלקה הישראלית. בעבר, שימש כתחקירן ועורך משנה בערוץ 10.

לבכר הבנה ייחודית בעולמות התוכן המערכתי והשיווקי והוא בעל יכולת בניית אסטרטגיית תוכן בעלת ערך שיווקי ותקשורתי ללקוחות הכוללת גם שימוש במובילי דעה. דבר זה, מקנה לו יתרון משמעותי ומשלב ניסיון בעולמות התוכן, האסטרטגיה והתקשורת. בכר בעל תואר ראשון בממשל ותקשורת מאקדמית תל אביב- יפו.

במסגרת תפקידו ב-Peach הוביל בכר קמפיינים ופרויקטים חוצי פלטפורמות וניהל את הלקוחות הגדולים במשק. בין היתר, לקח חלק ביצירת הפורמט "גיבורי השנה" של מפעל הפיס ומנהל באופן שוטף את כלל פעילות התוכן של שופרסל. עתה, יהיה אמון על כלל פעילות וניהול לקוחות החברה בישראל, אחראי על יצירת אסטרטגיית תוכן וכן, הוצאה לפועל של פרויקטים. בין לקוחות החברה: סמוסונג, פליי קארד, שופרסל, מפעל הפיס, טרמינל X, buyme ועוד.

Peach היא קבוצת קריאייטיב תוכן מהגדולות בישראל, אשר מספקת מענה מלא בעולמות התוכן, משלב בניית האסטרטגיה והקריאייטיב ועד תהליך ההפקה עצמו והקידום של התוצרים. קבוצת התוכן Peach מאגדת בתוכה גם את אג'נדות המתמחה בקידום יעדים חברתיים ומקדמת קהילה עסקית יוזמת וגם את Goat Tel Aviv, חברת המשפיענים בין הגדולות בישראל.

אייל סעדה, מנכ"ל Peach: "אנו גאים על היכולת להצמיח מנהלים מבפנים. בחמש השנים שנסי בחברה הוא הוכיח יכולות ניהול ומקצועיות יוצאות דופן והצליח להוביל את החברה להישגים חדשים. אני בטוח כי נסי ימשיך להוביל פרויקטים פורצי דרך ולספק תרומה גדולה ללקוחות החברה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully