וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין גילת'ורפ מונה למנכ"ל Earnix

13.1.2023 / 0:09

גילת'ורפ, מנהל בכיר מתעשיית הביטוח והשירותים הפיננסיים, יחליף את אודי זיו

רובין גילתורפ. ארניקס,
רובין גילת'ורפ/ארניקס

חברת ארניקס (Earnix), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, הודיעה היום על מינויו של רובין גילת'ורפ (Robin Gilthorpe), מנהל בכיר בתעשיית הביטוח והשירותים הפיננסים, כמנכ"ל החדש של החברה. גילת'ורפ יכנס לתפקידו ב 1 בפברואר 2023 ויחליף את אודי זיו שכיהן כמנכ"ל החברה ב-6 השנים האחרונות.

לרובין גילת'ורפ ניסיון של למעלה מ-25 שנים בהובלת חברות, ורקורד מרשים של הצלחות. במהלך הקריירה הוא כיהן במספר תפקידי ניהול בכירים בחברות טכנולוגיה ובהן: TIBCO, Vertexone, Watersmart Software, DataSynapse ו-ESW Capital. בתפקידו האחרון שימש כ COO בחברת Salty פורצת הדרך בשוק האינשורטק והיה גורם מוביל במכירתה לחברת CDK Global בסכום של מאות מיליוני דולרים.

רובין גילת'ורפ, המנכ"ל החדש של ארניקס: "אני נרגש להצטרף לארניקס בתקופה קריטית זו של הכלכלה העולמית. חברות המספקות שירותים פיננסיים ברחבי העולם חותרות לספק פתרונות דינמיים בזמן אמת שישפרו את השירות ללקוחות ויאפשרו להן להגדיל ולשפר את הגמישות, הזריזות, ויכולת התגובה לשוק. לקוח הקצה דורש כיום חוויה יוצאת דופן לצד פתרונות ברמה גבוהה של פרסונליזציה. הפתרונות של ארניקס מספקים לחברות השירותים הפיננסיים פלטפורמה מרכזית המאפשרת להן להתמודד עם הדרישות הגוברות של שווקי הפיננסים והביטוח המובילים בעולם".

מינוי של גילת'ורפ מתבצע אחרי תקופת צמיחה שחוותה החברה בהובלת המנכ"ל היוצא אודי זיו. זיו התמנה לתפקיד בשנת 2017 ובנה במשך 6 שנים מספר שותפויות אסטרטגיות לרבות השותפות האסטרטגית שנחתמה לאחרונה עם Guidewire, הספקית המובילה בעולם של מערכות ליבה לחברות ביטוח וכן הסכמים עם לקוחות גדולים בתחום הביטוח והבנקאות כגון USAA, MAPFRE, IAG, Liberty Mutual, US Bank ו-Lloyd's Banking Group ועוד רבים. זיו משאיר אחריו צוות הנהלה חזק שיוביל את המשך הצמיחה של החברה. אודי ימשיך את מעורבותו בארניקס כחבר בדירקטוריון החברה.

אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP ויו"ר מועצת המנהלים של ארניקס: "אנו גאים לצרף את רובין למשפחת ארניקס. אנו מאמינים שהניסיון שלו בבניית חברות גלובליות לצד הביקוש הגובר לפתרונות הדינמיים בזמן אמת של ארניקס בתחום אופרציית הביטוח (InsurOps) יובילו את ארניקס לצמיחה משמעותית בשנים הקרובות וימצבו אותה כמובילת שוק בינלאומית. אנו רוצים להודות לאודי על התפקיד החשוב שמילא בשנים האחרונות. עם הנוכחות הגדלה של ארניקס בצפון אמריקה, אירופה, אסיה-פסיפיק וישראל, ארניקס תמשיך לחתור להיות מובילת קטגוריה בתחום הפתרונות מבוססי AI וזמן אמת לתעשיות הביטוח והבנקאות ".

אודי זיו, המנכ"ל היוצא של ארניקס: "נהניתי מאוד מהכהונה שלי כמנכ"ל ארניקס ויש בי אמונה חזקה בעובדות ובעובדים ובמוצרים שלנו כסוכני שינוי של חברות השירותים הפיננסיים. אני מאמין כי זה הזמן להמשיך הלאה, בעת שהחברה נערכת לשלב הבא של התרחבותה הבינלאומית. אני משאיר את החברה בידיים המיומנות מאוד של רובין וצופה שארניקס תמשיך את הצמיחה הגלובלית המואצת שחוותה בשנים האחרונות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully