וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותנטיקס הישראלית מודיעה על מינוי דן ירושלמי למנכ"ל החברה

17.1.2023 / 15:00

ירושלמי, ששימש עד לאחרונה כבכיר בצ'ק פוינט, יוביל את הצמיחה הגלובלית של החברה תוך גיוס עובדים בעולם ולמרכז הפיתוח בישראל

דן ירושלמי. יחצ,
דן ירושלמי/יחצ

חברת AU10TIX המובילה בעולם בתחום אימות זהויות דיגיטליות, הודיעה על מינוי דן ירושלמי כמנכ"ל החברה. ירושלמי בעל ניסיון עשיר בהובלת ארגונים גלובליים, כיהן במהלך שני העשורים האחרונים בתפקידי ניהול בכירים בתעשיות הטכנולוגיה, הבנקאות והטלקום. ירושלמי יחליף בתפקיד את המנכ"לית היוצאת, קארי אוקונור.

בתפקידו האחרון שימש כ- Chief Revenue & Customer Officer בחברת הסייבר צ'ק פוינט, לפני כן, עמד ירושלמי בראש החטיבה הטכנולוגית של בנק לאומי שם שימש כ -CTO וחבר הנהלה של הבנק, לפני כן היה נשיא ומנהל פיתוח עסקי של EMEA באמדוקס. בשנת 2016 נבחר לאחד ממאה ה-CIO המשפיעים ביותר בעולם על ידי מגזין CIO.

אותנטיקס, בראשות רון עצמון, היא המובילה העולמית בתעשייה בפתרונות אימות וניהול אוטומטיים של זהות משתמשים עבור ארגונים גלובליים הפועלים דיגיטלית. החברה מציעה מגוון שלם של פתרונות לאימות זהויות וניהול משתמשים, למניעת הונאות וזיופים. הטכנולוגיה של אותנטיקס מוטמעת כיום בפלטפורמות ובשירותים של החברות הגדולות בעולם, בהן: Paypal, Google, Uber, Airbnb, LinkedIn, Payoneer, Santander ועוד רבות נוספות.

דן ירושלמי, מנכ"ל החברה: "הטכנולוגיה של אותנטיקס בולטת ברמת האוטומציה המלאה שלה וביכולות זיהוי ההונאות והסיכונים שלה, אלה זוכים להערכה רבה בקרב לקוחותיה, לקוחות חדשים והרגולטרים. להיות שחקן גלובלי משמעותי עם לקוחות בחמש יבשות שונות מאפשר הזדמנות אדירה להמשך צמיחה ומעורר בי באופן אישי הרבה השראה להוביל את אותנטיקס לשלב הבא".

רון עצמון, יו"ר אותנטיקס: "דן הוא חיזוק משמעותי לחברה, הניסיון והידע הניהולי שלו בתחומי האסטרטגיה, התפעול והמכירות הופכים אותו להתאמה הטבעית לתפקיד, החברה תרחיב את הפעילות הגלובלית, תוך גדילה בכוח האדם בגיוסים חדשים בעולם ובמרכז הפיתוח בישראל. צוות אותנטיקס ואני מודים לקארי על תרומתה לחברה ומאחלים לה הרבה בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully