וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"לית מחשוב וטכנולוגיה חדשה בבנק יהב - אפרת סיימון מונתה למנמ"רית

15.1.2023 / 11:39

סיימון תעמוד בראש האגף שאמון על ניהול טכנולוגיית המידע של הבנק, ניהול ותפעול מערך המחשוב של הבנק, תשתיות המחשוב והתקשורת, אבטחת המידע והסייבר

אפרת סיימון. אילן נרינסקי,
אפרת סיימון/אילן נרינסקי

הנהלת בנק יהב מודיעה על מינויה של אפרת סיימון לתפקיד סמנכ"ל מחשוב וטכנולוגיה של הבנק (מנמ"רית).

סיימון תעמוד בראש האגף שאמון על ניהול טכנולוגיית המידע של הבנק, ניהול ותפעול מערך המחשוב של הבנק, תשתיות המחשוב והתקשורת, אבטחת המידע והסייבר.

לסיימון ניסיון קודם של כ 20 שנה בניהול מערכות מידע, בעיקר בתחום הבריאות. בתפקידיה האחרונים שימשה שנתיים כמנהלת מערך מחשוב הקורונה במשרד הבריאות ולפני כן מנמרי"ת בתי החולים של הדסה. בנוסף ללימודי הנדסת תוכנה, לאפרת תואר ראשון בסוציולוגיה ומזרחנות מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים.

שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב, בירך על המינוי: אני מאחל לאפרת הצלחה גדולה בהובלת אגף מרכזי וחשוב בבנק בעידן הדיגיטלי ובהתמודדות עם האתגרים החדשים. ראוי לציין כי אפרת הינה הסמנכ"לית החמישית בהנהלת הבנק, מתוך שמונה חברי הנהלה".

אפרת סיימון, מנמ"רית בנק יהב: "אני מבקשת להודות למנהל הכללי ולדירקטוריון על בחירתי להוביל את אגף המחשוב והטכנולוגיה. אגף המחשוב והטכנולוגיה הינו מרכזי וחשוב לתפעולו של הארגון וליכולתו להתחרות בעידן הדיגיטלי בשוק הבנקאי מול שחקנים קיימים וחדשים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully